Πέμπτη 16 Απριλίου 2020

Μ. Πεμπτη καραντινισια

Πολυ, πολυ χαρουμενη ειμαι σημερα. Ειμαι ολη μερα στην κουζινα. Το προγραμμα ειχε τσουρεκια, βαψιμο αυγων και παγωτο. Και πετυχαν ολα!! Ποσο καμαρωνω για τα τσουρεκια μου δε μπορω να σου περιγραψω. Τσουρεκια του τα κανα του Δ να τον ρωταω "Δεν εγιναν τελεια;". Πολυ ΜΕ αρεσαν αφου! Μαλακα και μαστιχωτα, οπως μου αρεσουν.
Το παγωτο με 2 υλικα, κρεμα γαλακτος χτυπημενη σε σαντιγι κι ενα ζαχαρουχο μεσα. Και μετα προσθετεις ο,τι θελεις. Εγω εβαλα σπασμενα κομματια bueno. Πανευκολο και πολυ νοστιμο. Η μικρη ξετρελλαθηκε. Οταν πετυχαινω τοσο συνταγες νιωθω λες και ψηλωνω λιγακι. Κοκορευομαι πολυ.
Εχει ωραια μερα. Μοιρασαμε τσουρεκια στους γερμανους γειτονες μας και κουλουρακια αμμωνιας χθες και ειμαι βεβαιη οτι πλεον δεν αναρωτιουνται γιατι εχω τοσα κιλα. Φανηκε να ενθουσιαστηκαν (ή ειναι πολυ ευγενικοι, whatever). Η Ισμηνη κανει ποδηλατο μονη εδω εξω κι εγω καθομαι στο γραφειακι που εχω στο καθιστικο και χαζευω τα κιτρινα λουλουδια του κηπου. Πρεπει να απλωσω ενα πλυντηριο αλλα πολυ το αποφευγω.
Μ. Πεμπτη διαφορετικη απο τις αλλες.
Ολες οι μερες ειναι διαφορετικες απο τις αλλες. Και φαινονται μεγαλες.
Αλλα παντα μενουν τοσα πολλα ακομη που θελω να κανω. Δε θα μου φτασει η καραντινα, να ξες.
Και θα σου παραπονιεμαι οτι δεν προλαβα μετα.
Κι εσυ θα σηκωνεις το φρυδι και θα με λοξοκοιτας.
Ετσι θα γινει.
Εχω τοσα πολλα να κανω ακομη.
Κι ας μη με πιστευεις εσυ οτι δεν προλαβαινω.
Ειναι επειδη δεν εγκρινεις τους τεμπελικους ρυθμους μου, αλλα δεν πειραζει.
Μου ταιριαζει ολο αυτο.
Μ. Παρασκευη κανει να κανω γυμναστικη; Εφαγα απο ολα σημερα...




4 σχόλια:

  1. Ό,τι πιο αισιόδοξο έχω διαβάσει αυτές τις μέρες!
    Έχεις τόση δύναμη...

    Θα έλεγα πιο εύκολα "επιτρέπεται" η γυμναστική παρά το άπλωμα των ρούχων!

    Μεγάλη η χάρη των γερμανών να φάνε τσουρέκι και κουλούρι ελληνικό!
    Και να ήταν ευγενείς στην πρώτη φάση,
    θα είναι σίγουρα grateful ΤΩΡα που τα δοκίμασαν!!!!!

    Και, παρεπιπτόντως, καλά κάνεις και καμαρώνεις! δείχνουν ΥΠΕΡΟΧΑ!
    ζουμερά και αφράτα!
    Γελάω γιατί δεν βάζεις τόνους και διάβασα 'μαλάκα' και λέω, ώπα ντίντι!! αχαχα


    Άκου κι αυτό, χωρίς νάναι ανώτερο του άλλου που έβαλες σε μένα:
    https://www.youtube.com/watch?v=AFV39py-6O8

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχαχαχαχαχαχα
    ποτε δεν εβαζα τονους. Στις εξετασεις στο σχολειο αφηνα 10 λεπτα στο τελος για να ξαναδιαβασω το γραπτο μου και να βαλω τονους :) :) :)

    Χθες που τρωγαμε παγωτο στον κηπο με την Ισμηνη, ηταν εξω τα παιδακια των διπλανων και των απεναντι και μας κοιτουσαν και ρωτησα τους γονεις τους και τους εδωσα απο ενα μικρο χωνακι με μια μπαλα παγωτο. Ο Δ κατι δεν υπολογισε καλα και ηθελε να ψησω αυριο 3 κιλα κρεας (να σου θυμισω οτι ειμαστε μονο 3 ατομα στην οικογενεια).
    -Θα δωσουμε και απο το κρεας στους γειτονες; Γιατι να κανω τοσο κρεας;;
    Και μας επιασαν τα γελια.
    Αν τους διναμε και κρεας μετα θα ερχοντουσαν καθε μερα με το ταπερακι τους και θα ρωτουσαν "τι θα φαμε σημερα΄" νομιζοντας οτι τους υιοθετησαμε χαχαχαχαχα.

    Τι ωραια φωνη η Νεκταρια Καραντζη. Την ακουσα να τραγουδαει και το Τζιβαερι υπεροχα!!

    Καλη Ανασταση πολυχρωμη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το έπαθα κι εγω αυτό με το 'μαλάκα' και ψιλοταράχτηκα χαχαχα...τσουρεκια δεν εχω φτιάξει ποτέ και κάθε χρόνο λέω θα φτιαξω και τελικα δεν τα φτιαχνω...του χρονου θα τα φτιαξω όμως χαχαχα καλή συνέχεια στη νέα σας ζωή !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νασια μου

    κι εγω δευτερη φορα εκανα τσουρεκια. Την πρωτη δεν πετυχαν τοσο. Ηταν πολυ γευστικα αλλα δεν ηταν μαλακά (χαχαχαχαχα) και μαστιχωτα. Το μυστικο απο ο,τι καταλαβα ειναι αρκετο ζυμωμα στην αρχη με βουτυρο στα χερια. Δεν εχω πολυμηχανημα και τα ζυμωσα με τα χερια για 10 λεπτα. Βγηκαν τελεια! Κανε μια χρονια. Κι εγω αν ημουν Ελλαδα κατα πασα πιθανοτητα θα αγοραζα :) :)

    Χριστος Ανεστη!

    Να περανς ομορφα και να προσεχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή