Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2010

Νινα Λοτσαρη

Με αφορμη την αναρτηση του στιχακια μας ειπα να κανω μια αναρτηση για την Νινα Λοτσαρη.

Την πρωτοειδα σε μια σειρα, το Αρχιπελαγος. Ειχα δει λιγα μονο επεισοδεια, αλλα μου ειχε κανει εντυπωση η ομορφια της. Μετα απο καποια χρονια την ειδα τυχαια σε μια εκπομπη να τραγουδαει και με μαγεψε η φωνη της και το παθος της. Πετυχα και καποια σχολια της περι ανεμων και υδατων και μου αρεσε πολυ το παθος που εχει μεσα της αυτη η γυναικα.

Περισσοτερα για τη ζωη της μπορειτε να διαβασετε εδω

Πολυταλαντη και αυθεντικη και γυναικαρα!


















7 σχόλια:

  1. Συμφωνώ απόλυτα! Μια πανέμορφη γυναίκα και φωνάρα!!!!
    Καλέ ξέχασα να σε πω πριν που μιλούσαμε... ευχαριστώ για τις φωτογραφίες!!! Τέλειες είναι!!!! Την έχω λατρέψει την μικρή μιλάμε!
    Άντε ξανά καλημέρα!!!!!!
    Φιλιά πολλά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είχα δει τη Νίνα Λοτσάρη σε μια οπερέτα στη Λυρική Σκήνη, στον Βαφτιστικό. Δεν είχα δει το σήριαλ οπότε για πρώτη φορά θαύμασα και τη φωνή και το ταλέντο της ως ηθοποιός. Από ότι βλέπω στις συνεντεύξεις της απολαμβάνει αυτό που κάνει, γι' αυτό πιστεύω πως το κάνει τόσο καλά και λάμπει.
    Καλησπέρα σου Ντιντίκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. eirini μου

    συνεχεια τη βγαζω φωτογραφιες. Αν δεν τις μοιραστω θα σκασω :):):)

    xxxxxx




    Λενα μου

    κι εγω αυτο εχω καταλαβει. Αγαπαει πραγματικα αυτο που κανει και εκτιμαει τη ζωη. Ειναι ενας γεματος ανθρωπος!

    Καλο απογευματακι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κατερίνα μου χάρηκα τόσο που είδα την τόσο όμορφη κούκλα σου ...σε φαντάζομαι δίπλα της όλο καμάρι και χαμόγελα !!!

    Πότε ήταν που μας είχες ανακοινώσει την εγκυμοσύνη ? ... και τώρα έχεις αυτά τα υπέροχα μάτια να σε κοιτάνε :) εύχομαι να γίνετε οι καλυτερες φίλες όσο περνάνε τα χρόνια !!!

    Φιλιά πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κοίτα να δεις τι μαθαίνουμε... Ευχαριστούμε Κατερινάκι μου! :)
    Την ήξερα ως ηθοποιό και ομολογώ ότι κάτι ο ρόλος της, στην «ώρα την καλή» που έπαιζε ένα μέγα ξέκ...ο, ως εύθυμη χήρα, κάτι το ύφος της που είναι και πολύ μοιραίο, δεν την πήγαινα ούτε με σφαίρες. :)
    Στο τραγούδι είναι καλύτερη πάντως. Αλλά μου βγάζει αρνητικά κύματα, από ένστικτο. Μπορεί να κάνω και λάθος...
    Ο «Λουκάκος» πάντως, μια χαρά στο φλαμένκο! Πολυτάλαντο το παλικάρι! ;)

    Καλή Κυριακή! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ηλια μου

    αυτα τα ματακια με εχουν κανει να μη θελω να φυγω απο το σπιτι :):)

    Καλη εβδομαδα!!!!

    xxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαριαννα μου

    εμενα το αυταρχικο σχημα των φρυδιων της με εκανε να ειμαι επιφυλακτικη στην αρχη. Αλλα οσο την περνουσε ο καιρος και την ακουσα σε 2-3 δουλειες της καταλαβα οτι ειναι μια γυναικα που αγαπαει πραγματικα αυτο που κανει και εχει πολλα ταλεντα! Ετσι με κερδισε εμενα :)

    Καλημερα και καλη εβδομαδα Μαριαννα μου!

    xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή