Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

το καλυτερο μου

Το καλυτερο μου ειναι να εχω απλετο χρονο και να αναδιοργανωνω ραφια, ντουλαπια και γενικα τον χαμο της ζωης μου. Τα βραδια πια ειναι πολυ ησυχα χωρις την Ισμηνη. Την πρωτη βραδια καθησα στην κουζινα, κοιταξα την ενδοεπικοινωνια και προσποιηθηκα οτι ειναι πανω η μικρη και κοιμαται. Μετα με λυπηθηκα που σκεφτηκα κατι τετοιο. Λες και χωρις την μικρη παυουν οι αναγκες μου. Ετσι ντυμενη, με τα ρουχα της δουλειας, αρχισα να καθαριζω τα κουτια του "φαρμακειου", να βολευω τα ντοσιε των συνταγων και να πεταω ολα τα αχρηστα ψιλοπραγματακια που ειχε γεμισει το πρασινο επιπλακι μου.



Οταν βλεπω αυτη τη φωτογραφια της Ισμηνης μωρο, μου φαινεται σαν χθες. "Και που εισαι ακομα...." ψυθιριζω μεσα μου. Πως καταφερνω να ειμαι τοσο τσαπατσουλα και να γεμιζω ολα τα ραφια με αχρηστα πραγματα παντα. Τι ομορφο που δειχνει οταν βρισκω χρονο για ξεσκαρταρισμα.

Καθε βραδυ εχω αναλαβει και μια γωνια. Μια το επιπλακι, μια η βιβλιοθηκη, μια ο παγκος του Δημητρη. Αν μεινει και την αλλη εβδομαδα Σερρες η μικρη θα γινει το σπιτι κουκλιστικο. Και οχι οτι θελουν ατελιωτες ωρες ολα αυτα. Αλλα μεχρι να πλυνω και να κοιμησω την μικρη καθε βραδυ περναει η ωρα. Στις 11:00 που θα κατεβω να καθισω δεν εχω το κουραγιο να πιαστω με τιποτα.

Το πρωι ειχα ελευθερο χρονο και υφανα λιγακι. Το πως με βολεψε αυτη η βαση για λαπτοπ απο το ΙΚΕΑ για το υφαντο μου δεν λεγεται. Ποσα περνανε απο το μυαλο μου οσο το φτιαχνω. Ονειρα χωρις ορια, με θρασσος, γεματα ηλιο και χρωματα.

Χθες βραδυ περασα πολυ ομορφα. Σημερα το πρωι καταφεραμε και ηπιαμε καφεδακι μαζι με τον Δ επιτελους. Στιγμες στιγμες με πιανω να θυμαμαι εκεινη τη στιγμη στην Γρυπαρη, πριν 7 χρονια που βλεπαμε μια ταινια ξαπλωμενοι στον καναπε και του ειχα πει "Μου αρεσει που μενουμε μαζι". Κι ας εχω σκεφτει και να φυγω ακομη, καποιες περιοδους δυσκολες. Μου αρεσει που μενουμε μαζι Δημητρη!

Σημερα εχει γεννεθλια και η Βικουλα μου. Αδερφουλα μου σου ευχομαι και μεσα απο εδω να εισαι πολυχρονη με υγεια, εσωτερικη ηρεμια, ταξιδια, ψωνια, ονειρα, σκυλακια και ελευθερο χρονο :) Να σε χαιρομαστε οσοι σε αγαπαμε, περισσοτερο απο ολους ο υπεροχος αντρουλης σου και να εισαι παντα ευτυχισμενη με ανθρωπους που αγαπας και σε αγαπουν!


15 σχόλια:

  1. Αχ, θα αρχίσω να σχολιάζω από το τέλος προς την αρχή μολονότι η αρχή τούτης της ανάρτησης ήταν η αφορμή! χε χε Πάλι δύσκολα τα λέω! χε χε

    Να χαίρεσαι την αδερφούλα σου, να έχει υγεία κι ό,τι εκείνη επιθυμεί για τον εαυτό της!

    Πως μου αρέσουν τα κουτιά, κουτάκια, μεταλλικά, χάρτινα, πλαστικά με σχέδια ΟΛΑ. Οι γύρω μου λένε πως είμαι εκνευριστικά τακτικό γι' αυτό αγοράζω διαρκώς κουτιά, εγώ γελάω κ τους λέω ότι μου αρέσει να χαζεύω τα σχέδιά τους κ για τούτο το λόγο τα αγοράζω! Η αλήθεια έιναι κάπου στη μέση φυσικά! Παραδέχομαι είμαι τακτικός (εντάξειιι πολύ τακτικός...) αλλά μου αρέσουν τόσο τα σχέδια που έχουν. Ακόμη κι αν είναι ανάγλυφα! (είμαι καλά γιατρέ μου...έχω ελπίδες??χαχα)

    Δεν έχω υπάρξει γονιός, οπότε μόνο να υποψιαστώ μπορώ την έλλειψη της μικρής από την αγκαλιά σου! Θα σου πω κάτι που μου είχε κάνει πολύ εντύπωση. Η μητέρα μου λόγω επαγγέλματος είναι (πίστευα) σκληρή, τουλάχιστον πολλές φορές δεν άφηνε να δεις τα συναισθήματά της αν ήσουν ξένος ή λιγότερος οικείος. Από το σπιτικό μου είχα φύγει για έναν χρόνο (στο Leeds σου έχω πει!) αλλά όταν πήγα φαντάρος κ με χαιρέτησε στην πύλη (κι ημουν μεγάλος εεεε) την είδα να δακρύζει... δεν τη ρώτησα... απλά υποψιάζομαι... όπως υποψιάζομαι κ τα συναισθήματά σου!

    Επίσης έχω να δηλώσω ότι κι εγώ αγοράζω πράγματα από την ΙΚΕΑ που έχουν άλλη "ονομαστική" χρήση αλλά τα χρησιμοποιώ για άλλο σκοπό! Το κάνουν πολλοί τελικά...

    Όσο για τις σχέσεις, μεγάλο κεφάλαιο να μπορέσεις να μείνεις χωρίς να ισοπεδώσεις όλα εκείνα που "τοποθέτησες" ψηλά στην αφετηρία, στα πρώτα στάδια της σχέσης. Πάντα πίστευα ότι η φυγή από μια σχέση (απο μιαν κατάσταση εν γένει) δεν είναι λύση όταν δεν έχεις βρει κ αποφασίσει να διορθώσεις το πρόβλημα. Απλά θα το βάλεις κάτω από ένα χαλί και θα έρθει να σε βρει στην επόμενη στάση της ζωής σου.

    Ψυχαναλυθήκαμε κ σήμερα! Αυτά είναι! Δε φαντάζομαι να έχεις παράπονο... χα χα

    Σε φιλώ Κατερινιώ (με αφήνεις να σε λέω έτσι;)

    Τούτο για σένα,
    http://www.youtube.com/watch?v=L3QQLXk5ZFk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1. ευχαριστω πολυ για τις ευχες :):)

      2. τα κουτακια μου αρεσουν κι εμενα πολυ που ειμαι τσαπατσουλα. Και οσο πιο πολλα, τοσο πιο ευκολα κρυβεται η ακαταστασια. Επειδη υπαρχουν δεν σημαινει οτι ειναι ολα βολεμενα μεσα :):) Αν και αυτα που βλεπεις ειναι ολα τακτοποιημενα μεσα, ολο το βραδυ τα εφτιαχνα :):)

      3. Γονιος κι εγω τωρα μαθαινω πως ειναι να εισαι. Ειναι μια παραξενη εξαρτηση. Και θελει πολυ προσοχη να καταφερεις να κρατησεις τις ισορροπιες και να μην "πνιξεις" το παιδι με τις δικες σου αναγκες. Αν ηταν στο χερι μου, αυτη τη φορα, δεν θα την αφηνα να φυγει. Εχει γινει προεκταση του εαυτου μου τελευταια και θελω να ειμαι συνεχως μαζι της. Χαιρομαι πολυ που ξεκολλησαμε ομως και χαιρομαι ακομη περισσοτερο οταν την ακουω να περναει καλα και να μην γκρινιαζει που δεν με εχει εκει μαζι της. Να εχεις υποψιν σου οτι ενα μεγαλο ποσοστο της μαμαδιστικης συμπεριφορας μας κρυβει προσωπικες αναγκες και οχι αναγκες του παιδιου :)

      4. Οι σχεσεις ειναι σαν ζωντανος οργανισμος. Θελει μονιμη φροντιδα. Δεν μπορεις να τον ταισεις δυο χρονια και μετα να τον αφησεις επειδη νομιζεις οτι μπορει να εξελιχθει μονος του. Δεν μπορει!! Μπορει βεβαια να μεινει στασιμος για μια ζωη και να σε βολεψει αυτο, οποτε no problem.Εγω ειμαι αρκετα αυστηρη στα θελω μου. Αν φτασω στο σημειο να αρχισω να θελω να αλλαξω τον χαρακτηρα του αλλου για να ειμαι μαζι του, ειναι σοφοτερο να φυγω. Δεν ημουν ποτε ανιδιοτελης αλλωστε :) Ζηταω μονιμη διαθεση για το "εμεις" και σεβασμο στο "εγω" και στην διαφορετικοτητα του καθενος. Στην θεωρια τα παω καλα. Στην πραξη πολλες φορες τα θαλασσωνω ;)

      5. Το τραγουδι υπεροχο!!!!

      φιλιααααααααααααααααα

      Διαγραφή
  2. μου γέννησες την επιθυμία να κάνω κι εγω συμμαζέμματα το απόγευμα!

    χρόνια πολλά στην αδερφή, πάντα ευτυχισμένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχομαι να το κανεις, ειναι πολυ ανανεωτικο ξερεις :):)

      Ευχαριστω για τις ευχες :)

      καλο απογευμα!!

      Διαγραφή
  3. Να την χαίρεσαι την αδερφούλα Dee Dee μου!! πολύ ωραία τα συμμάζεψες όλα!! Μπράβο!! Κι εμένα μου αρέσουν τα κουτάκια κάθε είδους, σχήματος, χρώματος...Ρίχνεις ότι θες μέσα!! Είδες πως σε χαλαρώνει ένα υφαντό? έτσι κι εμένα το πλέξιμο...φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινα μου, οντως χαλαρωνω με το υφαντο. Οπως και με το πλεξιμο. Σε καταλαβαινω :)

      Ευχαριστω για τις ευχες!!

      καλο απογευματακι!!

      Διαγραφή
  4. Αυτό θα πει δημιουργική απασχόληση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δειμο μου, οι γυναικες που ειναι ολη μερα σπιτι ισως να βαριουνται αφανταστα αυτα που εκανα εγω αυτες τις μερες. Εγω ομως που δεν μενω πολλες ωρες σπιτι, το απολαμβανω πολυ :)

      καλο απογευμα!!

      Διαγραφή
  5. Αφού έχεις διάθεση να συμμαζεύεις ακαταστασίες και να αναδιοργανώνεις σε χαίρομαι! Με το υφαντό θα χαλαρώνεις φαντάζομαι..να μας το δείξεις όταν τελειώσει!
    Περίεργα χωρίς τη μικρή στο σπίτι, ε? Δεν το έχω νιώσει ακόμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με αναζωογωνει αυτο το "συμμαζεμα". Δεν το κανω συχνα, γι'αυτο χαχα :)
      Το υφαντο και το πλεξιμο με χαλαρωνουν πολυ! Θα βαλω φωτογραφια του οταν το τελειωσω :)
      Περιεργα δεν ειναι χωρις την μικρη, το εχω βιωσει αρκετες φορες. Αλλα οσο περναει ο καιρος δενομαι περισσοτερο και ειναι ολο και πιο δυσκολο. Μας κανει καλο παντως :)

      Καλο απογευμα!!!!

      Διαγραφή
  6. Τι όμορφη η γωνίτσα σου αυτή!! Με τα κουτάκια και τα χρώματα και όοοολα τα πολύτιμα χαριτωμένα μικροπράγματα!! Πως ξαφνικά όταν φεύγει για λίγο το παιδί από το σπίτι βρίσκεις το χαμένο δημιουργικό σου εαυτό; Αυτό δείχνει την κούραση και την αφοσίωση σου σε εκέίνη....Την μικρή πελώρια, προτεραιότητα σου!Είδα τις φωτογραφίες της στο fcb μωρούλι και τρελάθηκα....Τι μάτια! Χάντρες.... Ε!! οτι υφαίνεις δεν το ήξερα! ή μήπως το ήξερα και δεν το θυμάμαι;....Μπράβο ρε κορίτσι θέλω να δω το αποτέλεσμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινα μου, εχεις τον τροπο σου να κανεις τους αλλους να νιωθουν καλα με τον εαυτο τους :) Αλλοι εχουν ταλεντο στο ακριβως αντιθετο :):)
      Φετος εμαθα αυτη την τεχνικη υφανσης και εχω τρελλαθει. Κατα τον φθινοπωρο θα γινουν παλι μαθηματα μικρουφαντικης στο Λαογραφικο μουσειο. Καθε Σαββατο για 2 μηνες. Θα χαρω να τα καταφερεις να ερθεις κι εσυ αν σου αρεσει.
      Το αποτελεσμα φαινεται στην καινουρια αναρτηση, αν και δεν ειναι τελειωμενο ακομη.
      Καλο Σαββατοκυριακο κι ευχαριστω για τα καλα σου λογια!!!

      Διαγραφή
  7. Αχ αχ αχ κι εγώ πρέπει να κάνω ένα γερό ξεσκαρτάρισμα! Αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να λείψουν τα παιδιά...
    Μα τι όμορφη η πράσινη γωνιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υ.Γ.
      να χαίρεσαι την αδερφούλα!
      Αυτά τα υφαντά σου φαίνονται πολύ δύσκολα!

      Διαγραφή
    2. Λιτσακι μου, εχω πολυ βοηθεια καθημερινα με την μικρη μου. Αλλα παλι ειχαν μαζευτει πολλα που επρεπε να γινουν και ολο τα ανεβαλα. Τωρα ηταν ευκαιρια μια και ημουν μονη.
      Τα υφαντα δεν ειναι τοσο δυσκολα. Θελει να εχεις καλο δασκαλο με υπομονη για να σου δειξει διαφορα κολπακια, οπως εκανε η δικια μου δασκαλα και να εχεις υπομονη και επιμονη μετα να υφαινεις :):) Ειπα και στην Κατερινα, το φθινοπωρο μαλλον θα ξαναγινουν μαθηματα. Ειναι μονο για δυο μηνες καθε Σαββατο, θα χαρω να συμμετεχετε κι εσεις να σας βλεπω :)

      Καλημερααα

      Διαγραφή