Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

σκορπιες σκεψεις

Τελευταια ερχομαι σχεδον καθε μερα με τα ποδια στο γραφειο. Κανει πολυ ωραιες μερες και απολαμβανω τη μουσικουλα στα ακουστικα μου μεχρι να φτασω.
Σχολιαζα με δυο γειτονισσες μου οτι εχουμε ξεχασει να περπαταμε πλεον. Τρεχουμε να τα προλαβουμε ολα και μια αποσταση 100 μετρων την κανουμε με το αυτοκινητο. Και ποιες ωρες να εκμεταλευτουμε για να μεινουμε λιγακοι μονοι και ηρεμοι; Ποτε θα αναλογιστω πως περασα χθες; Ποσα σωστα εκανα; Ποσα λαθη; Πως θα με διορθωσω αν δεν βρω χρονο σε εναν ομορφο μικρο περιπατο ; Παντα με εκνευριζα οταν απεφευγα πραγματα που αγαπω απο τεμπελια!
-αν θυμηθω, αυριο θα βγαλω λιγες φωτογραφιες απο τη διαδρομη ως το γραφειο, να σας δειξω. Δεν εχει καμια μεγαλη ομορφια η διαδρομη, αλλα την απολαμβανω :)

Συγγνωμη, ΤΙ φιλοι ειστε εσεις;;;;
Εβγαλε καινουριο βιβλιο η Βαμβουνακη και δεν με ενημερωσε κανεις;;;;;
Πολυ μορφωση τελευταια. Αν ολα οσα διαβαζω τα κανω πραξη θα αγιασω, να το θυμηθειτε!



Αυτο το πραγματακι κατω απο τις αναρτησεις "you might also like" ειναι γαματο!!! Εχω θυμηθει απιστευτες στιγμες απο το παρελθον!
Και συνειδητοποιησα για αλλη μια φορα ποσο Κατερινα μυριζει αυτο το blog!
Επειδη κρατουσα απο μικρη ημερολογιο, ξερω καλα οτι δεν ειναι καθολου ευκολο να ποτισεις με το αρωμα σου κατι. Κι αν το καταφερεις ειναι μια επιτυχια που αξιζει να την χαρεις :)
Απολαμβανω καθε αναγνωση του χθες και πολυ χαρηκα που με βοηθησε η Ταλι να το βαλω και στο δικο μου blog αυτο το πραγματακι.


Sunny Ruffles Bag - flower lining
Δεν ειναι υπεροχη αυτη η τσαντα;;; Την ερωτευτηκα!

Με αυτες τις σκορπιες σκεψεις, σας ευχομαι καλο απογευματακι  μου κι αρχιζω δουλιτσα :)

11 σχόλια:

  1. Άστα Dee μου, από τον χρόνο που Δεν έχουμε πια, ξεχνάμε και να αναπνεύσουμε! Εγώ πάλι περπατάω πολύ και ξέρεις κάτι; Γουστάρω με τα χίλια γιατί όταν περπατάω Έχω χρόνο να σκεφτώ και να οργανωθώ λιγάκι η δόλια μάνα!

    Εξαιρετική η τσάντα!! ΚΑΙ το καινούργιο της Μάρως!!

    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εγω ετσι ακριβως το απολαμβανω. Να μεινω λιγο μονη. Ισως να μενω και στο σπιτι μονη οταν κοιμαται η μικρη μου. Ειναι αλλιως ομως οταν σου χτυπαει το αερακι το προσωπο και ακους και ωραιες μουσικες :)
    Λες και τακτοποιουνται καλυτερα οι σκεψεις :)


    Εχουμε ιδια γουστα λοιπον :) Σου αρεσει κι εσενα η Βαμβουνακη;; Το διαβασες αυτο το καινουριο; Ειναι καλο;

    Καλο απογευματακι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάθε ιστολόγιο, καλή μου, έχει το άρωμα των φίλων του. Αυτό μυρίζει και λίγο δείμο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τα γούστα μας μοιάζουν πολύ, είναι γεγονός!
    Το καινούργιο της Μάρως δεν το πήρα ακόμα, το νέο που διάβασα στο "σπιτάκι σου" (ότι κυκλοφορεί δηλαδή) είναι το εξαιρετικό!

    κι έτσι για το καλό, παραθέτω ένα μικρό απόσπασμα που αγαπώ πολύ!

    ".Τι θα πει να φύγω μακριά σου για να γλιτώσω? Δεν είναι ζήτημα τόπου το φευγιό. Να γλιτώσω δηλαδή από τι? Από την αγωνία μου να γλιτώσω, από τον πόνο μου να γλιτώσω. Με τσούζει το μάτι μου και το βγάζω να μην τσούζει. Κι ύστερα τι?
    Κι ύστερα τι? Λέει όλη μου η ύπαρξη σήμερα έτσι όπως περπατά σε ανοιξιάτικο χωματόδρομο κι επιστρέφει. Τι? Κι επιστρέφει."
    "Η μοναξιά είναι από χώμα" Μ. Βαμβουνάκη

    Καλό βράδυ Dee μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 'κρατάω' την τύχη σου να περπατάς στην δουλειά
    θυμάμαι πόσο πολύ το ήθελες αυτο !
    και δικαίως .

    για την βαμβουνάκη λέω να το ράψω.
    αρκετά έχω με τον σαχλεντίνο αυτές τις μέρες .
    μην μπούμε και σε αυτό !
    :))))

    τάλιιιιιιιιιι έλα γρήγορα γιατι ακούγομαι πάλι σκύλα μοναχική !

    καλό μας βράδυ λακάκια μου
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δειμο μου

    το δικο μου αρωμα δημιουργειται απο εσας :) Φυσικα και υπαρχουν και δικα σου κομματια εδω :)

    Καλημεραααα



    Καιτη μου (σωστα δεν θυμαμαι;; Καιτη δεν σε λενε;;)

    το "Η μοναξια ειναι απο χωμα" ειναι απο τα αγαπημενα βιβλια. Η Βαμβουνακη εχει το ταλεντο να χρησιμοποιει τις καταλληλες λεξεις για μενα.
    Τωρα διαβαζω Χορχε Μπουκαι. Ειναι ενας αργεντινος ψυχαναλυτης. Εχει πολυ ωραια μηνυματα στα βιβλια του. Μαθαινω παρα πολλα απο αυτον! Αλλα μερικες φορες βρισκω αστοχα τα παραδειγματα που χρησιμοποιει. Σκεφτομαι οτι η Βαμβουνακη θα χρησιμοποιουσε πιο σωστα τις λεξεις! Ισως επειδη την διαβαζω χρονια κι εχω εξοικειωθει παρα πολυ με τον τροπο γραφης της.

    Μου αρεσε πολυ το αποσπασμα που διαλεξες! Εχω φλερταρει κι εγω πολλες φορες με την φυγη παλιοτερα :)

    καλημεραααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. maya μου

    δεν κινδυνευεις να φανεις σκυλα...εισαι σκυλα !!!!!





    Αστειευομαι βεβαιως. :)

    Τα βιβλια της Βαμβουνακη μου ανοιγουν παραθυρα και μπαινει φως στη ζωη μου. Αν σε σενα δεν εχει τετοιες συνεπειες η αναγνωση της, δεν βρισκω τον λογο να σου αρεσει.
    Ουτε βρισκω νοημα στο να σε κρινω γι' αυτο!
    Ειμαι σιγουρη οτι καποιοι δικοι σου αγαπημενοι συγγραφεις, ζωγραφοι, ποιητες, για μενα ειναι αδιαφοροι. Ετσι καταφερνουμε να κανουμε την ομορφη ορχηστρα που λεγαμε :)

    Κι οσο για τον σαχλεντινο :), εγινα κι εγω κουραστικη. Μη νομιζεις, δεν το κανω με ολο τον κοσμο αυτο. Μονο με ανθρωπους που νοιαζομαι γινομαι πιεστικη καποιες φορες. Προσπαθω να τους δωσω την ομορφια που βλεπουν τα δικα μου ματια, λες κι εκεινοι δεν μπορουν να δουν ομορφια αλλου :):):)

    Ας ειμαστε μια μοναδικα ομορφη ορχηστρα λοιπον :)

    Σσσσσσσσσσ..... μη φωναζεις την Ταλι. Ποιος της ακουει αν δει οτι γραφω για την Βαμβουνακη!!!

    καλημεραααααααα

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μια χαρά θυμάσαι βρε θηρίο!
    Με λένε Καίτη και είμαι καλά!
    Εξαιρετικά μάλιστα!

    Όσο για τη Μάρω, πολλές φορές νιώθω μεγάλη ταύτιση με την πένα της, αλήθεια σου λέω. Σαν να έβαλε το χέρι της στα σωθικά μου και να τα άπλωσε στο χαρτί, σα να με διαβάζω ένα πράγμα.

    Με την φυγή όλοι πιστεύω έχουμε φλερτάρει κατά καιρούς, αλλιώς δεν θα μας έλεγαν ανθρώπους, αλλά πέτρες.. Και το "δεν αντέχω" είναι μες τη ζωή καμμιά φορά.

    Φιλιά πολλάαααααα! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καιτη μου

    το ιδιο επαθα κι εγω με την Βαμβουνακη :) Απο το πρωτο βιβλιο της που ειχα διαβασει το "Τανγκο μες στον καθρεφτη". Ενιωσα λες και καποιος διαβαζε τις σκεψεις μου!

    Βεβαια εχει τυχει και να με κουρασει , στο "ο Ντανκαν γυρευει το Θεο" (ή καπως ετσι, δεν θυμαμαι ακριβως τον τιτλο) βαρεθηκα του θανατα :):)

    Καλο απογευματακι κουκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΣΕΝΑ!!!!
    φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή