Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2019

στο καινουριο σπιτι θα...

Διπλα ειναι τα βιβλια των γερμανικων. Μας εβαλε πολλα για μεθαυριο η Ηρω αλλα δεν προλαβα να ασχοληθω ακομη. Το θερμομετρο δειχνει 22° C αλλα κρυωνουν τα δαχτυλα μου. Θυμαμαι παλια ο Δημητρης, για να καταλαβει αν κρυωνω ακουμπουσε την μυτη μου. Ειναι παγωμενη αν κρυωνω εστω και λιγο. Πολλες γυναικες λενε ειναι σαν εμενα. 
Με φανταζομαι στο καινουριο σπιτι με εναν δικο μου υπολογιστη, ενα μεγαλο γραφειο να μπορω να κανω χειροτεχνιες και μια ακομη πιο μεγαλη βιβλιοθηκη να γεμιζω βιβλια με μια ψηλη μπερζερα διπλα με υποποδιο κι ενα μεγαλο παραθυρο. Και στην κουζινα ονειρευομαι ενα παραθυρο κι εναν μεγαααλο νεροχυτη να πλενω ανετα τα μεγαλα ταψια

. Και καρω κουρτινες και λευκα σεντονια και πετσετες αχνιστες απο στεγνωτηριο και ενα επιδαπεδιο φωτιστικο για να διαβαζω και τα νηματα μου να πλεκω και να ειμαι καθημερινη πρωι στο σπιτι, να λειπουν ολοι κι εγω να ακουω μουσικη και να μη ξερω απο που να ξεκινησω, επειδη ειμαι πολυ κακη νοικοκυρα. Και να κανω γεμιστα που δεν θυμαμαι να εχω φτιαξει ποτε και να μην αναγνωριζουν τη μυρωδια οι γειτονες επειδη δεν ξερουν τι ειναι τα γεμιστα. Και θα παρω καινουρια ποδια κουζινας κι εκεινα τα μεταλλικα κλαμερακια που με βολευει να μαζευω τα μαλλια μου και ισως και να βαζω ρουζ οταν βγαινω για ψωνια. Και θα καταλαβαινω καθε μερα οτι δε μου λειπουν τελικα τοσα πραγματα απο την Ελλαδα οσα ειχα φοβηθει, επειδη ειμαι σπιτογατος. Κι αν μου δωσεις μια ωραια φωλια κανω σβουρες μεσα στο χρυσο κλουβι μου κι ας ειναι η πορτα ανοιχτη. Και ισως να βρω ενα coffee brothers εκει να πηγαινω καποια πρωινα να πινω εκει τον καφε μου. Και που ξερεις ισως ερχεται και ο Δημητρης καποιες φορες. Οπως τοτε που ξυπνουσαμε μαζι και πιναμε εναν ελληνικο βαζοντας Λυριτζη-Οικονομου να παιζει. Λες και ειναι 3 ζωες πριν μου μοιαζει. Τοσα πραγματα που δεν κανουμε πια μαζι. Τοσα πραγματα.
Και ισως τιποτα απο ολα αυτα να μη γινει. Αλλα σου εδωσα μια γευση απο τα ονειρα μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου