Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2022

νεα σχολικη χρονια

 Πρωτη μερα σχολειο σημερα! Απο τοτε που ηρθαμε Γερμανια πρωτη φορα ξεκιναει Σεπτεμβριο το σχολειο. Εδω τα σχολεια ξεκινουν διαφορετικη ημερομηνια σε καθε κρατιδιο. Η εξηγηση που μου εδωσαν ειναι οτι επειδη ειναι 80 εκατομ. κοσμος και ταξιδευουν πολυ οι Γερμανοι, επρεπε να εχουν διαφορετικες ημερομηνιες στις αργιες τους, για να αποφευγουν τη μαζικη αναχωριση και αφιξη των εκδρομεων. Πριν 3 χρονια ειχαμε ξεκινησει 6 Αυγουστου (!!!). Καθε χρονο μετατοπιζεται λιγο πιο αργα η εναρξη και καποια στιγμη θα ξαναγινει αρχες Αυγουστου και παλι απο την αρχη.

Σημερα πηρα τα βιβλια της Ισμηνης. Εδω τα αγοραζεις τα βιβλια, δεν ειναι δωρεαν. Μπορεις να δανειστεις καποια, αλλα τα βιβλια με ασκησεις τα αγοραζεις. Μεσα στην εβδομαδα θα μας ερθει και η λιστα με τα σχολικα. Η περιοδος αυτη με αποσυντινιζει πολυ, τωρα που δουλευω. Στην Ελλαδα ειχα το δικο μου προγραμμα στη δουλεια και μπορουσα να κανονισω να κανω οσα χρειαζονται για μια νεα σχολικη χρονια με την ησυχια μου. Τωρα εχω συγκεκριμενο ωραριο, που ανα διαστηματα αλλαζει για καποιες μερες και αυτο που προκαλει αναστατωση. Δεν εμαθα να λειτουργω ετσι. Θα μαθω ομως.


Το απογευμα του Σαββατου κατεβηκαμε με την Ισμηνη βολτα στο κεντρο του Μαιντς. Περπατησαμε με συννεφια ως την κεντρικη πλατεια με τον καθεδρικο ναο και καθισαμε σε ενα μικρο τραπεζι οι δυο μας. Σε λιγη ωρα ξεκινησε να βρεχει. Οι περισσοτεροι εφυγαν. Εμεις ημασταν προστατευμενες κατω απο ομπρελα και απολαμβαναμε τη βροχη. Μιλησαμε για τοσα πολλα. Φευγοντας νιωθαμε αναλαφρες, οτι ολα τα εχουμε οργανωσει στο μυαλο μας και η καινουρια χρονια (σχολικη) ξεκιναει με πολλες προοπτικες και ονειρα! Οταν κοιταζω τα κτιρια σε αυτη την πλατεια, παντα θυμαμαι τις φωτογραφιες που ειχα δει στο ιντερνετ πριν μετακομισουμε εδω και μου φαινοταν σα ζωγραφια. "Τι ομορφη πολη να ζεις!" ηταν η σκεψη μου. Κι εδω, σε αυτα τα ομορφα σαν ζωγραφια κτιρια, ηπια το καφεδακι μου παρεα με την εφηβουλα μου πριν ξεκινησουν οι ρυθμοι φθινοπωρου.




Απολαμβανω υπεροχες εικονες. Το κινητο μου ειναι γεματο, δεν εχω χωρο να βγαζω πολλες φωτογραφιες. Εχει γεμισει με διαφορα που χρειαζομαι για τη δουλεια. Σε λιγο καιρο ομως θα παρω καινουριο και σου υποσχομαι να εχω περισσοτερες εικονες να μοιραστω μαζι σου!


🍁 Καλο φθινοπωρο 🍁

2 σχόλια:

  1. Τα δικα μου ξεκινουν τη Δευτερα ,Α Λυκειου...ποτε περασαν τα χρόνια ,πότε με περασαν στο υψος,που τα πηγαινα χερακι χερακι και τωρα ουτε που μπορω να τα σκουντηξω με το χερι μου να ξυπνησουν 🤣🤣🤣...ο μεγαλος φευγει φανταρος...εφτασε ο καιρος που θα μας βγαζουν αυτα εξω κι οχι εμεις ( πάντα αισιοδοξη 😜😜)καλη χρονιά να εχουμε ,με ευχαριστες εκπληξεις🥰🥰

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φανταρος! Πω,πω! Ευχομαι να εχει καλη θητεια!
    Εμενα δε με περασε ακομη σε υψος, αλλα κοντευει 😄
    Καλη σχολικη χρονια και σε σας λοιπον 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή