Παρασκευή 24 Ιουλίου 2009

2 χρονια blogger



Ζηλεψα απο την Talisker μου και απο την Maya και ειπα να κανω κι εγω μια αναρτησουλα για τα γεννεθλια του ψηφιακου σπιτιου μου. Περασαν λοιπον 2 χρονακια εδω μεσα! Τον Ιουνιο 2007 ειχα κανει δειλα την πρωτη μου αναρτηση, νομιζοντας πως θα ειναι το ψηφιακο μου ημερολογιο :)

Και τι δεν εμαθα εδω μεσα!! Μεγαλο σχολειο. Ποσο διαφορετικα πραγματα με εντυπωσιαζαν και "διεκδικουσα" κι εγω στην αρχη και ποσο διαφορετικα πραγματα εκτιμω τωρα.

Στην αρχη πιστευα οτι οταν καποιος εχει 100 και πανω σχολια, θα πρεπει να ειναι πολυ ενδιαφερον χαρακτηρας και να εχει πολλα να μου πει. Ποσο λαθος επεσα! Υπαρχουν ανθρωποι που διψουν για ολη αυτη την προσοχη και γινονται χαμελαιοντες για να προσαρμοζονται στα γουστα της μαζας. Υπαρχουν κι αλλα που ακομα μαζευουν πολλα σχολια και με εχει κερδισει ο λογος τους. Αλλα εμαθα να μην κρινω πλεον απο τον αριθμο των σχολιων ..... το κοριτσι της βροχης, που εχω στην λιστα διπλα, εχει παντα κλειστα τα σχολια, αλλα εχω παρει πολλα απο τις αναρτησεις της.

Εμαθα επισης οτι γινονται παρεξηγησεις μεσα απο εδω!!!!!!!!! Αν ειναι δυνατον! ..... σκεφτηκα την πρωτη φορα ..... και μετα επαψα να ασχολουμαι!




Εμαθα οτι υπαρχει πολυ μοναξια εκει εξω ........ και κανει συχνα πολυ "κακοκαιρια" στο μπλογκοχωριο. Κι αυτο με εμαθε να εκτιμω ολο και περισσοτερο τα δικα μου αγαθα και να χαιρομαι με ειλικρινεια για οσα εχω.

Εμαθα να ειμαι ακομη πιο αισιοδοξη γιατι με εκνευριζει πολυ η μιρλα και η γκρινια.

Εμαθα να μη με νοιαζει αν καποιοι "υποπτευονται" το σχεδον μονιμο χαμογελο μου.

Εμαθα να εκτιμω οσους χαιρονται μαζι μου!

Εμαθα να περηφανευομαι για το μπλογκοσπιτο μου γιατι ειμαι Εγω!

Εμαθα να μοιραζομαι δημιουργιες και να μαθαινω απιστευτα πραγματα απο ανθρωπους που εχουν την ιδια αναγκη με μενα να μοιραστουν.

Εμαθα να εχω e-φιλους, χωρις την δια ζωσσης συναντηση.

Εμαθα να εκτιμω τα ανοιχτα μυαλα και να προσπαθω να μαθαινω διπλα τους.

Εμαθα να μην ντρεπομαι αν βαριεμαι να απαντησω στα σχολια.

Εμαθα οτι με καποια ατομα υπαρχει ενα παραξενο δεσιμο, μια χημεια μεταξυ μας .... χωρις εμφανη λογους :) .... κι ομως υπαρχει.

Εμαθα οτι το καλοκαιρι εξαφανιζονται ολοι κι επιστρεφουν σιγα σιγα απο τελη Αυγουστου :)

Εμαθα να μου αρεσει να γυροφερνω στο ερημο μπλογκοχωριο τα καλοκαιρια..... κατι σαν την πλατεια Αριστοτελους τον Αυγουστο, Κυριακη πρωι. Πολυ θα ευχαριστιομουν ενα καφεδακι στην παραλια της :)

Εμαθα οτι η διακριτικοτητα κερδιζει παντα!!

