Πέμπτη 19 Ιουλίου 2018

θα ειναι μια καλη μερα...

Δ: - Δεν παμε για καμια μπυρα με τα παιδια το βραδυ;
Σκεφτομουν τη δυσκολη αυριανη μερα. Πρωι πρωι βολτα τα σκυλια, μετα γυμναστηριο και υστερα απανωτα ραντεβου στο γραφειο. Δεν ειμαι για ξενυχτι και μπυρες.
Κ: - Οκ, θα παρω την Νικολ να κανονισουμε.
Δε βαριεσαι. Ειναι καλοκαιρακι. Θα το παλεψω το αυριο.

Ξυπνησα στις 7 να προλαβω τα σκυλια και να πιω ενα γρηγορο καφε πριν το γυμναστηριο. Και φυσουσε. Και μου μυρισε λιγο Σεπτεμβρης. Και στο γυμναστηριο συναντησα την Δεσποινα που ειχα να την δω χρονια. Πριν χρονια που πηγαινα παλι στο γυμναστηριο της, την ειχα πετυχει μια δυο φορες. Μου αρεσε η αυρα της, αλλα δεν ειχαμε κοινες ωρες. Και σημερα φιληθηκαμε κι επι μια ωρα ερχοταν σε καθε μηχανημα που εκανα και μιλουσαμε, μιλουσαμε, μιλουσαμε, σαν να ειμαστε χρονια φιλες. Κι εφυγα με το ζορι οταν τελειωσα το προγραμμα μου επειδη επρεπε να κανω μπανιο και να ερθω στη δουλεια. Και να, αυτα πολυ μ' αρεσουν. Να περνας τοσο καλα καπου που να μη θελεις να φυγεις. Γιατι ειναι δωρο τετοιες ομορφες συζητησεις, απο το πουθενα, με εναν καινουριο ανθρωπο στη ζωη σου. Και ξαφνικα δεν μου φαινονται και πολυ δυσκολα τα ραντεβου που εχω σημερα. Και καλα εκανα και πηγα για μπυρα με τον Δ χθες. Κι ενω εχω ακομη απο χθες τον λογαριασμο της ΔΕΗ μπροστα μου, σημερα δεν μου φαινεται τοσο τρομακτικος. Χθες ειχα επιτρεψει στον εαυτο μου να ειμαι ολη μερα θλιμμενη και κατσουφα οσο σκεφτομουν πως θα καταφερω να τον πληρωσω. Ειναι μεγαλη ελευθερια να δινεις χωρο στη ζωη σου για το αγχος και για την μαυριλα. Γιατι χωρις την χθεσινη μαυριλα, ισως να μην ηταν τοσο διασκεδαστικη η χθεσινοβραδυνη μπυρα και η συζητηση με την Δεσποινα σημερα.
Θα ειναι μια καλη μερα σημερα λοιπον. Φανηκε απο το πρωι. Κι ας εχω μαγειρεμα, πλυντηρια και συμμαζεμματα (μετα απο μια κουραστικη μερα στη δουλεια) μετα στο σπιτι. Ολα θα γινουν και θα γινουν καλα...

1 σχόλιο:

  1. Καλησπέρα.Για μία ακόμα φορά ένα υπέροχο κείμενο.Με άρωμα καλοκαιρίου.Πράγματι οι μικρές χαρές της ζωής με φίλους και γενικά με ανθρώπους που επιλέγουμε για φίλους είναι ότι καλύτερο για την ζωή μας.
    Να μπορούμε να χαρούμε την ζωή όπως έρχεται,αλλά πάντα με αισιοδοξία και χαμόγελο.
    Καλό καλοκαίρι από Αθήνα.( Μάριος )
    Σήμερα ένα αγαπημένο από τα παλιά(1963) https://www.youtube.com/watch?v=YnGZapmRI0c

    ΑπάντησηΔιαγραφή