Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014

38,5

Τηλεφωνησαν απο τον παιδικο να παρω την μικρουλα μου επειδη ανεβασε πυρετο. Εσκαγε ο τζιτζικας το μεσημερι και το βατραχακι μου κρυωνε. Ενιωσα ενοχη. Λες να φταιω εγω που την πηγα παιδοτοπο χθες μετα το κολυμβητηριο, ενω εβλεπα οτι ηταν κουρασμενη; Της το ειχα υποσχεθει. Βρηκαμε και την φιλη μου τη Μ. με τα παιδια και ενω εκεινα επαιζαν εμεις ειχαμε πιασει συζητηση εκ βαθεων που πολυ την απολαμβανα. Επιστρεψαμε 9 και κατι στο σπιτι. Φυσικα το Ισμηνελι μου ειχε κοιμηθει στο αυτοκινητο και την πηγα αγκαλια μεχρι το σπιτι. Ξεμεσιαστηκα, κοντα 22 κιλα ειναι πια.
Πριν λιγο διαβασα για μια νεαρη ψυχολογο που εφυγε απο Αθηνα και πηγε σε ενα χωριο του Πηλιου. Πρεπει να ειναι πολυ συγκεκριμενοι στα θελω τους αυτοι οι ανθρωποι. Εγω νιωθω συχνα τοσο μπερδεμενη στα "θελω" και "δεν θελω" μου. Την θαυμασα την κοπελα αυτη.
Το τριημερο περασε ομορφα. Μεξικανικο στην αδερφη μου το Σαββατο, εφερε ο Δ μου και το τηλεσκοπιο και ειδαμε το φεγγαρι και τον κρονο. Την Κυριακη σπιτογατοι και την Δευτερα βολτα με την μικρη και την αδερφη μου στο κεντρο. Ψωνισαμε ρουχαλακια στο βατραχι, καθισαμε στο αγαπημενο Sugar Angel για κεκακι και μετα περπατησαμε παραλιακα μεχρι το παρκινγκ που ειχαμε το αυτοκινητο μας. Ετσι αυτη η κουτση εβδομαδα εφτασε στη μεση της διχως να το καταλαβω.
Χωρις καποιο συγκεκριμενο λογο υπαρχει μια ενταση αυτες τις μερες. Μια ηρεμη ενταση. Λες και ειναι καλα κρυμμενη καπου, αλλά υπαρχει. Τη νιωθεις κι εσυ;

4 σχόλια:

  1. Περαστικά και σε σας Κατερινάκι!
    Κι εγώ τη νιὠθω αυτή την ένταση που υποβόσκει..θα σκάσει λες;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βερα μου σ'ευχαριστω!!
      Ας ειναι να σκασει, ας σκασει απαλα να επιβιωσουμε :)

      Ενα ομορφο απογευματακι να εχεις!!

      Διαγραφή
  2. θα περασει παιδι ειναι θα αρρωστησει εσυ να την προσεχεις και ηρεμια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, εχεις δικιο Ιωαννα, παιδι ειναι και θα αρρωστησει :)
      Θα περασει κι αυτο :)

      Ενα ομορφο Σ-Κ ευχομαι

      Διαγραφή