Δευτέρα 14 Απριλίου 2008

ποσο καιρο κραταει μια μετακομιση;;;

Οι γονεις μου εχουν μετακομισει απο τον Ιανουαριο στο καινουριο σπιτι αλλα το παλιο δε λεει να αδειασει!! Πηγαμε την Κυριακη ολοι μαζι να μαζεψουμε τα τελευταια, που μου φανηκαν τελικα ,πιο πολλα απο τα πρωτα!! Το σπιτι φαινοταν αδειο, τα επιπλα και οι ηλεκτρικες συσκευες ειχαν φυγει εδω και καιρο.
Βρηκαμε ομως την παλια μας μελωδικα, τη φυσαρμονικα, τις κλακετες, το αρμονιο (ποτε τα παιζαμε ολα αυτα;;;), τις bi bi bo μας, τα επιτραπεζια παιχνιδια μας, τα παραμυθακια μας κι αλλα πολλα απο την παιδικη μας ηλικια! Να μην αναφερω τα cd που τα εχω κουβαλησει ολα στο γραφειο για να τα περασω στον υπολογιστη. Θα μου παρει κανενα χρονο για να τα τελειωσω!! Μαζευαμε και πετουσαμε πολλα απο το πρωι ως το μεσημερι κι ακομα δεν τελειωσαν τελικα. Εχει μεινει δουλεια και για την Κυριακη που ερχεται.

Βρηκα και μια αξεχαστη καρτα που μου ειχε στειλει η αδερφη μου στη Ρουμανια αλλα ξεχασα να την παρω μαζι μου, το απογευμα θα τη φερω να σας την δειξω !

Καλη εβδομαδα!


UPDATE: Να και η καρτουλα της αδερφης μου


"Endings are never easy.
Even when
they are necessary
and for the best.
They can still leave you
feeling sad and confused.
But now you face
a new beginning,
and that can be really exciting.
All the things you've learned
from experience will make you
a stronger person
as you begin this new phase
of your life



And I think that very soon
you'll realize
that the best
is truly yet to be"
Linda Lee Elrod

Θα κανω και μεταφραση μολις βρω χρονο. Δεν ειναι υπεροχη;;;


ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ:

Οι καταλληξεις(τερματισμοι) δεν ειναι ποτε ευκολες,
ακομα κι αν ειναι απαραιτητες και για το καλυτερο.
Μπορουν ακομα, να σε αφησουν λυπημενο και μπερδεμενο.
Αλλα τωρα αντιμετωπιζεις μια νεα αρχη
κι αυτο μπορει να ειναι πολυ συναρπαστικο.
Ολα οσα εχεις μαθει απο την εμπερια σου
θα σε κανουν πιο δυνατο
σ' αυτο το ξεκινημα της νεας σου ζωης.

Και νομιζω οτι πολυ συντομα θα συνειδητοποιησεις
οτι τα καλυτερα ειναι αυτα που ακομα δεν εχουνε ερθει.

16 σχόλια:

  1. ελπιζω να το θυμηθω (ως αφηρημενη) ..... γκρρρ να περασω να τη δω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αρτιστακι μου

    θα ερθω να στο θυμισω :)

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ σωστά στα έγραψε μωρέ η αδελφή σου..Αλλά αν αυτή η νέα αρχή δεν έρχεται?? Τότε τι κάνεις? Πως ξεπερνάς το κακό τέλος? ..
    Μακάρι τα καλύτερα να είναι αυτά που δεν έχουνε έρθει ακόμα.. Στείλε μου την θετική σου ενέργεια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αρτιστακι μου

    παντα ερχεται μια νεα αρχη αρκει να εισαι ετοιμη να ανοιξεις τα χερια σου να τη δεχτεις!!!

    Ειναι κανονας διχως εξαιρεση, trust me!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μα αφού!

    ξέρεις οτι δέχομαι τα ζόρικα
    και το πιστεύω
    οτι μόνο έτσι σεβόμαστε τα ωραία.

    δεν έχω κανένα θέμα με αυτό.
    το υποστηρίζω :))))

    χχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχη κάρτα,υπέροχα λόγια,υπέροχη μουσική.

    Και νομιζω οτι πολυ συντομα θα συνειδητοποιησεις
    οτι τα καλυτερα ειναι αυτα που ακομα δεν εχουνε ερθει...

    Είναι μια έκφραση που την λέω κι εγώ.Και την πιστεύω:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ που λες είμαι να με βάλεις για βοήθεια σε τέτοια θέματα... Αν και πρόθυμος και χειροδύναμος κάπου θα με χάσεις, να σκαλίζω παλιά πράγματα, να γεμίζω αναμνήσεις το μυαλό μου, να χαζολογώ και να μιλώ με τα παλιά κι αγαπημένα...
    Τελικά είναι πολύ όμορφο να έχεις ωραία παιδικά χρόνια και πόσο συμμερίζομαι τα παιδιά που δεν είχαν...
    Καλό σου βράδυ Κατερίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ελπίζω να μην πέταξες τις bi bi bo... Καταθέτω απωθημένο παιδικής ηλικίας, η θεία μου (στη θέση γιαγιάς) όταν μετακομίζαμε, εφηβάκια πλέον, πέταξε χωρίς να το καταλάβει κανείς μας τις bibi bo μου και τον Τζον Τζον μαζί με όλη την περιουσία που τρυφερά μάζευα από μικράκι! Μου εξαφάνισε χειροπιαστά χνάρια από την τόσο υπέροχη παιδική μου ηλικία...
    Έχω γμτ κόλλημα με τα ενθύμια! Σε μόνιμη αντιπαράθεση με τον Κ. που επιμένει να το βρίσκει άκρως γραφικό και καθόλου πρακτικό!

    Ταξίδεψες, λοιπόν, ε;
    Ωραία η κάρτα,σοφά επιλεγμένη για τη δεδομένη σου φάση τότε. Τώρα, αν με ρωτήσεις αύριο, θα σου πω ότι ναι, τα καλύτερα είναι μπροστά.Το ίδιο θα σου έλεγα και χθες. Κυνηγός της μαγείας του ωραιότερου αύριο. Για σήμερα,όμως, τα χέρια αδύναμα να πιάσουν το τουφέκι!

    Καλό βράδυ, με αναμνήσεις παιδικές!
    φιλιάxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Deedee
    νομιζω οτι διαπιστωνεις καθημερινα αυτα που σου γραφει το αδερφι σου...
    ετσι δεν ειναι?
    Κι ετσι ναναι παντα ευχομαι.
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπώ παλιά μυστικά, αγαπώ αδερφικά χάδια δοσμένα λατρεμένα, αγαπώ να χάνομαι σε μνήμες που σαν παιδί με μάγευαν και με γέμιζουν τώρα πια με δύναμη, γνώση και χαμόγελο.

    Κάθε αρχή κι ένα χαμόγελο κουκλάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. maya μου

    σου αφιερωνω αυτη την καρτουλα, αν εβρισκα την ιδια θα στην εστελνα να τη βαλεις καπου στο σπιτι να τη βλεπεις, οπως εκανα εγω ολα τα χρονια που σπουδαζα :)

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. δρομακι μου

    αυτη την εκφραση τη λεω κι εγω, αλλα εχω την υποψια οτι απο αυτη την καρτα την ειχα κλεψει :)

    καλημερα γλυκια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανδρεα μου

    τα παιδικα χρονια ειναι τα πιο βασικα για τη ζωη του ανθρωπου! Αν θελεις να αλλαξεις κατι παντα πισω γυρνας και καποιες φορες πολυυυυ πισω !

    Μακαρι να γινοταν ολα τα παιδια του κοσμου να εχουν ζεστασια κι αγαπη. Οι bi bi bo και τα πολλα παιχνιδια δεν κανουν την ευτυχια. Υπαρχουν παιδια με πανινες κουκλες με πολυ πιο βαρια μπαουλακια με θυσαυρους στις ψυχες τους!

    Καλημερα Ανδρεα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ομπρελιτσα μου

    τις πεταξα. Το μετανιωσα για ενα και μονο λογο. Εκεινη τη στιγμη ειχα ξεχασει εντελως τα παιδακια στον Κορυδαλο, θα τους εστελνα κουτες με παιχνιδια αλλα πανω στον πανικο της καταστασης τα ξεχασα εντελως. Θα τους στειλω αλλα αλλα σιγουρα δεν θα εχω τα λεφτα να παρω τοσα οσα πεταξα. Αλλαζω θεμα γιατι θυμωνω μαζι μου ακομα που φανηκα τοσο αναισθητη.

    Η καρτουλα ειναι η πλεον καταλληλη....ειδικα για τις μερες που χασκουν αδυναμα τα χερια να πιασουν το τουφεκι!

    Καλημερα κουκλαρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φαραονα μου

    την ιδια ευχη θα ηθελα να δωσω σε ολο τον κοσμο!! Κι αν το πιστεψουμε γινεται :)

    Καλημερα και οπως ειπαμε για το σαλι....χαλαρα!! :)

    xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Freedula μου

    ολο ερχομαι και δεν εχω τον χρονο να διαβασω ολοκληρο το γραπτο σου. Προς το μεσημερακι ελπιζω να τα καταφερω:)

    Σε φιλω γλυκα γλυκα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή