Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012

αδιαθεσια

Κανω παραξενες σκεψεις αυτες τις μερες. Το απλο γινεται συνθετο και δεν εχω βρει ακομη την απαντηση στα γιατι μου. Νιωθω να υποχρεωνομαι σε ανθρωπους που δεν θα επρεπε να νιωθω ετσι. Στιγμες στιγμες μαραινομαι. Μενουν θεματα χωρις συζητηση επειδη δεν ξερουμε πως να τα συζητησουμε. Ανεβαινω πανω στο σκαμπουδακι της κουζινας και φαινονται ολα λιγο μικροτερα.
Παλι δεν ξεστολισα. Αν με εβλεπε η Τζενη θα ανησυχουσε. Θα ρωτουσε αν ειμαι καλα που εχω ακομη το δεντρο στο σαλονι μου. Θα με αγκαλιαζε γιατι αν της απαντουσα "Δεν εχω τιποτα" δεν θα με πιστευε. Μου λειπει η διαθεση. Θελω να κλειστω στην μικρη αποθηκουλα και να υφαινω μεχρι να τελειωσω ολους τους μικρους αργαλειους που εχω στησει και με περιμενουν υπομονετικα. Να κρεμασω την μητροτητα την Παρασκευη το βραδυ στην κρεμαστρα, μπαινοντας δεξια και να την φορεσω την Δευτερα πρωι. Θα καρφιτσωσω και τις ενοχες μου στο πετο της μητροτητας και θα της ντυθω κι αυτες απο Δευτερα. Μονη.
Καπου εδω ειχα αφησει ενα παραθυρο που εβλεπε στα ομορφα. Μα που μπορει να κρυφτηκε; Καπου εδω, σε λιγες εικονες, γινονται ολα μελισταλαχτα.
Ειδα στο ονειρο μου το μεσημερι οτι ξεστολισα. Και ολα μπηκαν τακτοποιημενα σε ασπρα κουτια.
Κριμα που δεν ειδα και οτι ειχαν μπει και τα πλυντηρια που με περιμενουν. Να ημουν τουλαχιστον συνεπης στη ζωη των ονειρων μου.
Στην πραγματικοτητα θα υφανω. Θα ειμαι συνεπης στο υφαντο μου. Και τωρα θα πλεξω τερλικια για την μικρη που περιμενουμε τελη Φλεβαρη. Φουξ τα ζητησε η μαμα Νικολετα. Σαν καραμελα με ευκαλυπτο σε πονεμενο λαιμο.
Παγωνια μεσα κι εξω.

28 σχόλια:

  1. Το μόνο που θέλω τώρα που διάβασα το κείμενο είναι να σου κάνω μια μεγάλη αγκαλιά ... φιλόξενη ... σιωπηλή ... πρόθυμη να ακούσει μόνο, ακόμη και τους μικρούς ψιθύρους σου ... για να πάρεις κουράγιο!
    Καλό βράδυ καλή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μη σκέφτεσαι αυτά που έχεις να κάνεις και σε αγχώνουν. Κάντα τώρα ή άφησέ τα για όταν έχεις όρεξη. Το δέντρο είναι όμορφο, ας μείνει και λίγο παραπάνω. Εγώ το ξεστόλισα το Σάββατο, δεν ήταν τίποτα τελικά, κακώς το έβλεπα και το σκεφτόμουν τόσο.
    Και δες τις προηγούμενες αναρτήσεις σου λίγο να πάρεις τον αέρα εκείνης της διάθεσης. Ξέρεις οτι θα περάσει γρήγορα αυτή η φάση και θα ξαναβρεθείς εκεί, οπότε χαλαρά.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βασω μου

    ζεστη αγκαλια ειναι το σχολιο σου και σε ευχαριστω. Ειναι κατι μερες που οσο κι αν προσπαθεις τα βλεπεις ολα μουντα. Κι ετσι αποφασιζεις να αφεθεις...θα τελειωσει η μερα που θα παει. Αυριο θα ξημερωσει μια αλλη, πολλα υποσχομενη :)

    Καλο βραδακι xxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. AnD μου

    βαριεμαι να κοιταξω σε αλλες αναρτησεις, ενω μπορει να εχεις δικιο. Λειπει η διαθεση και ολα φαινονται ακατορθωτα :) Μερα ειναι θα περασει. Εχω ορεξη μονο να γυρισω σπιτι και να υφανω στους μικρους αργαλειους μου :) Δεν θα με πιεσω να χαμογελασω, αφηνομαι στην μιρλα μου και προσπαθω να μην ερθω σε επαφη με κανεναν και τον κολλησω χαχα :)

    Καλο βραδακι σαλονικια μου
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αχ καλό μου.. εύχομαι να είναι σύντομη αυτή η φάση.. ίσα να τονίσει την επόμενη.. κι επίσης δημιουργική.. :) :)
    καλησπερούδιααα :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μην έχεις ενοχές... άστο και θα περάσει μόνο του!
    Όλοι έχουμε δικαίωμα να περνάμε τέτοιες φάσεις, αυτό δεν αλλάζει ακόμη κι όταν γινόμαστε γονείς. Απλά τότε, πρέπει να το κρύβουμε...
    Θα περάσει κι αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η παγωνιά μέσα δε σου πάει. Απόλαυσε την εξωτερική παγωνιά και λιώσε τον πάγο με τη δική σου ζεστή καρδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Dee Dee μου, το ξέρω. Είναι πολλά. Τόσο πολλά....θα περάσει όμως. Είμαστε δυνατές βρε εμείς!!! Φιλί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αυτο που σε χαλαρωνει αυτο να κανεις

    τα αλλα ας τα να περιμενουν..
    ασε κ τη μικρη καμμια μερα παραπανω στη γιαγια..

    αραγε οι αναγκες μας αναπληρωνονται ποτε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θα περάσει σύντομα...Θα δεις. Το κρύο φταίει, η παγωνιά. Μέσα σου μη κατακάτσει. Αλλά είμαι σίγουρη ότι δεν θα την αφήσεις. Ε? ;))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. φιλεναδα μην ανησυχεις... κι εγω εχτες το απογευμα ξεστολισα το γραφειο... ισως αν εχεις κινητρο να το κανεις πιο ευκολα. ... βγαλε τα χριστουγεννιατικα και βαλε αποκριατικα με μπαλονια χρωματα και μασκες και αστα ετσι ολες τις αποκριες σαν σε παρτυ να ειναι το σπιτι σου... το χω κανει και πιανει.. σου δινει τρελλιαρικη διαθεση... ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. κουλπακι μου

    καλα το ειπες, ισα να τονισει την επομενη φαση, τοσο πρεπει να κρατανε οι ασχημιες :):)

    Καλημεραααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Λιτσακι μου

    δικαιωμα στην γκρινια :):):) Να το κρυβουμε;;; ουφ, δυσκολα μου βαζεις :):)

    καλημερααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. δειμο μου

    σ'ευχαριστω για το ζεστο σχολιο.....προσπαθω :)


    καλημερααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μ μου

    με μπερδευετε με καποια αλλη κυρια μου.... δυνατες;; εμεις;;; are you talking to me??? :):)


    το παλευουμε :) Με προσπαθεια ερχονται και οι λυσεις :)

    καλημερααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. φεγγαρενια μου

    Σαββατο βραδυ κοιμηθηκε η μικρη στη γιαγια για να βγουμε εμεις σε λατιν παρτυ. Και τωρα καθομαι και γκρινιαζω επειδη εχω αλλα στο μυαλο μου :)

    Καλημερααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. κοβω βολτες μου

    μεσα μου αν κατσει ο χειμωνας θα λιωσει απο την αγαπη που του εχω :):) Φαση ειναι θα περασει. Δεν ανησυχω :)

    Καλημερααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Λενιω μου

    κι εγω ξεστολισα το γραφειο χθες. Το σπιτι ειναι ακομη στολισμενο :):):) Οταν το ξεστολισω για λιγο καιρο το θελω αδειο εντελως, με κουρασαν τα στολιδια :) Τα καρναβαλια ολο και κατι θα βαλουμε να παιζει η μικρη καρναβαλος :):):)

    καλημερα και πολλα πολλα ζουλιχτα φιλακιαααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ναι, καλά, λέγε εσύ...δύναμη δεν σημαίνει να μην καταλαβαίνεις τι σου γίνεται, ούτε να μην "πέφτεις". Δύναμη σημαίνει να καταλαβαίνεις πότε "πέφτεις" κι ας μην ξέρεις γιατί και να γνωρίζεις για ποιούς πρέπει να ξανασηκωθείς.

    Ό,τι ανεβαίνει κατεβαίνει, ότι γυρίζει σταματά...λαλαλα...τώρα γιατί το θυμήθηκα αυτό δεν ξέρω αλλά...o.k.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υπάρχουν πάντα και χειρότερα. Χαμογέλα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μ μου

    ετσι ειναι, σε πειραζα πριν. Μια χαρα αντεχω. Το εχω τεσταρει πολλες φορες. Δυνατος ειναι αυτος που λυγιζει για να μη σπασει λενε :):)

    Σημερα ειμαι καλυτερα:) Αυριο περδικι :)

    καλο απογευματακι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μαριαννα μου

    υπαρχουν παντα χειροτερα και καλυτερα...γι'αυτο δεν ασχολουμε πολυ με τα αλλα. Συγκεντρωνομαι στο πως διορθωνεται αυτο που με απασχολει κι ας ειναι χαζοπροβλημα :)

    Βρε συ, πως σου εχει κολλησει το Αλεξανδρα;; Κατερινα με λενε :):) Νομιζω τωρα πια το καταλαβες απο το fb ε; :):)

    καλο απογευματακι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν ξέρω πως μου έχει κολλήσει, και με συγχωρείς!!! Ντρέπομαι πολύ τώραααα!!!... Το έχω ξαναπεί πολλές φορές;! :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μαριαννα μου

    να μην ντρεπεσαι καθολου. Να σε πειραξω ηθελα. Αν ηξερα οτι θα σε εκανα να αισθανθεις ασχημα θα στο ελεγα prive :)

    Εχω κανει κι εγω τετοια λαθη....το κανει συνεχεια και ο μπαμπας μου να μπερδευει ονομα και το βρισκω πολυ γλυκο :):)

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. χαχα! Εντάξει τότε... Ε, δεν ξέρω πως μου έκατσε! Σου ταιριάζει πιο πολύ, κατ'εμέ! :P Μην δίνεις σημασία όμως, θα το διορθώσω... Θ' αλλάξω το tag σου στο μυαλό μου, και στη θέση του "Α" που είχα κρεμάσει στην εικόνα σου θα κρεάσω ένα "Κ" κεφαλαίο και καλλιγραφικό! :P

    Ντάτσει;... ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μαριαννα μου

    νταξει :):):)
    Το Αλεξανδρα ειναι πολυ αρχοντικο ονομα, θα μου αρεσε να σου πω την αληθεια.

    Καποτε σε εναν μπλογκερ που τον λενε Αντρεα εμενα μου ειχε κολλησει οτι τον λενε Σπυρο. Και αφου εμαθα την γκαφα μου τον αποκαλουσα "Σπυραντρεα" χαχαχα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. χαχαχαχα!!! Τώρα αισθάνομαι πολύ καλύτερα! Αν και δεν νομίζω ότι βολεύει να σε λέω "Αλεξανδρίνα" ή "Κατεράνδρα" ξέρω γω!!! χαχαχαχαχα!!! Να'σαι καλά, μ' έκανες και χαμογέλασα πρωί πρωί!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Και έχω να σου πω ότι μόλις ανακάλυψα γιατί μου κόλλησε το Αλεξάνδρα! Γιατί πάνω πάνω στο μπλογκ σου γράφει "Τάδε έφη Αλεξάνδρα"!!! Που να ξέρω εγώ ότι δεν είσαι εσύ η Αλεξάνδρα;! χαχαχ! Αντε καλημέρα! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή