Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

γιορταζω; γιορταζεις; γιορταζει;

«Αχ, μακαρονς! Θα εχετε μονιμα μακαρονς ή τα φερατε μονο για του Αγιου Βαλεντινου;» ρωτησα την πωλητρια χθες
«Μονο για αυτες τις μερες φεραμε. Αν παρεις μακαρονς, θα σου δωσω κι ενα κοκκινο τριανταφυλλο» μου ειπε με ενα χαμογελο η κυρια
«Τι να το κανω απο εσας το κοκκινο τριανταφυλλο; » της ειπα παιχνιδιαρικα «Μου αρεσουν πολυ τα μακαρονς, αλλα θα τα προτιμουσα καποια αλλη στιγμη. Εχουν λιγα μαγαζια.»



Και δεν πηρα οσο κι αν τα λιμπιζομουν. Ειχα φτιαξει μπισκοτακια με βρωμη και ξυσμα λεμονιου στο σπιτι. Και παρολο που αφηναν μια ξινιλα στο τελος , επειδη εβαλα λιγο περισσοτερο ξυσμα απο ο,τι επρεπε, αρεσαν σε ολους. Λεω να δοκιμασω την ιδια συνταγη με μελι αντι για σαχαρη. Αφου ηδη την αλλαξα κι εβαλα ελαιολαδο αντι για μαργαρινη:)



Το μεσημερι θα παω σε ενα γηροκομειο εδω κοντα για πληροφοριες. Εκει μεσα θα επρεπε να γιορταζετε ο ερωτας. Ερωτας για ζωη! Για αξιοπρεπη Ζωη!



Το βραδακι θα ερθει ο Δον Μητσος μου, θα με παρει απο το χερι και θα παμε για ενα ησυχο κρασακι στο φραγμα, εδω κοντα. Και θα γιορτασουμε την αγαπη μας.
Για αλλη μια χρονια, για αλλη μια φορα.
Και δεν φοβαμαι μηπως η υπολοιπη χρονια θα περασει ετσι, ξεροσφυρι.
Καποιος μου ψυθιρισε οτι μπορω να γιορταζω οποτε θελω. Και το φωναζω κι εγω, αλλα πιανει μονο αν το νιωθεις ηδη.



Οσοι δεν γιορτασουν σημερα δεν σημαινει οτι δεν ειναι ερωτευμενοι.
Οσοι γιορταζουν δεν σημαινει οτι ειναι.




Καπου εκει θα πεταω κι εγω γιορταζοντας.
Ο καθενας ζει οπως αντεχει.
Ας παψουμε πια να κρινουμε τους αλλους γιατι γιορταζουν και γιατι δεν γιορταζουν!
Ας μας ψυθιρισει καποιος ενα μυστικο, να παψουμε να αναμοχλευουμε ξενες ζωες απο τα παραθυρα των ματιων μας!


White Heart Shaped Handmade Favor Tag

Μολις χθες εσκυψε ο Δημητρης και με ρωτησε ψυθιριστα "μ' αγαπας;" ,
και τοτε καταλαβα την ομορφια που εβλεπαν τα ματια μου. Και γιορτασα και χθες λιγακι, απο παραμονη, σαν τα πανηγυρια στην επαρχια.



Κι ετσι ξυπολητη θα βαλω τη χουφτα μου στην χουφτα του το βραδυ, θα περπατησουμε διπλα απο τις παπιες που κοιμουνται με το κεφαλι αναποδα στο φραγμα και θα τον ρωτησω

"μ'αγαπας;"
και θα του κλεισω το στομα με ενα φιλι.

Δεν εχει νοημα η απαντηση.



Σημερα ο ξενοφερτος αγιος ευχομαι να με βοηθησει να ακουσω ευχαριστα νεα απο το γηροκομειο το μεσημερι. Για τα αλλα προνοησε η τυχη μου κι εγω;)

13 σχόλια:

  1. φιλεναδα καλα να περασετε... !!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μέχρι κι εγώ θα συμφωνήσω φέτος. Μεγαλώνω μάλλον :) Δεν είμαι και βέβαιη. Κι ένα φιλί κι από μένα για την ηρεμία που αποπνέεις πια. Τι όμορφα όταν ξέρεις για ποιο στόχο "πολεμάς" να γίνεσαι καλύτερος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λενιω μου

    ευχαριστω!
    Εσεις θα κανετε τιποτις;;

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελευθερια μου

    το ονομα σου δεν σε αφηνει να γινεις πιονι κανενος :) Ελευθερη ζεις και στον ερωτα και στην φυγη :)

    Τα χρονια που περνουν μονο καλα εχουν να μας δωσουν, δεν νομιζεις; Μου λειπεις πολυ ρε συ!!!

    xxxxxxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. να περασεις καλα!!αυτα μενουν μετα απο χρονια,ομορφες μικρες στιγμες!!!

    φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Ας παψουμε πια να κρινουμε τους αλλους γιατι γιορταζουν και γιατι δεν γιορταζουν! " Χαίρομαι που το διατύπωσες ακριβώς αυτό θέλω να πω κι εγώ αλλά δεν είχα βρει τα λόγια.
    Μου άρεσε πολύ η σημερινή σου ανάρτηση,η γραφή,το περιεχόμενο,όλα.
    Καλά να περάσεις,σήμερα και κάθε μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εγω παντως πηρα τουρτα καρδια με φραουλες απο ενα υπεροχο ζαχαροπλαστειο

    -γιατι περνωντας απο μπροστα ετσι μου ηρθε!!!

    κι οταν πηγα σπιτι βρηκα ενα κουτι σοκολατακια που δεν υπαρχουν εδω κι ενα κοκκινο τριανταφυλλο

    μετα σκεφτηκα ολα τα αστεια που εχουμε κανει ολη μερα στα μπλοκ και στη σχολη

    και κατεληξα αλλη μια φορα πως δε θελω να αλλαξω τιποτα απο τη ζωη μου οποια μερα κι αν ειναι:::))))

    παει κι αυτο
    τωρα ποια γιορτη εχουμε???

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. κοκκινο φουστανι μου

    περασα πολυ ωραια :) Σχεδον πριβε το ειχαμε το μαγαζακι που πηγαμε :)

    Καλημερααααααα





    Δεσποινα μου

    ελπιζω να περασες κι εσυ το ιδιο ομορφα. Νομιζω οτι μοιαζουμε και δεν χρειαζομαστε και πολλα εμεις για να πουμε οτι γιορταζουμε :)

    Καλημερααααααα






    Δημητρη Τερζη

    σε ευχαριστω :)

    Καλημερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. kallinaki μου

    χαιρομαι :)
    Ευχομαι να περασες ομορφα χθες και να περασεις και σημερα και οοολη την εβδομαδα :):)

    Καλημερα!!!!






    Ταλι μουυυυυυυ

    εμενα ο Δημητρης μου δεν μου παιρνει λουλουδια τετοια μερα, ουτε δωρακια. Συνηθως απλα το γιορταζαμε απολαμβανοντας ενα κρασακι καπου ομορφα (αυτο το καπου μπορει να ηταν και σπιτι μας).
    Χθες ομως μου ηρθε το βραδυ με ανθοδεσμη και δωρο το καινουριο βιβλιο της Βαμβουνακη!!!! Πηγαμε σε ενα υπεροχο μαγαζακι στο φραγμα, δεν ειχε ΚΑΘΟΛΟΥ κοσμο και απολαυσαμε το κρασακι μας τσιμπολογωντας :):)
    Αυτα ειναι τα ωραια, ο,τι μερα και να ειναι Ταλι μου, συμφωνω :)

    Καλημεραααα

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οι Έλληνες έλεγαν βίος ανεόρταστος, αδόκευτος οδός εστίν (=ζωή χωρίς γιορτή είναι δρόμος χωρίς στάση για ανάπαυλα). Κάθε γιορτή είναι αναγκαία ως φόρος τιμής, ως ενθύμηση για κάτι που μπορεί να το έχουμε κάθε μέρα. όπως γιορτάζουμε θρησκευτικές γιορτές, απλά για να τιμούμε μία ξεχωριστή μέρα κάποιον, έτσι και κάθε γιορτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. δειμο μου

    συμφωνω με τους "Ελληνες" και μαζι σου :)

    καλημεραααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή