Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2009

Εχω μια νυστα...... και δυο μη σου πω!


Το αγαπημενο μου μπαρμπαδελακι σημερα με ξυπνησε απο τις 4:30.
Ευτυχως αν την κουνας λιγακι δεν κλαιει, περιμενει να ξημερωσει για να φαει. Δεν παυει ομως να μας ξενυχταει αφου απο τις 4:30 δεν εχω κλεισει ματι. Την Δευτερα ειχαμε το ιδιο προγραμμα απο τις 3:30 μεχρι το πρωι. Το μεσημερι ειναι η μαμα μου σπιτι και καταφερνω να κοιμηθω λιγακι γιατι αλλιως θα κουτουλαω στους τοιχους :)
Ειναι και κατι ωραια βραδια ομως που ξυπναει μονο για κανενα μισαωρο και μετα κοιμομαστε συνεχομενα μεχρι το πρωι, με το ζορι την ξυπναω στις 6 να την ταισω και να την αλλαξω :)

Τις πρωτες μερες κοιμοταν η μαμα μου σε μενα γιατι ειχαμε και μεταμεσονυχτια κλαματα κι εγω επρεπε να ειμαι στη δουλεια το πρωι. Η αδερφη μου, μου εκανε παρατηρηση που εκμεταλλευομουν ετσι τη μαμα μου. "Πως θα καταλαβεις οτι εισαι μανα;" μου ελεγε "παιδι εκανες, τα εχει αυτα ενα μωρο" και μου εφερνε παραδειγματα απο αλλες μαμαδες που τα καταφερναν. Κανε αδερφη να δεις καλο :)

Ετσι κι εγω ειπα να "νιωσω μανα" και να ξενυχταω εγω με την μπεμπα μου. Η αληθεια ειναι οτι περισσοτερο μανα δεν ενιωσα, αλλα τουλαχιστον δεν νιωθω τυψεις οτι κραταω τη μαμα μου 24 ωρες δεσμευμενη ενω εχει 5 σκυλια να φροντισει κι εναν αντρα λιγακι ανατολιτη. Να φανταστειτε, οταν κανει ο μπαμπας μου μπανιο, του βγαζει τα εσωρουχα παντα πανω στο κρεβατι, λες και δεν ξερει εκεινος πως λειτουργει η ντουλαπα να ανοιξει να παρει! Του λεει και τι να βαλει, καθημερινα! Δεν τα μπορω κατι τετοια.... αλλα αυτο θα το συζητησουμε σε αλλη αναρτηση :)

Ετσι λοιπον δυο βδομαδες κραταει η μαμα μου την μπεμπα ολη μερα που ειμαι στη δουλεια και δυο εβδομαδες η πεθερα μου. Η πεθερα μου, επειδη ειναι απο Σερρες, κοιμαται με την μπεμπα γιατι της πεφτει λιγακι μακρυα να την διωχνω να πηγαινει σπιτι της καθημερινα :) Ισως παρω την μπεμπα στην κρεβατοκαμαρα απο την επομενη φορα που θα ερθει, αλλα ειναι λιγακι αβολα γιατι η αλλαξιερα ειναι στο παιδικο . Θα δουμε, ισως σκεφτω καποια πατεντα για να ξεκουραζω και την πεθερα μου τα βραδια. Αν σκεφτειετε κι εσεις κατι, δεχομαι προτασεις.

Ετσι, αυτη τη στιγμη ειμαι αγκαλια με μια κουπα δυνατο καφε και περιμενω να τελειωσω τη δουλεια να παω σπιτι το μεσημερι να κοιμηθω.

Στο βιντεακι η μπεμπα με κοιταει στραβα που την ξυπνησα..... αν της ριξω κι εγω κανενα τετοιο δολοφονικο βλεμμα λετε να φοβηθει και να μη με ξαναξυπνησει πριν τις 6:00 ;;;







16 σχόλια:

  1. Ναι,αλλα σου χάρισε και ενα χαμόγελο,απίστευτο!!

    Δεν χορταίνω να την βλέπω Ντιντίκα..

    Μήπως να την άφηνες να ξυπνήσει μόνη της?..θυμάμαι το έκανα κι εγω και με είχε μαλώσει ο παιδίατρος..σταμάτησα λοιπόν να το ξυπνάω με αποτέλεσμα να κερδίσω μια ωρίτσα υπνου..και δύο μη σου πω.

    Γλυκό φιλί
    xxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το γλυκούλι.... :))))
    Λοιπόν, χθες είχα μια συζήτηση με μια φίλη και μου έλεγε οτι οταν θα κάνει παιδί δεν θέλει να έχει κανέναν πάνω απο το κεφάλι της.. όλα μόνη της θα τα κάνει!
    Και της έλεγα "δεν γίνεται... δεν θα μπορέσεις να τα βγάλεις πέρα"
    Οχιιιιιιιι.. επέμενε αυτή!
    Για μένα είσαι τυχερή που έχεις βοήθεια απο τη μαμά σου και την πεθερά σου..
    Γιατί όπως και να το κάνουμε κάθε αρχή και δύσκολη... σιγά σιγά θα φτιάξει και ο ύπνος της μικρής!
    Η "πρώην" κουνιάδα μου είχε τη μάνα της κάθε μέρα στο σπίτι να της πλένει, να της καθαρίζει, να της μαγειρεύει γιατί δεν ήθελε κανένας άλλος να ασχολείται με το μωρό. (σ.σ. μέχρι να σαραντίσει το μωρό δεν το είχε πιάσει κανένας εκτός απο εκείνη και τον άντρα της.. ΑΣΕ!)
    Για μένα αυτό είναι εκμετάλλευση..
    Γι'αυτό να πείς της αδερφής σου οτι υπάρχουν και χειρότερα!

    Φιλάκια πολλά σε 'σένα και το μπαρμπαδελάκι σου :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το μπαρμπαδεΛάκι με έλιωσε σε μικρά κομματάκια

    είναι τόοοοοοσο όμορφη & χαριτωμένη

    υπομονή καλό μου

    το χαμόγελό της αξίζει όσο τίποτε άλλο στον κόΖμο

    συγκινήθηκα απίστευτα

    πόση πληρότητα μπορεί να σου φέρει μια τέτοια ύπαρξη...ε?

    να την χαίρεστε... είναι λατρεμένο πλαΖματάκι ;)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα:)
    Για να μην παρεξηγηθώ, δεν εννοώ να μην έχει βοήθεια από τη μαμά και την πεθερά της(γιατί και για την πεθερά της γκρίνιαξα...όχι μόνο για μαμά:Ρ).
    Από τη στιγμή που δουλεύει και βέβαια θα είναι από το πρωί μέχρι το βράδυ στο σπίτι να κρατάνε την μπουμπούκα....αλλά μόλις γυρίζει στο σπίτι το αντρόγυνο μπορούν να πάνε κι αυτές στα σπίτια τους(η πεθερούλα της λίγο δύσκολο:)).
    Ενώ η Κατερίνα τις ήθελε και το βράδυ, έτσι ώστε όταν ξυπνάει η μικρή τη νύχτα και το πρωί να την νταντεύουν/ταίζουν αυτές.
    Εκεί την πήρα λίγο από τα μούτρα:), αλλά αυτή ήταν η άποψή μου και δεν μπορούσα να την κρατήσω μέσα μου.Παρόλα αυτά ξέρει πως την αγαπώ πολύ-πολύ και δεν μου κρατάει μούτρα;)Αν και τώρα αγαπώ πιο πολύ τη μπουμπούκα...έχασε τα πρωτεία!
    Βίκυ-αδερφή deedees

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαργαριτα μου

    τις πρωτες 2 εβδομαδες που δεν δουλευα την αφηνα να ξυπναει μονη της. Τωρα ομως δεν γινεται να το κανω γιατι αν ξυπνησει στις 8 που εγω πρεπει να φυγω για τη δουλεια τι θα γινει; Γι' αυτο την ταιζω στις 6, για να προλαβω να ετοιμαστω κι εγω μετα με την ησυχια μου. Εχει μαθει και σε ενα συγκεκριμενο προγραμμα, σαν τρενο ειναι η γλυκια μου :):) Ειναι πολυ βολικο το μωρο να εχει συγκεκριμενες ωρες που τρωει, μπορεις να κανονισεις κι εσυ καλυτερα τις υπολοιπες υποχρεωσεις σου ετσι .

    Καλημερα ομορφη!

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Katerina μου

    κι ομως υπαρχουν γυναικες που τα καταφερνουν μονες!!!! Οταν δεν εχεις αλλη επιλογη ολα τα καταφερνεις! Οταν εχεις ομως βοηθεια ειναι χαζο να μην τη δεχτεις. Οχι μονο για σενα εγωιστικα, αλλα και για το μωρο. Περναει περισσοτερη ποιοτικη ωρα μαζι σου!

    Κι εμενα μου μαγειρευουν και καμια φορα βαζουν και κανενα πλυντηριο, επειδη δουλευω πολλες ωρες. Αν και πλυντηρια βαζω συνηθως εγω. Τα Σαββατοκυριακα ομως τις δινω ρεπο, ακομη και την πεθερα μου που μενει σε εμας, την αφηνω να καθεται να βλεπει τηλεοραση και ασχολουμαι εγω με την μικρη και τα πλυσιματα :)

    Την μικρη μου την παιρνουμε αγκαλια ολοι, ευτυχως ουτε εγω ουτε ο Δημητρης ειμαστε της αποψης να μη μαθει σε αλλα χερια, αντιθετως. Περιμενουμε πως και πως να την παρουσιασουμε και στους φιλους μας.... οταν εχεις τετοια χαρα μεσα στο σπιτι ειναι δυνατον να μη θελεις να την μοιραστεις;;;!!

    Ο καθενας εχει τη δικη του λογικη για τα πραγματα. Για την κουνιαδα σου (πρωην κουνιαδα, καλα μη βαρας) ισως εγω να ειμαι μια ανευθυνη μαμα. Εχει σημασια ομως τι νομιζει εκεινη για μενα ή εγω για εκεινη;; Καμια :) Η καθεμια με τις παραξενιες της :)

    Καλημερα συννονοματη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ....Είναι γλύκα ....τρελαίνομαι με τη φατσούλα της και τις γκριμάτσες...αναπολώ τα μωρά μου που τώρα πια μεγάλωσαν ....Όσο για το πρόγραμμα , συμφωνώ ότι είναι απαραίτητο για τις εργαζόμενες μανούλες...αλοίμονο αν τρέχαμε όλη την ώρα με ένα μπουκάλι στο χέρι....Φιλάκια στα ροζ μαγουλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μωβουλα μου

    ειναι ευλογια και νομιζω αυτο που νιωθω δεν ειναι πληροτητα.... δεν ξερω πως να το περιγραψω. Απεραντη χαρα που μια νεα ζωη ανθιζει στο σπιτι μας και μου εδωσε εναν υπεροχο σκοπο, να προσπαθησω να την κανω εναν υπεροχο ανθρωπο, πολιτισσα του κοσμου.... με γεμισε ονειρα αυτο το χρυσαλιφουρφουρο Νατασσα μου ;)

    Πολλα φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βικυ μου

    παρεξηγημενη σε εχουν ηδη εδω μεσα. Ψωνιο σε ανεβαζω, ψωνιο σε κατεβαζω :):)

    Η αγαπη που νιωθουμε η μια για την αλλη δεν ακυρωνεται οταν διαφωνουμε, ετσι;; Γιατι διαφωνουμε και σε πολλα εμεις οι δυο, θα επρεπε να μισιομαστε :)

    Κι εγω σ' αγαπαω πολυ πολυ αδερφουλα μου και σε ευχαριστω για ολα!!! Η μικρουλα θα εχει τους καλυτερους νονους, εσενα και τον Θαναση!

    Πολλα φιλακια για καλημερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. mariak μου

    λιγες ειναι τοσο τυχερες να εχουν βοηθεια και απο τη μαμα τους και απο την πεθερα τους..... και να μην εχουν και παραπονο απο καμια απο τις δυο!!!!!! Φτου μου, να μη με ματιαξω :)

    Μια ομορφη μερα σου ευχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα!
    Καλά κάνεις και προβληματίζεσαι για το πόσο πρέπει να βοηθάνε η γιαγιάδες και πώς θα ξεκουράζονται. Θα το βρεις το κλειδί που θα σας βολέυει όλους.
    Η μπέμπα σας είναι μια τρέλα. Πόσο όμορφη! Να είναι πάντα καλά.
    Φιλάκια Ντιντίκα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Lena μου

    προσπαθω να προβληματιζομαι.... αν και ειναι λιγακι δυσκολο ξερεις. Η κουραση που νιωθεις στην αρχη σε κανει επιρρεπη στο να δεχεσαι ο,τι βοηθεια σου προσφερεται :)

    Καλημεραααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πω πω η μπουμπου σου ειναι ιδια ο μπαμπάς της ...μα ιδια βρε παιδί μου εσυυ τι εκανες?τα αστρα κοιτούσες?χαχαχα!Καλές γιορτές κούκλα μου και ναστε ολοι ευτυχισμένοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. faraona μου

    ιδια ο μπαμπας της ναι :):) Εγω απουσιαζα φαινεται :)

    Καλως να σε δεχτουμε Νατασσακι μου στην αγαπημενη σου πολη!!

    Ονειρευομαι να κανεις οσα λεγαμε για να μπορω να συμμετεχω στο μελλον :)

    Καλες γιορτες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Από τα ωραιότερα πράγματα που είδα στο ίντερνετ εδώ και καιρό!
    Να το χαίρεστε το μωράκι σας! Είναι σκέτη γλύκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. twinkle

    ευχαριστω πολυ για τα ομορφα λογια σου :)

    Καλο Σαββατοκυριακο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή