Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2014

βρεχει βρεχει βρεχει

Κυριακη ξυπνησαμε πρωι πρωι, βαλαμε τις γαλοτσες μας και ημασταν ετοιμοι για τον Κτημα Ζιωγα. Θα πηγαιναμε να δει η μικρη αλογα απο κοντα, που τοσο τα αγαπαει. Καποια ατομα ομως απο την παρεα δεν ηθελαν να το τολμησουμε , επειδη εβρεχε συνεχομενα. Κι ετσι καταλληξαμε ολη η παρεα για καφε στο Πλανηταριο και μετα για φαγητο στο Περεκ στο Μονοπηγαδο.


Εβρεχε, εβρεχε, εβρεχε κι εγω ενιωθα ευτυχισμενη. Απολαμβανα διαρκως την βροχη και την γλυκια αισθηση να ειμαι με αγαπημενους ανθρωπους. Να εχουν στησει τα μικρα μας στη γωνια του τραπεζιου τα playmobil τους κι εμεις οι μεγαλοι να λεμε οσα εγιναν τον πολυ καιρο που ειχαμε να βρεθουμε ολοι μαζι.
Σημερα ξυπνησα με ηλιο και λιγο αερακι. Φοραω ενα τιρκουαζ μπουφανακι απο χθες που μου θυμιζει την Constanta μου και καλοκαιρακια στο Safari με την Πεννη και την Αννα. Το μεσημερι εκανα αγκαλιτσες με το βατραχακι μου και φευγοντας αρχισε παλι η βροχη. Αυτη η φθινοπωρινη βροχη που ξεδιψαει το χωμα. Και βρεχει και βρεχει και βρεχει και φανταζεσαι πως νιωθω.
Αυριο σκεφτομαι να μπω στο facebook. Μην απορεις, δεν περασαν κιολας 99 μερες που σου ειχα πει. Περασαν δυο μηνες ομως και μου εχει λειψει η εκει επικοινωνια. Αρκετα με την αποχη μου. Εχω μαζεψει τοσες φωτογραφιες να ανεβασω στην σελιδα  "if only". Το ηξερα εξαρχης νομιζω οτι τον Σεπτεμβρη θα ηθελα να επιστρεψω.
Αυριο εχουμε κι εμβολιακι με την μικρη στην παιδιατρο και μετα βολτα. Θα βρεχει. Ενα φθινοπωρο ολο δικο μου. Ψαχνω να παρω κολοκυθες στρογγυλες φετος. Μου ζητησε η μικρη να παρουμε, να σκαλισουμε μια και να την κανουμε φαναρακι. Και δεν εφαγα ουτε ενα καλαμποκι το καλοκαιρι και ψαχνω κι απαυτα.
Σου αφηνω αγαπημενες φωτογραφιες φθινοπωρου να τελειωσω τη δουλεια μου και να παω σουπερ μαρκετ με την μικρη μου μετα.


2 σχόλια:

  1. Kαλό φθινόπωρο Κατερινιώ μου...
    Ξέρω πόσο το αγαπάς και το περιμένεις κάθε χρόνο...Κι εγώ το αγαπώ, αλλά φέτος μας τρόμαξε για τα καλά με τις καταιγίδες και τις πλημμύρες που ζήσαμε. Ολόκληρη η πόλη έγινε ένας άγριος χείμαρρος και όλα τα υπόγεια γέμισαν νερά. Παλεύαμε με κουβάδες, σκούπες και σφουγγαρίστρες να σώσουμε τα πράγματα στις αποθήκες μας, γιατί η Πυροσβεστική είχε τόσες πολλές κλήσεις που δεν μπορούσε να εξυπηρετήσει...΄Οταν τελικά ήρθαν μετά από ώρες τα είχαμε καθαρίσει όλα με τα χέρια μας....
    Σήμερα ο καιρός δείχνει καλύτερος κι ελπίζω έτσι να συνεχίσει για να χαρούμε αυτή τη γλυκιά εποχή...
    Να έχεις μια όμορφη Τρίτη....
    Γλυκό φιλί♥
    **Αννιώ**
    υγ.Αν δεν βρεις καλαμπόκια στείλε μου μήνυμα...Θα σου πάρω από τη λαϊκή μας το Σάββατο και θα σου τα στείλω με ΚΤΕΛ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννιω μου ευχομαι να μην εχει κανεις ζημιες και τετοιες δυσκολιες που περιγραφεις με την βροχη που αγαπω. Ελπιζω να ειναι ολα καλα τωρα. Απο αυριο δειχνει ηλιο η ΕΜΥ :) :)

      Δεν θελω καλαμποκια απο την λαικη, θα βρω καπου. Θελω να μπεις εσυ στο ΚΤΕΛ να ερθεις για καφεδακι :)

      Καλο φθινοπωρη ομορφη Αννιω μου

      Διαγραφή