Δευτέρα 13 Ιουλίου 2009

Να σου παει καλα η βδομαδα...


Σημερα το πρωι ο πρωτος μου πελατης μου αφησε ενα 20ευρω για το ποδαρικο της εβδομαδας, ειπε :) Δεν δεχτηκε με τιποτα την αρνηση μου, το αφησε κι εφυγε. Ενας πολυ γλυκος κυριος. Ειχε κι αυτος μαγαζι, μου ειπε, και ηξερε απο καλα ποδαρικα :):) Τωρα ειναι συνταξιουχος .
Καποιοι ανθρωποι εχουν την καλοσυνη να μοιραζουν απλοχερα τη θετικη τους αυρα.

Συζητουσαμε με τον kryo για την ενεργεια των ανθρωπων και των αντικειμενων. Πιστευω πολυ στην ενεργεια των ανθρωπων. Στων αντικειμενων οχι και τοσο. Πιστευω οτι εμεις τους "ντυνουμε" με την ενεργεια που θελουμε. Ο αγαπητος μου kryos πιστευει οτι τα άψυχα κουβαλάνε ενεργειακό δυναμικό μαζί τους και, για παραδειγμα, δεν θα μπορούσε ποτέ να υπάρξει πλαστικό φυλαχτό. Εγω πιστευω οτι θα μπορουσε να υπαρξει φυλαχτο απο πλαστικο :)

Δεν πιστευω ομως οτι ενας πονηρος και υποχθονιος ανθρωπος μπορει να μεταφερει καλη ενεργεια. Ο κυριος που με επισκεφτηκε το πρωι ειναι καθαρος ανθρωπος, δεν μπορει να αφησει χωρο για το κακο.... αθελα του, ετσι αυθορμητα :). Οταν σου λεει καλημερα, σε κοιταει με δυο υγρα πεντακαθαρα ματια που χαμογελανε ακομη κι αν δεν ακολουθουν τα χειλη αυτη την κινηση. Ετοιμαζεται να γινει και παππους συντομα και ξεχειλιζει ακομη περισσοτερη αγαπη. Λες και θελει να αδειασει λιγο, για να εχει χωρο μεσα στο αδυνατο κορμι του για μια μεγαλυταρη καρδια, να χωρεσει ολη τη λαχταρα για το εγγονι!

Να ειναι καλα αυτος ο ανθρωπος! Ζει και μοιραζει αγαπη σε οσους εχουμε την τυχη να βρεθουμε λιγακι πλαι του... ακομη και για επαγγελματικους λογους :)

Να εχουμε μια υπεροχη εβδομαδα λοιπον!! Με τετοιο "ποδαρικο" εγω θα εχω σιγουρα :):)

16 σχόλια:

  1. Έχω δει τόσα πολλά που πλέον δύσκολα εμπιστεύομαι ανθρώπους και αυτούς που λες με τη θετική αύρα, τους εκτιμώ απεριόριστα..γιατί σπανίζουν!
    Την εκτιμώ πολύ την θετικότητα και προσπαθώ να την έχω ως στάση ζωής.. έτσι πρέπει πιστεύω!
    ΥΓ Τι ωραίο κομμάτι!!! Που το θυμήθηκες?? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή εβδομάδα και σε σένα.
    Αυτό που λες για την αύρα των ανθρώπων το νιώθω κι εγώ. Πολλές φορές αφήνω το ένστικτό μου να οδηγηθεί από αυτό.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. artista μου

    τις περισσοτερες φορες εμπιστευομαι το ενστικτο μου με τους ανθρωπους. Εχω πεσει κι εξω βεβαια, ετσι ειναι η ζωη :) Τις περισσοτερες φορες ομως οι αληθινοι ανθρωποι εκπεμπουν τοσο εντονα την θετικη τους ενεργεια που ειναι δυσκολο να μην τους αναγνωρισεις :)

    Θετικη σταση ζωης... και βεβαια ετσι πρεπει αρτιστα μου. Κι εγω ετσι προσπαθω να ζω!

    Καλο απογευματακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λενα μου

    ετσι κι εγω. Με το ενστικτο αποφασιζω συνηθως :) Μερικες φορες ειναι τοσο εντονη η διαισθηση που δεν μπορεις να σκεφτεις τιποτα διαφορετικο :)

    Καλο απογευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ωωω ναι !
    εχω κι εγω κωλυμα με την καλη ενεργεια και καποιες τετοιες ευχες...
    αν δεν μου πει καλη βδομαδα η καλο μηνα ατομο που ασκει θετικη επιρροη πανω μου
    και μαλιστα νωρις νωρις
    νομιζω πως κατι μου λειπει
    καθως επισης κι αν δεν πω εκει που εχω αναγκη!
    Ακομα και μεις δινουμε τη θετικη μας ενεργεια οπου ειμαστε ψυχικα πεντακαθαροι και μονο θετικοι και δοτικοι

    πιστευω παρα πολυ σε αυτο..
    και συμφωνω με ολο το ποστ!!!

    Αλλωστε απο ενστικτο εχω αντιληφθει παρα πολλες φορες την αρνητικη σταση πισω απο καθε τι φαινομενικα θετικο κι απο εκεινη την αρνητικη ενεργεια που απλα με μαγκωνε να δρασω αυθορμητα..

    θα το ξαναπω!συμφωνω απιστευτα!

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ταλι μου

    δεν θα ανησυχησω που συμφωνουμε.. το πηρα αποφαση.
    Το καλοκαιρι ειναι η "εποχη" μας, λογω ζωδιου και ισως γι' αυτο συγκλινουμε περισσοτερο :):):)

    Φιλια πολλα πολλα πολλα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εσυ παντως εκπεμπεις θετικη ενεργεια παντου και παντα!!!

    πολυ ομορφο το μπλογκακι σου!!χαρουμενο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχομαι όλοι οι πελάτες να σκέφτονται με τον ίδιο τρόπο!
    Δηλαδή να νομίζουν πως μπαίνουν πρώτοι!
    :))
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα Κατερίνα μου

    Φυσικά και πιστεύω στην αύρα των ανθρώπων ...σου το είχα πει και στην άλλη συζήτηση που είχαμε ... ακόμη πιστεύω πως η αύρα που βγάζεις γίνεται μαγνήτης για άτομα που εκπέμπουν στην ίδια συχνότητα .... το ότι κάποιος "κακός" πχ θα προσελκύσει άτομα που θα έχουν μέσα τους κακία είναι μέρος των μαθημάτων που θα πρέπει να πάρει πάρει καθώς μέσω αυτών των "άλλων" θα αντιμετωπίσει κάποια στιγμή τον εαυτό του .

    Όσο για τα αντικείμενα θα συμφωνήσω ότι διαφωνούμε :) χωρίς να πω ότι εγώ έχω το δίκιο .... άλλωστε δεν μπορείς να επιχειρηματολογήσεις για κάτι που είναι από την φύση του αναπόδεικτο .

    Καλό βράδυ κούκλα μου !!!

    Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. παπαρουνα μου

    μακαρι να μεταφερω κι εγω θετικη ενεργεια σε καποιους :) Αυτοι που δινουν, παιρνουν περισσοτερα στο τελος :)

    Καλημερα ομορφη!




    Εβιτα μου

    αυτος ηταν οντως ο πρωτος πελατης, πολυ πρωινος :) Μακαρι να σκεφτονται ολοι με την ιδια καλοσυνη κι ας μην αφηνουν λεφτα :)

    Καλημερααα!!



    Ηλια μου

    το ξερω οτι πιστευεις κι εσυ στην αυρα των ανθρωπων. Εστιασα περισσοτερο σ' αυτο που διαφωνουμε :) Και βεβαια δεν θα καταλληξουμε ποιος εχεις δικιο και ποιος αδικο..... οπως ειπες κι εσυ, αυτα τα πραγματα δεν αποδεικνυονται. Και δεν χρειαζεται να αποδειχθουν αλλωστε :)
    πολλα φιλια και καλημερα Ηλια μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πω πω !!!με προκαλεις πρωι πρωι με το θεμα σου...δεν μπορω να ενδώσω όμως γιατι η ώρα που κυλάει μου ειναι τόσο πολύτιμη που...αδυνατω!
    Ας πω γενικά, οτι συμφωνω απόλυτα για αλλη μια φορά με τον Ηλία.



    πολλα φιλιά χαμογελαστό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φαραωνιτσα μου

    με τις πολυτιμες ωρες σου :):)

    Ευχομαι να περνας υπεροχα και δημιουργικα!!!!!

    Σε περιμενω να μου αναπτυξεις ολες τις θεωριες σου απο κοντα :)

    Πολλα φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η ενέργεια υπάρχει παντού γύρω μας. Οταν οι κινέζοι έκαναν βελονισμό οι δυτικοί γελούσαν μέχρι που ανακάλυψαν πως στο σώμα υπάρχει ηλεκτρισμός, άρα ενέργεια.

    Στην ουσία με την εξέλιξη γυρίζουμε πίσω... στα λόγια του Ιπποκράτη ας πούμε.

    Οχι καλή μου ένα πλαστικό δεν μπορεί να γίνει φυλακτό. Την ενεργειακή διαφορά μπορείς να την αντιληφθείς με πολλούς τρόπους.

    Ακόμα και στο μαγείρεμα αλλιώς είναι το ανακάτεμα με ξύλινη κουτάλα κι αλλιώς με πλαστική ή μεταλλική...

    Κι ο φραπεδάκος που χτυπάς στο σέικερ κι όχι στο ηλεκτρικό μίξερ άλλη γεύση έχει...

    η καλή αύρα ενός ανθρώπου σου φτιάχνει την μέρα και η κακή την πάει περίπατο...

    Οπως και νά ΄χει είναι πανέμορφο να έχεις γύρω σου θετικούς ανθρώπους.

    Μακάρι να έχεις συχνά τόσο καλό ποδαρικό!

    φιλιά καληνύχτας
    ένα χάδι στην κοιλίτσα παρακαλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπράβο στον καλό αυτό κύριο! Να τον βάζεις ραντεβού μόνο Δευτέρα πρωϊ, ακούς; χαχα!!!
    Φιλενάδα, πολύ ωραίο θέμα! Εγώ πιστεύω πάρα πολύ στην αύρα των ανθρώπων! Είναι κάποιοι που σου βγάζουν κάτι θετικό και κάποιοι άλλοι το εντελώς αντίθετο! Να σου πω όμως ότι νομίζω ότι αυτό λειτουργεί διαφορετικά στον καθένα. Κάποιος δηλαδή που δεν αφήνει σε μένα θετική αύρα, μπορεί να αφήσει σε κάποιον άλλον μια εντελώς αντίθετη εντύπωση! Είναι και λίγο θέμα "χημείας"! Όπως και να'χει θέλω δίπλα μου ανθρώπους καλοπροαίρετους και θετικούς!

    Φιλιά πολλά πολλά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αλεξανδρα μου

    αν το υλικο πλαστικο δεν μπορει να συσσωρευσει ενεργεια, δε σημαινει οτι εγω δεν μπορω να πιστεψω σ' αυτο. Η πιστη ειναι η αρχη, νομιζω.
    Βεβαια, για να επιμενετε εσεις οτι το πλαστικο δεν μπορει να γινει φυλαχτο, σε καποια θεωρεια το στηριζετε....την οποια εγω αγνοω για να μπορεσω να καταλαβω πως σκεφτεστε :)

    Εχω εμπιστοσυνη σε σενα και στον Ηλια για οσα εχετε διαβασει..... με τα δικα μου βηματα ισως καποια μερα καταλληξω στο ιδιο συμπερασμα :)

    Το θεμα ειναι οτι η εβδομαδα μου παει πολυ καλα :):):):):):):)


    Ομορφη καλημερα!!!!

    xxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ειρηνη μου

    συμφωνω οτι παιζει ρολο η χημεια και δεν εχουμε παντου την ιδια επιρροη !

    Ειναι καποιοι ανθρωποι ομως που νιωθεις οτι απλα λαμπουν.... για ολους.... σαν φαροι :)

    Καλημερα φιλεναδα... τα ειπαμε και στο τηλ τα υπολοιπα :)

    xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή