Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013

να....

Παρασκευη ανακουφισης. Η εβδομαδα μου ειναι γεματη με χαρτια και δικαιολογητικα για γιατρους, σχολεια, παιδικους, τραπεζες και εξετασεις. Η ζυγαρια με εδειξε 2 κιλα πανω και περιοδος δεν μου εχει ερθει ακομη, με αποτελεσμα να νιωθω σαν παραφουσκωμενο μπαλονι. Παρολαυτα ειμαι καλα. Χθες πηγα και διαλεξα την καινουρια συσκευη κινητου, μια κι εσπασε η προηγουμενη. Και αλλαξα και παροχο, που ηθελα καναδυο χρονια να το κανω. Ειναι τοσο ωραια η αισθηση να περιμενεις κατι καινουριο. Το πρωι πηγα και στην Αννα μου και της μιλησα για παλιες μου φιλιες. Θυμηθηκα παλια γεγονοτα και οσο περναει ο καιρος, συνειδητοποιω οτι ειναι ολο και πιο τακτοποιημενο στο μυαλο μου το παρελθον. Βεβαια σ'αυτα ειμαι νοικοκυρα. Συχνα ανοιγω πατζουρια, ξεσκονιζω το χθες και τακτοποιω την καθε αναμνηση, κρινοντας την πλεον απο αποσταση. Θα μπορουσα να της μιλαω ωρες για τους φιλους μου. Σκεφτομαι οτι δεν της εχω μιλησει ακομη για την Τζενη πολυ. Σημερα τη ζαλισα με τοσα ονοματα. Κι οσο σκεφτομαι , τοσο θυμαμαι ομορφες φιλιες με ανθρωπους που χαθηκαμε, ξαναβρεθηκαμε, ξαναχαθηκαμε ....
Τις διακοπες δεν τις σκεφτομαι σχεδον καθολου. Ισως επειδη και ο καιρος μοιαζει ακομη με ανοιξη. Αποφασισα ομως να παρω και το δικο μου σαραβαλακι στις διακοπες για να πηγαινω νωρις το πρωι για μπανιο.  Σκεφτομαι να κανω μια λιστα με αυτα που θα ηθελα οπωσδηποτε να μην "χασω" αυτο το καλοκαιρι. Με αυτα που αγαπαω να κανω και τα τελευταια χρονια δεν τα κανω επειδη δεν οργανωνομαι σωστα. Στη λιστα θα ειναι και το θερινο σινεμα. Πηγα περσι μετα απο χρονια και φετος ξερω ηδη και την ταινια που θα δω. Σκεφτομαι να κανονισουμε κι ενα σουαρε με φιλους στο σπιτι. Σε εκεινο το ομορφο μπαλκονακι που εχουμε και δεν το εχουμε απολαυσει οσο θα του αξιζε. Να πιουμε το καφεδακι μας ενα Σαββατο νωρις το πρωι στο περιβαντολογικο παρκο της Θερμης, σε εκεινο το ομορφο μεγαλο κιοσκι. Να κανονισουμε βραδυα σινεμα με φιλους. Να...να...να....
Αν κανω check σε δεκα απο αυτα που θα υπαρχουν στην λιστα μου, θα μου παρω ενα playmobil μετα ;) Να με καλοπιανω. Να με νταντευω. Να μου ομορφυνω τη ζωη. Μια αναρτηση γεματη "να". Δηλωνει περισσοτερη αποφαση, δεν νομιζεις; Θα με βοηθησεις;







4 σχόλια:

  1. Μου αρέσει πολύ το αποψινό σου ποστ. Με το καλό να τα κάνεις όλα τα "να" σου!
    Εγώ έχω βάλει εδώ κι ένα μήνα και κάτι στη ζωή μου το περπάτημα. Το ήθελα και γω καιρό. Περπατώ μέρα παρά μέρα για 45-60΄, γύρω στις 8-9 το βράδυ που σουρουπώνει και αλλάζει ο ουρανός χρώματα.Κυρίως σε διαδρομές δίπλα στη θάλασσα. Πήγαινα το χειμώνα γυμναστήριο,αλλά αυτό μου αρέσει πιο πολύ. Κάτι κάνει στην ψυχή μου που μου αρέσει.

    Καλό Σαββ/κο!
    Νατάσσα Μαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπραβο!!! Τι ωραια που επελεξς διαδρομες διπλα στη θαλασσα!!!! Σε ζηλευω λιγακι :)
      Με εβαλες σε σκεψεις. Πως μπορω να "χωσω" κι εγω το περπατημα στη ζωη μου. Τωρα με την μικρη δυσκολα, αλλά οταν θα παει στα πεθερικα μου για μπανια θα εχω περισσοτερο χρονο τις καθημερινες.


      Καλη εβδομαδα :)

      Διαγραφή
  2. Αυτά τα να...θα... πολύ μου αρέσουν!!!! Κάθε μέρα κι από κάτι,τέλεια!! Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή