Παρασκευή 27 Μαΐου 2016

αναπνοες

Ολη μερα την εφαγα να ψαχνω πλαστικους καδους για την αυλη του σχολειου. Προσφορες απο δω κι απο εκει. Συγκρινε, αποφασισε ποια θα ξεχωρισεις και διατυπωσε σωστα τις καλυτερες προσφορες στους υπολοιπους.
Ο Η. θα μου εφερνε χρηματα το απογευμα. Δεν πληρωθηκε. Την Τεταρτη θα μου τα φερει, ειπε. Κι εγω που εχω παρτυ αυριο και θα επιστρεψει και ο Δ μετα απο 3 εβδομαδες σπιτι, δεν θα εχω ουτε βενζινη να βαλω στο αυτοκινητο.
Αυριο θα κλεψω μια φιλη της Ισμηνης, να παιξουν στο δωματιο της για να καταφερω να κανω ολες τις δουλειες. Ολες.... που λεει ο λογος, Ξερεις τι εννοω.
Αποφασισα οτι θα βγαλω χρηματα απο την τραπεζα. Την αλλη Παρασκευη θα φυγω για Λαρισσα. Αυριο θα πινω ποτακι με τον Δ το βραδυ. Αναπνοες. Ολα θα πανε καλα!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου