Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2019

ψηλωνω

Νομιζω ειναι η πρωτη φορα απο τοτε που ξεκινησα το μπλογκ που το αφησα στην ακρη για τοσο καιρο. Η αληθεια ειναι οτι συμβαινουν διαφορες αλλαγες στη ζωη μου αυτο τον καιρο και με αναστατωνουν αλλοτε ευχαριστα, αλλοτε δυσαρεστα και αλλοτε απλα με αποπροσανατολιζουν. Προσπαθω να μενω συγκεντρωμενη στο στοχο. Και προχθες ενας φιλος μου ειπε "Εισαι εξυπνη Κατερινα κι εχεις επιμονη. Το μισο παιχνιδι ειναι κερδισμενο!" και ψηλωσα λιγο. Εκει που αναρωτιομουν ποιο καρπουζι θα μου πεσει απο τη μασχαλη, σηκωθηκα και ειπα "Ενταξει! Το 'χω."
Γιατι αυτος αληθεια το πιστευειαυτο για μενα. Και πιστεψα κι εγω..γιατι για να το λεει, κατι ειδε. Και μου το εδειξε κι εμενα με δυο κουβεντες.
Σε λιγη ωρα θα παω την Φλαππυ για αξονικη. Εχει καρκινο στο συκωτι και θα την εξετασουμε να δουμε αν χειρουργειται. Δυστυχως δεν μπορω να σου περιγραψω το δεσιμο με ενα σκυλι που ζεις μαζι του  11 χρονια. Δε θα το προσπαθησω λοιπον. Θελω μονο αν με διαβασεις εγκαιρως να μου στειλεις ολη σου τη θετικη ενεργεια σημερα το βραδυ!

2 σχόλια: