Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013

στιγμες

Στο backround εχω μουσικη επενδυση. Πολυ συχνα συμβαινει αυτο στη ζωη μου, ποσο μαλλον οταν πλησιαζουν χριστουγεννα. Ηθελα να παραγγειλω ενα αυτοκολλητο διακοσμητικο χριστουγεννιατικο και εγραφε οτι η παραλαβη γινεται σε τουλαχιστον 20 μερες. Δηλαδη οταν θα περασουν τα χριστουγεννα; Δε βαριεσαι, ο καθενας στον κοσμο του.
Αυριο θα παω να παρω την μικρη μου απο Σερρες. Μου ελειψε τοσο πολυ. Αλλά δυσκολευομαι να καταλληξω. Περισσοτερο μου ελειψε ή απολαυσα τις μερες χωρις τις μαμαδιστικες υποχρεωσεις; Δεν δινω απαντηση για να μην αδικισω ουτε εμενα, ουτε εκεινη. Θα επιστρεψει αυριο σπιτι μας και θα στολισουμε μαζι το δεντρο μας την Κυριακη.
Απο Κυριακη μπαινουμε σε εντελως christmas mood ολη η οικογενεια. Θα ανοιγει καθε μερα ενα μικρο δωρακι η μικρη μας (αμερικανιες, αλλα μ'αρεσουν πολυ επειδη βρισκουν τροπους να ριχνουν χρυσοσκονη στα παιδικα μυαλουδακια). Τις εφτιαξε η νονα της το ομορφοτερο χριστουγεννιατικο ημερολογιο που εχω δει!! Και δεν εχει ολοκληρωθει ακομη εντελως. Μενουν καποιες λεπτομεριες στο δωματιο της μικρης. Απο εκει θα αρχιζει η μαγεια, θα ανοιγει κουτακια και μετα θα τρεχει κατω να βρει το δωρακι της.



Ο χωρος στο καθιστικο μας ειναι πολυ περιορισμενος. Δεντρακι δεν χωραει. Εχω αποφασισει ομως να μην χανει τιποτα η μικρη επειδη βαριεμαι εγω να ασχοληθω. Η μικρη θα πρεπει να εχει το δικο της χριστουγεννιατικο δεντρο. Ετσι, αγορασα ενα μικρο 1μιση μετρο, θα του ανοιξω τα κλαδια και θα γινει "μισο" δεντρο που θα κρεμαστει σε καποιον τοιχο. Θα ανοιξω τις χριστουγεννιατικες μπαλες μας και θα βαλει οσες θελει οπου θελει. Θα το στολισει οπως ακριβως της αρεσει και μετα θα του βαλουμε και φωτακια.
Εξω στην εξωπορτα, σκεφτομαι να βαλω κρεμασμενες χριστουγεννιατικες μπαλες σαν τσαμπι. Δεν ειμαι σιγουρη ακομη. (περσι ειχα αυτο και αυτο στην πανω και κατω πορτα). Ηθελα κι αυτο το χριστουγεννιατικο αυτοκολλητο που ερωτευτηκα αλλα δεν με βλεπω να το παραγγελνω.

Μολις ακουσα ενα υπεροχο νεο για εναν ανθρωπο που αγαπω πολυ. Και ξερεις πως συμβαινουν αυτα. Οπως πανε τα ασχημα απανωτα, ετσι πανε και τα καλα. Κι αυτο ειναι το πρωτο τοσο ευχαριστο νεο που ακουσα εδω και πολυ καιρο!!!! Ετοιμασου λοιπον, εχουμε ανοδο!



4 σχόλια:

  1. Κορίτσι,
    και γω πεθύμησα την Παρασκευή να ακούσω Χριστουγεννιάτικα τραγούδια. Τα συνδέω πάντα με την εποχή τους, δεν μπορώ πχ να τα ακούσω τον Ιούλιο.
    Μην αναλώνεσαι σε ερωτήματα του τύπου "περισσότερο". Τι θα πει "περισσότερο"; Και σου έλειψε η μικρή, αλλά και χάρηκες το χρόνο χωρίς μαμαδίστικες υποχρεώσεις, ανθρώπινο είναι. Και πολύ γυναικείο, γιατί δείχνει ότι δεν είσαι μόνο μαμά, και μπράβο σου, που συνεχίζεις να διατηρείς και τους άλλους σου ρόλους....
    Μου αρέσει ο τρόπος που γράφεις για τη μικρή, που όσα την περιμένουν "ρίχνουν χρυσόσκονη στα παιδικά μυαλουδάκια". Έτσι ακριβώς είναι. Και ευτυχία, για σένα και τη νονά της που της τα ετοιμάζετε, είναι να βλέπετε τη χαρά στα ματάκια της.
    Τι καλή και πρακτική ιδέα και το δέντρο σας. Τελικά, υπάρχουν λύσεις για όλα, καλό είναι να το θυμόμαστε αυτό.Και μου αρέσει τόσο που το στόλισμα θα το κάνει μόνο εκείνη! Έχεις φοβερές ιδέες, φιλενάδα. Και της μικρής σου της ανοίγεις τα φτερά της διάπλατα.

    Φιλιά
    Και καλό μας μήνα!
    Νατάσσα Μαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νατασσα μου καλημεραααααα

      γυρισε η μικρη μου επιτελους :) Κι εχεις απολυτο δικιο, δεν εχει σημασια καμια τι μου αρεσε περισσοτερο. Ειμαι και μαμα και γυναικα. Πολυ συχνα μπαινω σε τετοις σκεψεις συγκρισης και γνωριζω οτι ειναι πολυ λαθος. Να γιατι ειναι οι φιλοι, να επισημαινουν ο,τι δεν βλεπουμε :)

      Τελικα το δεντρακι χωρεσε σχεδον ολοκληρο, οχι μισο. Γυρισαμε λιγο τα φιλαρακια, αλλα ειναι μικρουλι και το βολεψαμε :) Θα κανω τωρα καραχριστουγεννιατικη αναρτηση με ολο τον στολισμο μας :)

      Μ'αρεσει να νιωθει η μικρη οτι την εμπιστευομαι. Διαπλατα φτερα να πεταξει καποτε μακρυα κι εσεις να με παρηγορειτε χαχαχα :)

      Καλη εβδομαδα φιλεναδα!!

      Διαγραφή
  2. Είναι γλύκα και πανέμορφο το ημερολόγιο! Και να το βάλετε το "μισό" δεντράκι, εννοείται! Τώρα που γράφω θα έχετε ήδη στολίσει!
    Φιλάκια και καλό μας γιορτινό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βερα μου

      στολισαμε, τελικα ολοκληρο δεντακι απλα αρκετα μικρουλη για να το χωρεσουμε :):)
      Εγιναν πολυ ομορφα! Θα κανω αναρτηση με ολο τον στολισμο!

      Καλη εβδομαδα!!!!

      Διαγραφή