Πέμπτη 17 Ιουλίου 2014

στην υγεια μας

Η αληθεια ειναι οτι οταν βλεπω την εκπομπη "στην υγεια μας" σχεδον παντα συγκινουμαι. Τα τραγουδια μπορουν να με γαληνεψουν και απο την μεγαλυτερη στενοχωρια. Και ο Σπ. Παπαδοπουλος κανει εξαιρετικη δουλεια, αρχικα για τους συνεργατες που επιλεγει. Δεν γνωριζω ποιος επιλεγει το θεμα της καθε εκπομπης και κανει την διαλογη των τραγουδιων. Ειναι ομως διαμαντια οι εκπομπες αυτες και εχω στειλει τα προσωπικα μου συγχαρητηρια για την ωραιοτερη και πιο καλοδουλεμμενη εκπομπη των τελευταιων χρονων της ελληνικης τηλεορασης. Το μονο που θα ηθελα ειναι να κραταει λιγακι περισσοτερο, οπως κρατουσε στην ΕΡΤ καποτε.
Και ειναι καποια ατομα που τους εμαθα απο την εκπομπη και τους νιωθω πολυ οικειους πλεον καθε που τους βλεπω. Εξαιρετικες φωνες. Ακης Δειξιμος, Γιωτα Νεγκα, Λενα Αλκαιου, Μαρια Σταφυλοπατη, Τζωρτζινα Καραχαλιου και τοσοι αλλοι.
Εκπομπες με ουσια, με γνωση, με εκτιμηση και σεβασμο σε ολους τους συνελεστες καθε κομματιου. Εκπομπες που ανα διαστηματα ξαναβαζω σε βιντεακια και τις απολαμβανω το ιδιο. Σημερα επελεξα να μου κανει παρεα η φωνη της Ελεωνορας Ζουγανελη με λιγακι Νατασσα Μποφιλιου




και μετα ισως λιγο Μαραβεγιας...



Αλλες φορες εχω επιλεξει Ασλανιδου-Ραλλια, αφιερωμα στον ελληνικο κινηματογραφο και πολλες αλλες εκπομπες.

Ποτε δεν καταφερα να κανω μια καλη λιστα τραγουδιων για το αυτοκινητο οταν ταξιδευω με το Δ και την μικρη. Οι νοτες μπερδευονται μεσα μου. Προσπαθω να κανω συμβατικες λιστες, να αρεσουν σε πολλους, να ειναι "κοινα αποδεκτες"....κι εκει το χανω. Στις δικες μου λιστες μετα την Edith Piaf εχει Χρονη Αηδονη και μετα της Zaz ξεκιναει Τσαλιγοπουλου και δινει πασα σε Παπακωνσταντινου, Τσανακλιδου και μετα επιστροφη σε Joan Baez, Alberto Cortez και Joe Dolan. Χατζιδακης, Lorrena McKennitt και Ασλανιδου. Ταξιδια, ματια κλειστα, βαθυες ανασες, βηματα σε ρυθμο. Καπως καπως καταφερνω να κανω δικα μου τα τραγουδια. Μια σχεση τοσο κλειστη που για να χωρεσει καποιος αναμεσα πρεπει να με χορεψει. Μια ολοκληρη ζωη τραγουδια. Ενα τραγουδι ντυνει ολες τις μεγαλες μου στιγμες.

Να βρεις χρονο. Βαλε τα βιντεακια που μοιραστηκα μαζι σου, κανε ενα ντουζακι, βαλε δροσερο αρωμα και ανετο ρουχο, φτιαξε κι ενα mojito ή κατι αλλο καλοκαιρινο και ταξιδεψε με κλειστα ματια πανω στις νοτες.
Enjoy

4 σχόλια:

  1. να πατε κοροτσι μου! να πατε! ξερεις τι ωραια που ειναι στο χωριο! θα τρωτε και φρεσκο τραχανα! θα αναπνεει το παιδι καθαρο αερακι! να πατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμμμμ....δεν θελω να υπονοησω τιποτα, αλλα για ποιο χωριο μιλας;; Που να παμε;;; (Ποιο αρνακι, ποιο χορταρι κυριε;; που ελεγε και ο Κωνστανταρας)

      καλημερα :)

      Διαγραφή
  2. διαβασα κοριτσι μου οτι θελεις να πας στην Αρναια! ειναι πολυ ωραια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααααα σε παλαιοτερη αναρτηση. Δεν ξερω αν θα καταφερω να παω τελικα. Αλλα εχεις δικιο, σαν τον τραχανα που εκανε η γιαγια μου απο την Αρναια, δεν υπαρχει πουθενα :) :) :)

      Διαγραφή