Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2022

Τηλεοραση

Νομιζω ηταν το 2012 που αποφασισα να μη βλεπω τηλεοραση. Εβλεπα τα Σαββατα την εκπομπη "Στην υγεια μας". Ο Δημητρης ταξιδευε διαρκως, η Ισμηνη καθημερινες σχολειο και δραστηριοτητες κι εμενε η συσκευη της τηλεορασης κλειστη ολη την εβδομαδα. Τα Σαββατοκυριακα εβλεπε παιδικα η Ισμηνη και αν ηταν σπιτι ο Δ, το βραδυ βλεπαμε καμια ελληνικη ή παιδικη ταινια ολοι μαζι. Ηρθαμε Γερμανια και δεν συνδεσαμε καθολου την τηλεοραση. Εχουμε βεβαια Netflix. Σπιτι σπανια εβλεπα και στην Ελλαδα Netflix. Στο ιατρειο τα καλοκαιρια, που η δουλεια ηταν λιγοτερη, συνηθιζα να κολλαω με καποια σειρα. Και καμια ταινια online πιο σπανια. Αυτες τις μερες τα πρωινα, επειδη δεν εχω μαθημα γερμανικων, αρχισα να χαζευω τις σειρες στο ερτφλιξ και στο Netflix. 

Ειδα τη σειρα "Καρτ ποσταλ". Πολυ ωραια σειρα! Ειναι και ο ηθοποιος που του ειχα αδυναμια απο την υπεροχη ταινια "Μικρα Αγγλια".  Θεωρω οτι επαιξε εξαιρετικα και αυτον τον ρολο.

Προσφατα ειχε αναφερει η αδερφη μου τη σειρα "Emily in Paris". Τ Η αδερφη μου εχει εντυπωσιακο γουστο. Μπορει να συνδιασει κομματια ασχετα μεταξυ τους και να δημιουργησει ενα ξεχωριστο αποτελεσμα. Εγω δεν ειμαι τοσο ευφανταστη σε αυτον τον τομεα. Παρακολουθησα και τις δυο σεζον της σειρας και βρηκα νομιζω μονο δυο εμφανισεις της Εμιλυ που μου αρεσαν. Και τη μια δεν τη θυμαμαι καν. Πολυ προχωρημενο για το δικο μου στυλ. Κι ενω ο ομορφος της σειρας ειναι ενας σεφ, εγω ερωτευτηκα εναν αλλον. Ο οποιος, ενα μικρο περασμα εκανε απο τη ζωη της Εμιλυ, αλλα εγω εκεινον θελω. Ο Μαρτιε! Κατα τα αλλα η σειρα δε με ενθουσιασε. Αυτο ομως που με εντυπωσιασε ειναι ποσο καλα περιεγραψε την προσαρμογη καποιου σε μια καινουρια χωρα. Οσο κι αν αγαπουσε η Εμιλυ το Παρισι, παντα θα ηταν η αμερικανιδα (με ολα τα υπερ και κατα της καταγωγης της) στη Γαλλια. Θελω να γραψω πανω σε αυτο σε αλλη αναρτηση. Ειναι ιδιαιτερα ενδιαφερον για μενα αυτη η οσμωση που συμβαινει αργα σε μια καινουρια χωρα και που εντελει δεν ολοκληρωνεται ποτε, ευτυχως! 

Μεχρι τον Φεβρουαριο που θα ξεκινησω μαθηματα θελω να δω κι αλλη σειρα. Καποια ατμοσφαιρικη και ευχαριστη. Διαβαζω "Τα σταφυλια της οργης" κι ετυχε να το ξεκινησω οταν χασαμε τον Φρεντυ και ηρθε κι επεσε βαρια ολη αυτη η πραγματικοτητα πανω μου. Εξαιρετικο βιβλιο!


6 σχόλια:

  1. Ουτε εγω βλεπω τηλεοραση ,μονο νεφλιξ που κυριως βλεπω απο το κινητο μου...την εμιλυ ,ειδα την 1η σεζον οταν πρωτοβγηκε ,που ουτε και θυμαμαι τωρα.Αυτο με τις σειρες με νευριαζει στο νετφλιξ ,γιατι εχω προβλημα μνημης και συνηθως αργουν οι επομενες σεζον και ξεχναω σχεδον τα παντα...το "ερωτευτηκα" το αφηνω ασχολιαστο 😂😂😜

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειδα 2 σεζον της Εμιλυ, επειδη αναφερθηκε απο την αδερφη μου και μια φιλη. Δεν εχω ιδεα ποτε βγηκε. Αλλα νομιζω θα εχει κι αλλη σεζον. Και σπανιως ξεκιναω καποια σειρα αν δεν εχει ολοκληρωθει. Με αυτη ετυχε.
    Τωρα ξεκινησα τις τηλεφωνητριες. Ισπανικη σειρα. Πολυ ωραια. Μου θυμισε τη σειρα Velvet που ειχα δει πριν καποια χρονια.
    Το "ερωτευτηκα" το ανεφερα με χιουμορ. Δεν ηταν καν μια σειρα που με κερδισε για να ενθουσιαστω με εναν ρολο. Το εχω παθει στο παρελθον, φυσικα διχως την κυριολεκτικη εννοια της λεξης, αλλα εχει τυχει να με συνεπαρει ενας προταγωνιστης. Οπως ο Ανδρεας Κωνσταντινου (πρωταγωνιστης στη σειρα Καρτ ποσταλ) στον ρολο του στην ταινια "Μικρα Αγγλια". Ή ο Demian Lewis στον ρολο του στην ταινια "Οι νυφες" (και μετα στην εξαιρετικη σειρα κατα την γνωμη μου, "Homeland").
    Αλλα νιωθω "καπως" οταν ξεκιναω μια σειρα. Γιατι, αν μου αρεσει, οπως τωρα οι τηλεφωνητριες), βαζω την υπολοιπη ζωη σε stand by. Κολλαω ασχημα.

    Απο τον αλλο μηνα θα ξεκινησω γερμανικα και παλι. Οποτε δε θα εχω χρονο για σειρες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα.
    Καλή χρονιά!!!! Δεν πρόλαβα να ξαναγράψω μέσα στις γιορτές.
    Μετά έκανα την 3η δόση του εμβολίου και τώρα αποκλεισμένοι με τα χιόνια στα βόρεια προάστια Αττικής για 5 ημέρες.
    Στέλνω κάτι ενδιαφέρον που μπορεί να σας αρέσει.
    Στό http://www.e-radio.gr/ERT-Kosmos-936-Athens-i113/live?fbclid=IwAR3X8D4Y2gXd1Z4aOd8Immw3jD5y_jUuJD2VFwid1pXJDlSZHUJo7kRHAks
    κάθε Κυριακή βράδυ στις 20:00 ώρα Ελλάδος έχει μια πολύ ενδιαφέρουσα εκπομπή.
    Παρουσιάζει βιβλία και έχει ανάλογη μουσική..
    Εάν μπορείς να ακούσεις θα σου αρέσει σίγουρα.
    Μάριος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπερα Μαριε και καλη χρονια. Ευχομαι να εχετε ρευμα, θερμανση, νερο, τροφιμα και να απεγλωβιστειτε γρηγορα :)
    Κυριακη 8 το βραδυ (7 ωρα Γερμανιας) δυσκολο να ακουσω μουσικη. Τα ΣΚ γενικα χαζολογουμε ή παιζουμε ή βλεπουμε καμια ταινια. Ευχαριστω για την προταση σου :) Ραδιο Κοσμος ακουγα καποτε.

    Καλο σου βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα!!!

    Εαν θέλεις μπορείς να ακούσεις την εκπομπή που σου λέω σε επανάληψη απο ¨
    https://webradio.ert.gr/kosmos/akouste-ti-thalia-karamolegkou-ston-okeano-tou-ichou-metadothike-30-01-2022/

    Είναι αρκετά ενδιαφέρουσα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή