Παρασκευή 1 Μαΐου 2020

μιση αναρτηση

Πρωτομαγια σημερα και ξυπνησα με βροχη. Στριφογυρνουσα στο κρεβατι και δεν επαιρνα αποφαση να σηκωθω. Η Ισμηνη μου εφερε πρωινο στο κρεβατι. Δε μου αρεσει καθολου το πρωινο στο κρεβατι. Αληθεια απορω με οσους το απολαμβανουν. Εβγαλα τον Φρεντυ με βροχη. Δεν καναμε μεγαλη βολτα. Επεστρεψα και ηπια το καφεδακι που μου ειχε ετοιμασει η μικρη μου. Με πλαγιο βλεμμα κοιτουσα την κουζινα που μου σφυριζε. Ειχε μπει πρωι πρωι το ποντικι μου μεσα να ετοιμασει πρωινα και δημιουργησε εναν μικρο χαμο. Αλλα δε σηκωνομουν. Χαζευα στο facebook. Πολλες ιδιες εικονες, ιδια σχολια, ιδια παραπονα και αναμεσα πρωτομαγιατικα στεφανια και λουλουδια. Κι επεσα παλι σε αρθρα για μαμαδες που τα εχουν δει ολα με αυτη την καραντινα. Και απο κατω τα μισα σχολια αποδοχης, συμπαραστασης και αγωνιστικους χαιρετισμους και αλλα μισα κριτικης και απορριψης. Και ηθελα να σου πω τις σκεψεις μου.
Απογοητευση.
Απογοητευση επειδη ακομη δεν υπαρχει ισοτητα και οι μαμαδες εχουν επωμιστει ολο το βαρος των παιδιων.
Απογοητευση επειδη υπαρχουν ανθρωποι που θα μπουν να σχολιασουν με σκοπο να προσβαλουν και να πληγωσουν.
Απογοητευση επειδη ειναι ελαχιστοι αυτοι που ανεβαζουν ποστ ή αρθρα με λυσεις, με προοπτικη. Κι ανοιγω παντα διπλα αυτα τα λινκ για να μου εμφανιζονται πιο συχνα. Και κανω scroll down γρηγορα συχνα οταν οσμιζομαι γκρινια. Λες και ειναι κολλητικη κι αν μεινει λιγη παραπανω ωρα μπροστα μου θα κολλησω. Και θα αρχισω να του φωναζω εγω "Φτανει πια! Βρες κατι ομορφο να πεις. Βρες λιγο χιουμορ. Προτεινε μου τροπο να αντεξω, να αμυνθω. Με ευγενεια, με συμπαθεια, οχι με θυμο. Οχι συνεχεια. Χανει την αξια της η οργη ετσι."
Θυμωνω με την κυβερνηση. Με ολο αυτο το παιχνιδι με τις μασκες. Φυσικα και κρινω και κατακρινω κι εγω. Μεχρι το σημειο να μπορω να δεχτω ή να απορριψω κατι. Μια κατασταση, μια νεα γνωση. Θυμωνω, σουφρωνω τα φρυδια και σκεφτομαι κακίες.
Διακοπη.
Θα βγαλουμε τους πινακες με τον Δημητρη να αποφασισουμε που θα τους κρεμασουμε.

2 σχόλια:

  1. Δεν ακολουθω τέτοιες σελίδες και με κουράζουν πολύ οι συζητησεις για τα παιδια όταν είμαι έξω με φίλες μου και αρχιζουν να λενε τα προβλήματά τους με τα παιδια.Με κουραζουν γιατι και λύση να τους δωσεις δεν θα την ακολουθησουν,δεν θα την προσπαθησουν έστω στο ελαχιστο ή προσαρμοσμένη στην κατάστασή τους.Και στις σελίδες που αναφέρεις πάλι το ίδιο γινεται ,γι αυτο δεν τις ακολουθω.
    Παλιά άντεχα και συναναστρεφόμουν μίζερους ,που ενω τα ειχαν όλα ,έβλεπαν παντου προβλήματα και γκρινιαζαν...τωρα τις αποφευγω ,γιατι κυριως ήταν φίλες μου...προσπαθω να βλέπω τα πάντα με αισιοδοξία ,ειδικά αν έχω δουλειά ,αν δεν πειναω ,αν εχω εγω και η οικογένεια μου υγεία δεν καταλαβαινω γιατι να γκρινιαξω...και εννοω την γκρινια λες και γκρεμιζεται η γη και οχι αυτη τη λιγη γκρινια που ολοι λιγο πολύ έχουμε.
    Μπορει να ειναι λιγο ακαταλαβιστικο το σχόλιό μου γιατι τωρα βρηκαν τα παιδια μου ,την ωρα που γραφω εδω ,να μαζευτουν να μου γκρινιαξουν χαχαχα
    οποτε σε χαιρετω και μου αρεσει που φτιαχνετε λίγο λιγο το σπιτι και το φτιαχνετε μαζί και δεν επωμιζεσαι μονη σου τα βάρη <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια χαρα κατανοητο ειναι το σχολιο σου.
    Υπαρχει αυτη η ομαδα ανθρωπων, που οπως ειχε γραψει καπου η Βαμβουνακη, αν τους δωσεις λυση στο προβλημα τους, θα ψαξουν ενα αλλο προβλημα να σταθουν μπροστα.
    Εχουν ενα καινουριο προβλημα για καθε λυση :)

    Εγω δεν καταφερνω να απομακρυνθω απο το facebook. Ανα διαστηματα απεχω, αλλα τελευταια ολο εκει τριγυριζω. Καλα κανεις και απεχεις απο αυτα. Και βρισκω πολυ σωστη την ταση σου. Φυσικα και θα γκρινιαξουμε και θα μιζεριασουμε και καποιες μερες θα εχουμε ακεφιες. Αλλα ως ενα σημειο ρε φιλε. Αν, οπως λες κι εσυ, εχεις τα σημαντικα (υγεια, αγαπη, ενα σπιτι και φαγητο) και γκρινιαζεις διαρκως, περα απο εκνευριστικο για τους γυρω σου ειναι αθλια και ως προς τον εαυτο σου η συμπεριφορα αυτη.
    Anyway.
    Προσπερναμε.
    Βαλαμε πινακες!!
    Το πιστευεις οτι ειμαι με τον Δ 15 χρονια και ειναι η πρωτη φορα που βαζουμε καδρα στους τοιχους; Νομιζω απο φοβο οτι δε θα συμφωνησουμε στο τι θα βαλουμε (ειμαστε τοσο διαφορετικοι) δε βαζαμε τιποτα. Και τωρα πολυ απλα συμφωνησαμε. Διαφωνησαμε σε καποια, αλλα χαΛΛΛαρα (που λεμε στη Θεσσαλονικη μου). Εντυπωσιακο.

    Καλη εβδομαδα απο αυριο Νασια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή