Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

change

Εχει καιρο τωρα που εχω αναγκη μια αλλαγη. Τα καραβακια που σχεδιαζω βουλιαζουν και μενουν απελπιδα ναυαγια στη στερια.
"Και τα καραβια ειναι πιο ασφαλη στα λιμανια, αλλα δεν φτιαχτηκαν για να μεινουν εκει" ειχε πει η Grace Murray Hopper.
 Ετσι κι εγω εβγαλα τα χαρτια μου κι αρχισα νεα σχεδια. Στο ιατρειο μου εχει μια μικρη κουζινουλα. Σχεδον 2x4 μετρα. Με λιγα ραφακια στους τοιχους μπορει να γινει ενα μικρο εργαστηρι...n'est pas? Αυτο ειναι! Η αλλαγη θα γινει στο γραφειο μου. Ραφακια, θηκες, ντοσιε, πινακακια φελλου..... οι ιδεες πανε κι ερχονται στο μυαλο μου.
Βγαζω χαρτι μιλιμετρε κι αρχιζω το μετρημα και τα σχεδια. Χαμογελο :) Αρχιζω απο την μικρη κουζινουλα και βλεπουμε. 
Αρχισε να πιανει το χιονι. Σε μια ωρα εχω ραντεβου στον ΩΡΛ μου να δει το αφτι μου. Ως τοτε θα γινω σχεδιαστρια εσωτερικων χωρων.....ενοχλω; Δεν ενοχλω ;)
Λιγες φωτογραφιες για εμπνευση παρακαλω....δεκτες και οι δικες σας ιδεες!







22 σχόλια:

  1. http://www.agrigate.gr/index.php/vineyard/56-wine-information/750-protasi-mosxarisio-mpouti-me-glykoksini-saltsa-apo-myrtilo
    θα βρεις εσυ την στιγμη και την φαση να αλλαξεις
    κανε ας πουμε αυτο το φαγητακι που σου δειχνω θεικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ενδιαφερον συνταγη, την εκανες; βγηκε καλη;
      ευχαριστω για την προταση σου :)

      καλο απογευμα!

      Διαγραφή
  2. Μια τέτοια αλλαγή είναι πάντα καλοδεχούμενη!... Πόσο ΤΕΛΕΙΑ η κυλινδρική βιβλιοθήκη!... Τα φιλιά μου!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εγω με την κυλινδρικη βιβλιοθηκη κολλησα περισσοτερο :):) Φοβερη!

      φιλια καλο απογευμα Μαριαννα μου!

      Διαγραφή
  3. Μ' αρέσει που είσαι τόσο ορεξάτη! Αντε, καλή επιτυχία με τις αλλαγές σου και ... περαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φτυσε με μη με ματιαξεις γιατι ορεξατη ειμαι πια μια μερα τον μηνα :):):) (αν θυμηθει κανεις να ερθει να με πληρωσει, καταλαβες;;;)

      καλο απογευμαααα

      Διαγραφή
  4. τι ωραιο να επισκέπτεσαι πολύπλευρους γιατρους!
    κι εμένα η βιβλιοθήκη με συγκίνησε ...
    θα την κλέψω την ιδεα για το γραφείο μου ... πειράζει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν ειναι πολυ ωραια ιδεα αυτη η περιστρεφομενη κυλινδρικη βιβλιοθηκη;; Κι εμενα μου αρεσε πολυ. Χαρα μου να κλεψεις την ιδεα μου, να ανανεωθουμε ομαδικως :):)

      καλο απογευμα Βασω μου!

      Διαγραφή
  5. Κοριτσάκι μου εμένα μην με ρωτάς. Το ξέρεις ότι τρελαίνομαι για όλα τα παραπάνω. Τα καρώ, ριγέ, πουά, χρωματιστά, ζωηρά, φλόραλ!!
    Και περιμένω με χαρά να δω τς αλλαγές σου, που έτσι απλά σε κάνουν να χαμογελάς! Να μπει φρέσκος αέρας...
    Ως τότε όμως: περαστικά περαστικά περαστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λιτσακι μου

      οταν θα βαλω τα ραφακια που εχω στο μυαλο μου θα σας τα δειξω. Δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο, αλλα θα μπορεσω να χορεσω τα διαφορα ψιλοπραγματακια που χρησιμοποιω για διαφορες χειροτεχνιες :)

      καλο απογευμα!!

      Διαγραφή
  6. Πώς να μην έχεις χαμόγελο όταν εμπνέεσαι και παίρνεις στα χέρια σου πολλές φορές το τίποτα να το κάνεις κάτι; Κι εγώ μαζί σου κοριτσάρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι ωραιο που το εθεσες! παιρνεις το τιποτα και το κανεις κατι...... γιατι εχω στο μυαλο μου 2 "τιποτα" που καθονται και αραχνιαζουν εδω και 5 χρονια και σκεφτομαι να τα κανω "κατι" :):):)

      καλο απογευματακι!!!

      Διαγραφή
  7. Τα καραβάκια πάντα βουλιάζουν. Το ζήτημα είναι να μη βουλιάξουν τα όνειρά μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα καραβακια βουλιαζουν μονο αν ειναι χαρτινα. Αν ειναι καλο σκαρι αντεχει και φουρτουνες :):)

      Προσπαθουμε για το καλυτερο φιλε μου!

      καλο απογευματακι!!!!

      Διαγραφή
  8. Δυο τετραγωνικά φαντασίας είναι αρκετά να ομορφύνουν την καθημερινότητά μας. Παλιά αντικείμενα που αλλάζουν χρήση. Υλικά που ξεβράζει η θάλασσα: τούβλα, μπουκάλια, σπασμένα γυαλιά. Μα πάνω απ’ όλα κέφι και διάθεση για αλλαγή.

    Καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις δικιο,αυτο ειναι που σερνεται τελευταια, η διαθεση και το μερακι. Αν εχεις απο δαυτα, απο το τιποτα σκαρωνεις κατι, οπως ειπε και η shareyourlikes παραπανω :)

      καλο απογευματακι!!!

      Διαγραφή
  9. Θα φανεί πεζό το σχόλιο μου, αλλά θα σου πρότεινα να δεις τον κατάλογο ΙΚΕΑ! Μα αρέσει που θες να βάλεις τάξη, σειρά...

    Όσο για τα καράβια... άσπρα καράβια είναι τα όνειρά μας...μην ξεχνάς το τραγούδι! Υπάρχουν όνειρα κι όνειρα... πλοία κ πλοιάρια...

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο καταλογος του ΙΚΕΑ ειναι το πρωτο που σκεφτηκα κι εγω :) Επειδη βεβαια λεφτα δεν υπαρχουν τωρα, θα αρχισω βαζοντας 1-2 ραφακια που μενουν σπιτι αχρησιμοποιητα και μετα βλεπουμε :)
      ακομη προσπαθω να σκεφτω ομως πως να τα τοποθετησω γιατι ειναι πολυ περιορισμενος ο χωρος εκει μεσα.
      We'll see :)

      καλο απογευματακι!!!

      Διαγραφή
  10. dee-dee μου τι ομορφες φωτο ειναι αυτες!μου προκαλεσαν ζεστασια και θαλπωρη..ποσο θα θελα να χα ενα γραφειακι, μικρουλι και να το φτιαχνα καπως ετσι..καλη συνεχεια γλυκεια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θωμη μου, μπορω να καθομαι ωρες ατελειωτες να "ζηλευω" φωτογραφιες του ιντερνετ :):)

      Ευχομαι να το αποκτησεις καποτε το γραφειακι!! Καλο Σ-Κ!!!

      Διαγραφή
  11. Μόλις τώρα την είδα αυτή την ανάρτηση!!!υπέροχη, όλα μου αρέσουν και τα θέλω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εγω τωρα ειδα οτι ειχες σχολιασει Χριστινα μου και περιμενε εγκριση το σχολιο :):):)

      Διαγραφή