Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2010

Σαν αερικο θα ζησω

Εκει που χαζευα στο facebook πεφτω πανω σ' αυτο το βιντεο



το εχει ανεβασει η φεγγαρενια μου.


Κι ενιωσα μια ζεστασια , σαν ζεστη κουπα καφε στις χουφτες μου!
Το ακουγα κι ενιωθα να πλημμυριζω χρωμα, ανασες, μουσικη!
Στο μυαλο μου υπαρχουν τοσες ετοιμασιες γαμου και βαφτισης και ξαφνικα ηρθε αυτο

"Όσες κι αν χτίζουν φυλακές
κι αν ο κλοιός στενεύει
ο νους μας είναι αληταριό
που όλο θα δραπετεύει

Σαν αερικό θα ζήσω
σαν αερικό"

κι αυτους τους στιχους θελω να θυμαμαι σε καθε διλλημα, σε καθε δυσκολη αποφαση...

σε καθε ενδιασμο αν θα πρεπει να πληρωσω κατι παραπανω επειδη μια φορα παντρευομαι


. . . . γιατι πολλες φορες το νιωθω . . .

. . . εχω γεννηθει για αλλα

κι αν μπαινω σε καλουπια συχνα ειναι για να ξαναβγαινω απο αυτα νικητρια!!

Καλο Σαββατοκυριακο!

7 σχόλια:

  1. Όλα του κόσμου τα πουλιά
    όπου κι αν φτερουγίσαν
    όπου κι αν χτίσαν την φωλιά
    όπου κι αν κελαηδήσαν

    Εκεί που φτερουγίζει ο νους
    εκεί που ξημερώνει
    μαργώνουν τα πουλιά της γης
    κι ούτε ένα δεν ζυγώνει

    Σαν αερικό θα ζήσω
    σαν αερικό

    Ανάσα είναι καυτερή
    και στέπα του Καυκάσου
    η σκέψη που παραμιλά
    και λέει τα όνειρά σου

    Όσες κι αν χτίζουν φυλακές
    κι αν ο κλοιός στενεύει
    ο νους μας είναι αληταριό
    που όλο θα δραπετεύει

    Σαν αερικό θα ζήσω
    σαν αερικό

    Σαν αερικό θα ζήσω
    σαν αερικό

    Στίχοι: Θανάσης Παπακωνσταντίνου
    Μουσική: Θανάσης Παπακωνσταντίνου
    Πρώτη εκτέλεση: Μελίνα Κανά
    Άλλες ερμηνείες: Φώτης Σιώτας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ξέρω πραγματικά πώς θα σκέφτομαι όταν θα είναι η σειρά μου να παντευτώ, αλλά τώρα πιστεύω ότι είναι μάταιο να ξοδέψεις πολλά λεφτά για μια και μόνο μέρα. Αυτό που αξίζει σε τέτοιες περιπτώσεις είναι αυτό που μένει μέσα μας, αυτό που υπάρχει μεταξύ του ζευγαριού. Κι αυτό έξοδα δε χρειάζεται για να είναι πάντα ανθισμένο.
    Ξέρω πως δεν έχω κανένα δικαίωμα να σε συμβουλέψω, αλλά θέλω να σου προτείνω να κάνεις πράγματα που δε θα σου προσθέτουν άγχος. Όπως και να έχει, εκείνη η μέρα θα είναι μοναδικά ξεχωριστή είτε πληρώσεις πολλά είτε λιγότερα.
    Καλό Σαββατοκύριακο κι από μένα. Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Lena μου

    και βεβαια να με συμβουλεψεις, εμενα μου αρεσουν οι συμβουλες :)

    Κι εχεις απολυτο δικιο... αλλα οταν μπαινεις στο χορο, ξεφευγεις καμια φορα και κανεις και κανενα τσαλιμι παραπανω :)

    Υποσχομαι να προσπαθησω να ειμαι συνετη και να εχω στο μυαλο μου παντα την ουσια της ολης υποθεσης :)

    Καλο απογευματακι!!!

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πόσο μ' αρέσεις έτσι...
    Κλεφτό φιλί σου στέλνω.

    (τελικά χθες το βράδυ μπήκα. Θα τα πούμε τηλεφωνικώς).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ζουζουνα μου

    το απογευματακι οταν θα εχω κενο θα σε παρω τηλ.

    Φιλακιαααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ολοι εχουμε περασει απο αυτες τις σκεψεις..μη σε τρομαζει ο γαμος..εχει οπως κι η ζωη απ ολα..τα πανω τα κατω τις χαρες τις λυπες..κλπ...
    συμβουλη απο ενααν χρονια παντρεμενο (12)
    κρατα κατι για ΣΕΝΑ.μην αφησεις τα χομπυ σου,τα ενδιαφεροντα σου τα ΘΕΛΩ σου...τιποτε δεν ειναι δεσμευση..ολα στο μυαλο μας ειναι

    κωστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κωστα μου

    ο γαμος δεν με τρομαζει καθολου.
    Οποτε θελω μπορω να βγω απο αυτον :) Απλα θα μου κοστισει περισσοτερο οικονομικα και χρονικα αν αποφασισω κατι τετοιο. Εξαλλου με τον πολιτικο γαμο, μονο ομορφες αλλαγες ειδα στη ζωη μου!

    Τα καλουπια για το πως πρεπει να γινονται οι γαμοι με στενευουν :)

    Και εχεις απολυτο δικιο με τη συμβουλη που μου δινεις. Το εχω κατα νου να μην χασω την Κατερινα μεσα σε ταμπελες (μαμα, συζυγος κτλ κτλ). Σε αυτο βοηθαει και ο αντρας μου, που μου εκανε δωρο μαθηματα ισπανικων επειδη ειδε ποσο το ηθελα :) Ειναι ωραιο να κυνηγαμε τα ονειρα μας κι ας μην τα φτασουμε ποτε :)

    Καλο απογευματακι!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή