Τετάρτη 10 Ιουνίου 2015

ASMR

Ετοιμαζω λιστες για ταξιδακι. Ενα μικρο ταξιδι αστραπη στην Αθηνα για τα βαφτισια μιας ανηψουλας.
"Θα παω στην Αθηνα. Με 2 εαροπλανα!!! Ενα για να παω κι ενα για να γυρισω" λεει και ξαναλεει το Ισμηνελι μας απο τοτε που της το ανακοινωσαμε.
Κι εγω προσπαθω να χωρεσω σε δυο χειραποσκευες οσα χρειαζομαστε για δυο μερες στην πρωτευουσα.
Σιελ φορεμα-καφτανι, καφε παντελονα, λευκο τιραντακι με δαντελα και η μικρη μου τζην παντελονα, μπλε-λευκη-λαχανι πουκαμισα. Για φορεματακι ουτε λογος.

Προσφατα ανακαλυψα το ASMR. Δεν ηξερα οτι υπηρχαν τοσοι σαν εμενα που εχει βγει και ονομα γι'αυτη την συνηθεια. Αυτο το παραξενο πραγμα εχω. Κι επελεξα ενα ψιλοσατυρικο βιντεακι για να σου δειξω τι ειναι. Γιατι καπως ετσι το αντιμετωπιζω κι εγω. Σαν μια τρελλα.

Ξαναγυριζω στις λιστες μου.

2 σχόλια:

  1. τι ειναι αυτο πουε χεις παλι δεν καταλαβα αλλα οκ καλα να περασετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ιωαννα μου θα ζησω, δεν ειναι κατι σοβαρο :) :)
      Κατι σαν βιτσιο ειναι μωρε, που μου αρεσει να ακουω συγκεκριμενους ηχους.
      Να περνας ομορφα , καλη εβδομαδα!

      Διαγραφή