Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012

η μικρη μου Αμελι

Ξεκινησε μια ομορφη εβδομαδα. Η μικρη μου Αμελι αποφασισε οτι δεν χρειαζεται να κλαιει οταν της λειπω κι εγω αποφασισα επιτελους να παω στο γυμναστηριο. Αποφασισαμε να κανονισουμε διημερη αποδραση με τις φιλες μου, σε τεσσερις μηνες απο τωρα, για να μπορεσουμε να βρουμε καποια καλη ευκαιρια για εδω κοντα και να μαζεψουμε και τα λεφτα. Με γοητευει η οργανωση στους ανθρωπους. Ο Σεπτεμβρης απλωνει ακριβα χαλια κατω απο τα ποδια μου. Το πρωι το ξυπνητηρι αρχιζει να γκρινιαζει στις 6:30 και νιωθω οτι τα ονειρα κρυβονται στο στριφωμα της φορμας μου και με ακολουθουν ολη μερα. Σερνω τις προσδοκιες μου απο εδω κι απο εκει. Τραυματισμενες στο τελος της ημερας με μαλωνουν και μου θυμιζουν οτι ειμαι ανευθυνη να τις προστατεψω. Κι εγω ξανα αγκαλιαζω το μαξιλαρι μου ελπιζοντας. Η γευση του καφε ειναι ωραιοτερη αυτες τις μερες. Σταλες ξεχασμενες απο τις προσφατες βροχες, πεφτουν στα μαγουλα μου και η μικρη ανοιγει τα πρωινα την καινουρια της ομπρελα παριστανοντας οτι βρεχει. Η φαντασια της με κανει να χαμογελαω και μερικες φορες αναρωτιεμαι, μηπως οντως υπαρχουν ολα αυτα τα πλασματα που αναφερει γυρω μας κι εγω δεν τα βλεπω. Φανταστικοι ηρωες παραμυθιων ερχονται μαζι μας βολτα τα πρωινα που βγαζουμε την Φλαππυ κι εμεις κραταμε φανταστικα καλαθακια και μαγικους καθρεφτες που μιλανε. Ετσι σερνεται ενας μικρος θιασος μεχρι την πλαγια του βουνου και πισω ετοιμες, η μαμα για καφεδακι και η Αμελι για τον φρεσκοστημενο της χυμο. Και φευγω αλλη μια μερα αγκαλια με τα ονειρα μου για τη δουλεια. Και εχω αποφασισει να παιρνω μαζι την δικη μου φανταστικη ηρωιδα. Την μικρη μου Αμελι.

17 σχόλια:

  1. "Φανταστικοι ηρωες παραμυθιων ερχονται μαζι μας βολτα τα πρωινα που βγαζουμε την Φλαππυ κι εμεις κραταμε φανταστικα καλαθακια και μαγικους καθρεφτες που μιλανε."

    Χαμόγελο :-)
    Να είστε καλά, φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μόλις χτες έβλεπα μια ταινία, που είχε να κάνει (και) με την φαντασία των μικρών παιδιών... Πόσο μου αρέσει ο τρόπος που γράφεις, δεν θα κουραστώ να το λέω, μα θα κουραστείς να το ακούς! :P
    Καλή εβδομάδα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω πολυ για τα ομορφια λογια και την ομορφη διαθεση σου να μοιραστεις στο fb ενα αποσπασμα :)

      Διαγραφή
    2. Μοιράζομαι πολύ συχνά τις αναρτήσεις σου στο facebook, είναι κάτι που κάνω γενικά όταν διαβάζω κάτι που με αγγίζει, το μοιράζομαι... ;) Ελπίζω να μην σε πειράζει!... :$ Καλημέρες!

      Διαγραφή
    3. Καθολου δεν με πειραζει :) Σε ευχαριστω !

      Διαγραφή
  3. Μου έλειψαν τα κείμενά σου καθώς απομακρύνθηκα για ένα διάστημα.
    Καλό φθινόπωρο ... καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασω μου, ελπιζω να σε βλεπω συχνοτερα πλεον ή να "εξαφανιζεσαι" λογω ευχαριστων συγκυριων :)

      Διαγραφή
  4. ax καιρό έχω να έλθω.. έχει μια σπιτική θαλπορή εδώ.. :) :)
    καλησπέρα dee dee μου :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγνώμη, αλλά η αφίσα είναι όλα τα λεφτά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποια αφισα; Η εικονα που εβαλα πανω στον τιτλο του μπλογκ; Την εφτιαξα στο picmonkey.com, ειναι πολυ ευκολο, δοκιμασε το :)

      Διαγραφή
  6. Ότι καλύτερο σκέφτεσαι..μια μικρή Αμελί να σε συντροφεύει όλη μέρα είναι η πιο θετική ενέργεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ετσι σκεφτηκα κι εγω.... και λεω "μονο η Ισμηνη θα παιρνει μαζι τους φανταστικους φιλους της; Μπορω κι εγω :) "

      Διαγραφή
  7. Dee Dee τι υπέροχα που γράφεις....Με μάγεψες πρωί πρωί.Με την υπέροχη αίσθηση του ξεκινήματος και τη μυρωδιά του καφέ....που είναι και για εμένα αλλιώτικη αυτές τις λίγο πιο κρυες ημέρες...Υπέροχη αίσθηση μου αφήνουν και οι εικόνες και τα χρώματα του μπλογκ σου.Σαν να θέλω να κάτσω λίγο και να χουχουλιάσω...Σε ευχαριστώ για αυτό...όσο για το μικρούλι πλασματάκι...έγινε ήδη πιο ανεξάρτητο ε; Αχ γλυκιά μου!! Φιλιά και ζεστές μυρωδάτες καλημέρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινα μου, μα αυτη η εποχη δεν τα κανει ολα πιο ζεστα και πιο χουχουλιαρικα. Κι ας φυσαει Βαρδαρης σημερα! Τρελλαινομαι γι'αυτη την εποχη, την λατρευω σου λεω :):):)

      καλημερααααααααααα

      Διαγραφή