Εμαθα να γραφω ο,τι μου κατεβει, χωρις επεξεργασια για να γλιτωνω χρονο :)

Εμαθα να γελαω με τα ορθογραφικα λαθη.... που καποτε με ενοχλουσαν στους αλλους, επειδη συνειδητοποιησα οτι κανω κι εγω πολλα!! :):)

Εμαθα να μην ντρεπομαι να αποφευγω τα e-βραβεια επειδη δεν μου αρεσουν, αλλα να παιζω σε χιλια δυο αλλα σαχλα μπλογκοπαιχνιδα που τα διασκεδαζω πολυ...... οταν δεν ειναι κατα συρροη

Εμαθα να μην αντιδραω στο ασχημο, απλα να προσπαθω να το αποφευγω.

Εμαθα οτι κιτς δεν ειναι ο τροπος που ντυνεται καποιος αλλα ο τροπος που σκεφτεται.

Εμαθα πως η ανασφαλεια συχνα βγαινει με υπεροχα κοστουμια!

Εμαθα να μην αμφιβαλω για οσα διαβαζω .... γιατι δεν υπαρχει νοημα!

Εμαθα πολλα κι ακομα ειμαι στην αρχη ......
νομιζω τελικα καποτε θα γινω σοφη :):):):):):):)

Ειμαι χαρουμενη γι' αυτη τη γωνια μεσα στον απειρο κυβερνοχωρο. Εχει την υπογραφη μου αυτο το μπλογκ και νιωθω οτι το περιεχομενο του με αντιπροσωπευει πληρως!!

Ετσι ακαθοριστα σκεφτομαι, ετσι ακαθοριστα ζω ..... on the road που λενε καποιοι!

Ολα ειναι δρομος λοιπον .... και χαιρομαι πολυ για τις βολτες που κανουμε παρεα!!!

Ειθε να ονειρευτουμε για πολυ ακομα μαζι!



Καλο Σαββατοκυριακο!!

19 σχόλια:

  1. Ωπ! Πρώτη?? Deedee μου συμφωνώ με όλα όσα έγραψες, τα συνυπογράφω και να είμαστε καλά, ποτέ δε ξέρεις, μπορεί κάποια στιγμή από κοντά να τα αναλύσουμε..
    Και πόσα ακόμη έχεις (όλοι έχουμε) να μάθουμε.. Είναι όμορφο να είσαι ανοικτός στο καινούργιο, σε νέα συνέχεια πράγματα, αλλά όμως και να επιλέγεις. Η επιλογή και το κριτήριο για εμένα είναι πολύ βασικές αρχές γενικώς στη ζωή.
    Όσοι δεν το σέβονται αυτό, προσωπικά τους διαγράφω. Και σίγουρα δεν είναι δυνατόν να ταιριάξουμε με όλους, ούτε να αρέσουμε σε όλους.
    Χαίρομαι που διατηρείς το blog σου, καλά έκανες κ το γιόρτασες με ανάρτηση, πολλά πολλά όμορφα όνειρα να μοιραστούμε ακόμη, να είσαι πάντα καλά, πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αρτιστακι μου

    χαιρομαι που συμφωνουμε :)

    Κλεβω κι εγω τη δικη σου ατακα

    Η επιλογή και το κριτήριο για εμένα είναι πολύ βασικές αρχές γενικώς στη ζωή

    Ειναι ομορφος ο κοσμος μας εδω ε; :)

    Καλο απογευματακι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να είσαι καλά πάντα να σε χαιρόμαστε με πολλές πολλές αναρτήσεις! Αναρτήσεις σαν αυτές που βοήθησαν να γνωρίσουμε έναν άνθρωπο ζεστό, φιλικό, ποιοτικό, αξιολάτρευτο.
    Πάντα χαρές Κατερινάκι μου!

    Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαριαννα μου

    ποσους ποιητες, τραγουδοποιους, συνθετες, ηθοποιους μου εμαθες αραγε τον καιρο που σε διαβαζω ;; :)
    Μου ταιριαζουν πολυ οι μουσικες σου πριτμησεις :)

    Ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια!!


    xxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. $#@!$#!$#!$#!$@
    ΜΟΥ πηρες μεσα απο το μυαλο την επομενη αναρτησηηηηη

    θα εγραφα κι εγω τι πηραααα και τι εχασααααα

    πφφφ
    εχε χαρη που εισαι εσυ

    σε πολλα πολλα πολλα
    ωωω τι ανιαρο εχει γινει πια :)

    σ υ μ φ ω ν ο υ μ ε

    αλλα δεν θα τα πω εδω γιατι τι θα λεω στη δικλη μου αναρτηση
    ε?
    ε?
    ε?


    ασχετο : εκανε η Μαγιουλινιτσα τετοια αναρτηση
    και δεν ημουν εκει κμε τον θρονο διπλα απο την τουρτα??
    η ακομα καλυτερα δεν ειχε η τουρτα τον θρονο κι ενα μποα δικο της διπλα στα κερια?

    μα που ζω η βασιλισσα του αλτσχαιμερ??

    ας σοβαρευτω
    ναι
    νια

    Εγω Κατερινακι μου αφοπλιστικο
    αν ακουσω καποιον να λεει ψευτικο το χαμογελο σου
    θα του σπασω τα δοντια

    διοτι εχεις δειξει 2 χρονια εδω μεσα
    οτι εισαι το καλυτερο παιδι!
    και κυριως αυθεντικο

    (αυτο βεβαια δεν εχει να κανει στο οτι λογω αυτης της αυθεντιας ουκ ολιγες φορες μου εχεις ανεβασει το γαλαζιο αιμα
    ........στην κωμη!!!)

    ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
    ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΒΡΕ!!!!!!!!

    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Tali μου

    σε "ξερω" σχεδον απο τοτε που ανοιξαμε τα μπλογκοσπιτα μας :)

    Ξερω οτι σε πολλα συμφωνουμε και σε αλλα τοσα διαφωνουμε κατα καιρους. Απο σενα εμαθα να ειμαι λιγακι πιο εγκρατης.... γιατι ξερω οτι σου ανεβαζω το αιμα στο κεφαλι :):) Μου αρεσει να γινομαι καλυτερη. Το να ειμαι αντιδραστικη και να εχω διαφορετικη αποψη δεν σημαινει οτι ειναι καλο να εκφραζω αυτη μου την αποψη σπασμωδικα. Οπως εγραψα, η διακριτικοτητα κερδιζει παντα.... κι εγω την ειχα χασει πολλες φορες :)..... κι ακομα το παθαινω που και που.... πιο σπανια ελπιζω :)

    Ανθρωποι ειμαστε και σφαλματα κανουμε... που λεει και το μεγαλο ασμα!! Γι' αυτο χαιρομαι τοσο που ειμαι εδω. Δεν φανταζεσαι ποσα μαθαινω και ποσο με βοηθησες κι εσυ να γινω καλυτερη.... με αργα αλλα σταθερα βηματα :)

    Χαιρομαι που σε γνωριζω τοσο καιρο και ακομη πιο πολυ χαιρομαι για την αποψη σου για μενα :):):):):)

    Σε ευχαριστω!

    xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ποτέ δεν είναι πάντα ωραία πουθενά τα πράγματα.. Ότι νιώθουμε εκτός, μεταφέρουμε και εδώ.. Μερικές φορές ίσως επιλέγουμε μόνο θετικότητα για να νιώσουμε όμορφα, άλλες ίσως τα ζόρια μας να είναι τόσα που να βγαίνουν στις αντιδράσεις και στις αναρτήσεις μας.. Όπως όμως πιστεύω βγαίνει και ο χαρακτήρας μας, εγωισμοί, ανούσιοι τσακωμοί, ψωροπερηφάνιες.. :) Στο χρόνο όμως όλα φαίνονται..λάθη και αλήθειες. Ναι το κριτήριο είναι πολύ βασικό!
    ποοοοοο σου πήρα λίγη από τη σοφία σου!! :) Σε φιλώ, φεύγω για σκ! Πολύ Καλό σκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αρτιστακι μου

    εχεις αναγκη εσυ να παρεις απο τη δικη μου σοφια;;;; :):):) Χα!

    Το ο,τι δεν ειναι πουθενα παντα ομορφα, ειναι το πιο υπεροχο, ετσι;!

    Να περασεις ενα υπεροχο Σαββατοκυριακο!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σε πολλά απο οσα εγραψες συμφωνω. Θα σχολιασω μονο τουτο:
    "Εμαθα να εχω e-φιλους, χωρις την δια ζωσσης συναντηση"

    Οταν θα γινει αυτη η δια ζωσης συναντηση (και θα ειναι και μερικα πιτσιρικια αναμεσα μας) τοτε θα κανουμε μια κοινη αναρτηση, μαλλον στις αποδρασεις.
    Deal?

    Την ατακα μου μεσα!

    Κατερινακι, να 'σαι παντα καλα να συνεχισεις να μας εκπληττεις με τις ωραιες σου αναρτησεις.

    Φιλια, καλο Σαββατοκυριακο!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σε είδα στο Λουλουδάκι !
    Αν μου επιτρέπεις ένα σχολιάκι...
    ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ - ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ ΤΑ ΠΟΣΤ !
    ΑΚΟΥΩ ΤΟΥΡΝΑ.....ΚΑΙ ΒΑΖΩ ΣΤΟΠ !
    ΚΑΛΟ Σ/Κ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια Πόλλά Deedee, πανέμορφη ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Α! ρε Deedee... αυτή η ανάρτηση είσαι εσύ!!! Πολύ μου άρεσε! Γιατί δεν είπες ότι όλα αυτά προσπαθείς να τα περάσεις και σε κάτι άλλες φιλενάδες σου εδώ μέσα που δεν ακούνε; χαχαχα...
    Από τις ωραιότερες γεννέθλιες αναρτήσεις που διάβασα! Συμφωνώ σε όλα και μακάρι να καταφέρω κι εγώ να εφαρμόζω πάντα τα όσα γράφεις! Σιγά-σιγά όμως... έχω άλλον έναν χρόνο μπροστά μου!
    Εγώ χαίρομαι που μέσα από εδώ σε γνώρισα... αυτό είναι και το πιο σημαντικό!

    θα πας για μπανάκι;;; Καλά να περάσεις! Φιλιά πολλά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Xρόνια πολλά Ντιντίκα μου :)να συνεχίσεις να μας χαμογελάς για πολύ πολύ καιρό ακόμη!

    Θυμάμαι όταν ο δρόμος σου σε έφερε σε μένα..είχες αβατάρ τότε δυο πόδια ντυμένα με μακριές πράσινες κάλτσες..μου άρεσε πολύ θυμάμαι..μα πιο πολύ μου άρεσες εσυ όταν ανταπόδωσα την επίσκεψη!

    Το χαμόγελο σου, είχα την τύχη να το απολαύσω απο κοντά και είναι απο τα ομορφότερα χαμόγελα που έχω δεί..απο τα πιο αληθινά!..και δεν υπερβάλω!!

    Όσο για τη μπλοκόσφαιρα συμφωνώ σχεδόν σε όλα μαζί σου..εγω ενάμιση χρόνο εδώ και δεν θα ξεχάσω πως ενιωσα όταν έτυχε να πέσω πάνω σε κόντρες και διαμάχες.
    Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι άνθρωποι που δεν γνωρίζονται καν μεταξύ τους να μαλώνουν έτσι..

    Ντιντίκα μου εγω απο την αρχή δεν τα πήγα καλά με τα μπλογκοπαίχνιδα.. να'ξερες πόσο με βοήθησες στο να καταφέρω να λέω:
    "πειράζει που δεν θα παίξω"?..
    δεν ξέρω ακόμη γιατί, αλλα με αγχώνουν!

    Όσο για τα σχόλια ποτέ δεν τα έβλεπα σαν νούμερα..μα κατάλαβα ότι δεν ισχύει αυτο σε όλους..πρόσεξα ότι αν δεν ανταπέδιδα αμεσα κάποιες επισκέψεις δεν ξανάρχονταν απο μένα..οπότε κάνεις επιλογές..δεν γίνεται να περνάς απ όλα τα μπλόγκ που σε παρακολουθούν η παρακολουθείς,όσο και να το θέλεις..διαφορετικά θα εισαι μπροστα απο μια οθόνη συνεχώς φιλενάδα..κάποια σιγμή τρόμαξα πραγματικά όταν σκέφτηκα πόσο απο το χρόνο μου αφιέρωνα στο μπλόγκ μου..ώρες ολόκληρες!!

    Παν μέτρον άριστον!

    Και επειδή για αλλη μια φορά έγινα φλύαρη..θα σου πω ότι νιώθω τυχερή που σε γνώρισα,έχεις μια δική σου ξεχωριστή γωνιά στην καρδιά μου..:)

    ..και μην αλλάξεις ποτέ!! :))
    xxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συμφωνω με αυτα που εμαθες εδω μεσα.Σου ευχομαι πολλες πολλες επετειους ακομα στο μπλογκιν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αντωνη μου

    θα χαρω πολυ να σε δω με την οικογενεια σου καποια στιγμη!!!! Ακομη κι αν δεν συμβει ομως, δεν αλλαζει κατι αυτο !!!


    Καλη εβδομαδα :)



    Σκορπιες σκεψεις

    καλα εκανες και περασες κι αφησες και σχολιο. Το μπλογκ ειναι ανοιχτο για ολους.... ειδικα για ομορφες ευχες :):)

    Καλη εβδομαδα!



    Global Greek

    ευχαριστω πολυ πολυ!

    Καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρηνιω μου

    δεν παιζει ρολο ποσο καιρο εχεις το μπλογκ. Εσυ μπορει στον μισο χρονο να μαθεις τα διπλασια απο μενα. Ο καθενας εχει τους ρυθμους του που αντιλαμβανεται και απορροφαει πληροφοριες.

    Ξερεις καλα ποσο χαιρομαι που σε γνωρισα εσενα :) Οι αδυναμιες φαινονται.... γιατι να το κρυψομεν αλλωστε :):):)

    Καλη εβδομαδα φιλεναδα!!!



    edel μου

    ενοχικο μου πλασματακι:)
    Χαιρομαι που αρχισες να ξεπερνας το αγχος σου μηπως στενοχωρησεις καποιον, αν του αρνηθεις να παιξεις σε ενα παιχνιδι ή δεν επισκεφτεις το μπλογκ του. Σε εκτιμω περισσοτερο ετσι! Το να εισαι πιο αφθορμητη δεν θεωρειται αγενεια ουτε επηρεαζει την γνωμη των ανθρωπων που πραγματακικα σε συμπαθουν. Οσοι ψαχνουν αφορμες θα σου βρουν ψεγαδι, ο.τι και να κανεις.... οποτε μην κουραζεσαι :)

    Καλη εβδομαδα κουκλαρα!!!



    Δημιουργια μου

    χαιρομαι που συμφωνουμε και σε ευχαριστω πολυ για την ομορφη ευχη!!

    Καλη εβδομαδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γι΄αυτό σε αγαπάω ρε φιλενάδα
    Γιατί είσαι εσύ
    Και το δείχνεις

    Είσαι αυθεντική.Κι όχι δήθεν
    Κι αυτό τα λέει όλα

    Δυό χρόνια στα μπλόγκς

    Ένας χρόνος που σε ξέρω
    ΄Και ξέρεις κάτι;
    Μου αρέσει.Και το απολαμβάνω
    Να το ξέρεις κοριτσάκι μου...

    Έχεις την αγάπη μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είδες πως πέρασαν δυό χρόνια;
    Πέρασαν μέσα από σκέψεις, μουσικές και εικόνες εδω στα μπλόγκς. Στα προσωπικά μας ημερολόγια.

    Θα το φανταζόσουν αυτό πριν από 15 χρόνια;

    Χαίρομαι που σε γνώρισα γιατί είσαι αυθεντική και ανοιχτή σε οτιδήποτε καινούργιο που φαντάζει όμορφο.

    Μου αρέσει η αισιοδοξία που βλέπεις τα πράγματα.
    Μου αρέσει που χαίρεσαι για όσα έχεις, με το βλέμμα στο όνειρο εκεί μπροστά.

    Χαίρομαι που θα γίνεις μανούλα και θα κρατήσεις αγκαλιά ένα ανθρωπάκι φτιαγμένο απ΄την αγάπη σας.

    Χαίρομαι που η αγκαλιά σου μπορεί να χωρέσει τον κόσμο όλο.

    Να είναι πολλά τα χρόνια του μπλογκ σου!!!!

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ανιμα μου

    τα πει μπλογκς τα ειχαμε συζητησει κι απο κοντα εμεις :)

    Κι εγω χαιρομαι που σε γνωρισα και σε διαβαζω ανιμα μου!!

    Καλο μεσημερακι!!!


    Αλεξανδρα μου

    δεν εχω λογο να μην ειμαι αισιοδοξη, ειμαι απο τους πολυ τυχερους ανθρωπους :)

    Χαιρομαι παρα πολυ που σε γνωρισα και μαθαινω παντα πολλα απο σενα!!! Εισαι η ηρεμη δυναμη αλλα κι ενα πολυ αξιολογο ατομο!!

    Ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου :)

    Καλο μεσημερακι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή