Παρασκευή 5 Ιουνίου 2009

Ευροεκλογες 2009

Εχω κουραστει να διαβαζω και να ακουω παραπονα για τις εκλογες, για την κυβερνηση, για ολα τα κομματα, που ειναι ιδια τελικα. Ψαχνουμε προς τα που να ριξουμε το μπαλακι των ευθυνων κι επειδη εχουμε πολλους ευκολους αποδιοπομπαιους τραγους, εχουμε σαστισει. Δεν προλαβαινουμε να βριζουμε.

Το μεσημερι πεταχτηκα στο σουπερ μαρκετ για καποια ψωνια. Δεν ειδα ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ ΜΕ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥ ΣΑΚΟΥΛΑ και στο παρκινγκ, ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΗΡΟΥΣ, ηταν ενας παρκαρισμενος και καπνιζε αμεριμνος το τσιγαρο του. Οταν τον ρωτησα αν εχει καποια αναπηρια μου απαντησε :
"Οχι, αλλα δεν βγηκα απο το αμαξι. Αν μου ζητησουν τη θεση θα φυγω" Του ευχηθηκα απλα να μην χρειαστει ποτε καποιο ατομο απο την οικογενεια του ή ακομα και ο ιδιος να χρειαστει αυτη τη θεση κι εφυγα. Καταλαβε περισοτερα, πιστευω, απο το να καθομουν να τον βρισω.

Αυτος ο ανθρωπος ομως , στις δικες του παρεες θα κρινει, τον Καραμανλη, τον Παπανδρεου, την Παπαρηγα κτλ κτλ....

Σταματηστε πια να παραπονιεστε

η εκαστοτε κυβερνηση ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ σαν τα μουτρα μας. Αντι να κανουμε κατι να αλλαξουμε ΕΜΕΙΣ, ειμαστε τοσο καλομαθημενοι που καθομαστε στον καναπε μας και ψαχνουμε, μακρυα απο τον καθρεφτη μας, να βρουμε ποιος ευθυνεται για την καταντια μας.
Ε, δεν θα το βρουμε ετσι.... σε λαθος μερος ψαχνουμε!

Δεν εχω ιδεα τι θα ψηφισω μεθαυριο. Ξερω ομως οτι αν δεν αλλαξω εγω μυαλα, να γινω πιο σωστη και λειτουργικη, δεν θα το κανει κανεις για μενα!!

Η καθε χωρα εχει τον αρχηγο που της αξιζει, οσες χωρες πιστεψαν οτι δεν ισχυει αυτο, ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, δεν εξαπελυαν κατηγοριες στα ΜΜΕ και στο ιντερνετ.

Ευχομαι σε ολους ενα υπεροχο τριημερο!! Ειτε ψηφισετε , ειτε οχι, η αλλαγη θα ερθει απο τις καθημερινες μας πραξεις!!

Να περαστε υπεροχα!!!

5 σχόλια:

  1. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!!! Αν δεν κάτσουμε να σκεφτούμε καλά ποιον θα ψηφίσουμε, αν δεν αλλάξουμε πρώτα εμείς στάση και πάψουμε να τα περιμένουμε όλα από τους άλλους, τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξει. Καλό τριήμερο και σ' εσένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. olive tree girl μου

    χαιρομαι που συμφωνουμε :)

    Καλα να περασεις το τριημερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ετσι ειναι Dee, οι λαοι εχουν τους ηγετες που τους ταιριαζουν.
    Γιατι απλα εμεις τους εκλεγουμε.

    Συμφωνω με ολο το κειμενο. Και πολυ καλα του ειπες του "ελληνάρα" που καθοταν μεσα στο αμαξι του αμεριμνος, αλλά σε λαθος θεση.

    Καλο 3ημερο!!!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ μαζί σου Λαίδη μου!!!

    Ο μόνος υπευθυνος για οτιδηποτε συμβαίνει ειναι ο πολίτης.
    Πιστεύω ακράδαντα δε οτι
    ΕΧΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΞΙΖΟΥΜΕ.

    Καλό σου τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχη η ανάρτηση σου φίλη μου και δέχομαι κι εγώ τα λάθη μου σαν πολίτης όμως το κράτος απο παλιά ήταν ο δάσκαλος μου, με έμαθε όταν δηλώνω ότι παίρνω να μη με πιστεύει, με έμαθε να μην έχω την ασφάλεια που δικαιούμαι και να μαλλώνω με τους γιατρούς που με ζητούν φακελάκια , με έμαθε να στέκομαι στην ουρά στις υπηρεσίες και να παρακαλώ για τα αυτονόητα και όταν πετυχαίνω αυτό που όφειλαν να μου δώσουν να το..γιορτάζω σαν προσωπική επιτυχία.Εγώ πλέον έχω απογοητευτεί καλή μου και φέτος ψήφισα κατόπιν σκέψεως επειδή για το ψήφο αυτό κάποιοι έδωσαν τους αγώνες τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή