Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2007

Για την Αννα... 13 / 09 / 2007 Θεσσαλονικη



L'Eté Indien - Joe Dassin





Ζησαμε 20 χρονια μαζι....
Απ' τα αθωα κοριτσιστικα 9 μας χρονια
μεχρι που παταμε τα δημιουργικα 30.
Ολες τις μεταμορφωσεις μας,
τις φοβιες,
τις ανασφαλειες,
μα και τα ονειρα ....... "Πως θα ειμαστε σε 10 χρονια;".
Και λεγαμε ''Για παντα φιλες".

Ειχαμε τοσο παθος!
Λεγαμε, λεγαμε και δε σταματουσαμε.
Κι οσο μεγαλωναμε , τοσο δε χορταιναμε να συζηταμε.
Ως το πρωι μας εβρισκαν οι μερες και τα χρονια
να αναλυουμε τις ψυχες μας, να ξυνουμε τις πληγες μας.
Και λεγαμε "Για παντα φιλες".

Και πως τα εφερε η ζωη και ημασταν μακρυα
και τοσο ξεσπουσαμε την αναγκη μας στα τηλεφωνα και στα γραμματα.
Οχι συχνα, μα ουσιαστικα.
"Για παντα φιλες".

Περασαμε γαμους και κηδειες
και μεχρι στα καναλια μπλεξαμε με ιστοριες.
"Για παντα φιλες"

Και να που περασαν τα 10 χρονια Αννα,
περασαν κι αλλα τοσα
και μαλλον κατι μας ξεφυγε και ραγισαμε.
Ετσι αθορυβα ραγισαμε.
Χωρις κανενα παθος.
".....για να μην κραταμε μια φιλια απο συνηθεια"

Ποτε δεν φανταστηκα ενα τοσο παγιο τελος
να το εχουμε αναγκη και οι δυο
κι ας ποναει καποιες βραδυες.
Κλεισαμε καλα το μπαουλακι
και θα 'ναι η πιο ακριβη μου προικα.

Να εισαι παντα καλα και να ονειρευεσαι
και που ξερεις ισως μετα απο χρονια ......... "Πως λες να ειμαστε σε 10 χρονια Αννα;"

23 σχόλια:

  1. μας έπιασε πάλι και σκεφτόμαστε παλιές φιλίες?

    μακάρι να υπήρχε κάτι "για πάντα" αλλά δυστυχώς η φιλία είναι από τα πρώτα πράγματα που δεν κρατούν αιώνια

    Υ.Γ γνώμη μου


    καλό απόγευμα και καλό σαββατοκύριακο
    να περάσετε καλά και να προσέχετε τον στιχάκια ε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η Talisker φταιει , παλι οπισθοδρομω. Καποια στιγμη θα βρω το θαρρος και θα συνειδητοποιησω τι συνεβει για να μπορω να το πω και σε αλλους :)

    Καλο βραδακι Αρτεμις μου, τον Κωνσταντινο και τα ματια μας, στο υποσχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. είμαι από τους τυχερούς ανθρώπους που εχουν δυο φίλους αδέρφια.απο το σχολείο. ο,τι κι αν έχει γίνει ποτέ και τιποτα δεν μας χώρισε...

    πως γίνεται 20 χρόνια φιλίας να πετιεται έτσι; μου φαινεται αδυνατο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. με τον φίλο των εφηβικών μου χρόνων, δε βλέπομαι πια

    ακόμα τον θυμάμαι
    ήταν δική του κακή φάση
    κι επιλογή

    προσπαθησα πολύ
    δε τα κατάφερα

    πώς γίνεται
    και δύο άνθρωποι, ορκισμένοι συγγενείς,
    στην ψυχή τους, να ‘χουν περάσει τόσα,

    και να φτάνει μια στιγμή να μη βγαίνει από το στόμα τους λέξη;

    με τρομάζει πάντα αυτή η εξέλιξη…

    αλλά δε φοβάμαι τις ανθρώπινες σχέσεις, δεν κλείνομαι, δε μπορώ λόγω χαρακτήρα…

    εύχομαι τα καλύτερα για σένα και τη φίλη σου χαρά μου,

    να κρατήσει εύχομαι, να γυρίσει στα όμορφα πάλι η σχέση

    αν αξίζει, θα γυρίσει

    αλλιώς, κράτα τις καλές στιγμές

    και φύγε παρακάτω

    δεν υπάρχει κι άλλος τρόπος…

    φιλι φιλι καληνύχτας…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ειπα θα κανω μια βολτα σιωπηλη
    ειμαι πολυ κουρασμενη θελω να κοιμηθω..
    και αναρτησατε τωρα και οι δυο σας ταυτοχρονως ..τι να σας πω..


    Περι φιλιας ..
    να σου πω κατι;

    Εχει χρονια πολλα που
    διαχωριζω
    και δεν επενδυω..

    εχω τους ιδιους σταθερους φιλους ολη μου σχεδον τη ζωη

    Η μια ειναι κολητη μου
    απο τοτε που με θυμαμαι
    κανα δυο ακομα απο το σχολειο

    κανα δυο στα νεα μερη που πηγα

    και μια ακομα τα τελευταια χρονια φιλη μου και αδερφη..

    Μετα ειναι οι γνωστοι που θα μπορουσαν να ειναι φιλοι κολητοι
    αλλα δεν υπηρχε χρονος
    δεν υπηρχε χωρος
    δεν υπηρχε τροπος

    Τους κατατασσω κι αυτους στους φιλους αλλα δενε χω καμια απαιτηση απο αυτους ..
    Απο τους πρωτους εχω πολλές γιατι εχω επενδυσει κομματια μου..

    ετσι ακομα κι αν οι δευτεροι λειψουν κι αν χαθους δεν θα ειναι απωλεια αλλα μια ομορφη αναμνηση..

    Πιστευω ακραδαντα στη φιλια
    Παιρνουμε οτι δινουμε ..
    οι φιλοι μενουν ενω οι αγαπες φευγουν κι εξατμιζονται...

    απλα και οι φιλιες θελουν τις ανασες τους ...

    μερχι να ξαναζωηρεψουν...

    -το ειπε και ο Γιαννης-
    αν αξιζει θα γυρισει..

    οι δυνατες αντεχουν στο χρονο..


    Οι αλλες

    ας κλεινουν σαν κεφαλαια..
    βιβλιου αγαπημενου...

    κι αν υπαρχουν νεα κεφαλαια αξιολογα στη ζωη μου παντα μπαινω στον κοπο να τα ανοιξω
    σιγα σιγα..


    Το δικο μου το ποστ..
    αφορουσε
    εναν και μονο φιλο

    νομιζω τον μονο που εχασα
    ισως γιατι δεν ηταν φιλος ποτε..


    Ξερεις ματια μου
    για να πληγωθεις
    πρεπει να υπαρξουν δυο προσωπα...

    Αυτος που θα ασχημονησει,
    θα σε προδωσει
    ή δεν θα σε στηριξει ως οφειλε λεγοντας την αληθεια...

    κι αυτος που θα σου φερει τα νεα για να δικαιωθει..
    και να σε πληγωσει

    ..κι οι δυο καμενα χαρτια!

    Κι επειδη πηρες το εναυσμα απο μενα σου λεω πως..
    αν σε ποναει η απομακρυνση μονο
    και δεν υπαρχει κατι αλλο να σε πληγωνει στη συμπεριφορα..

    αυριο κιολας παρε ενα τηλεφωνο
    να μαθεις τι κανει...

    αν υπαρχει ακομα κατι που σας ενωνει
    θα το νιωσεις.!

    Αν οχι ..σε λα βι!
    Εσυ τουλαχιστον ειχες την αξιοσυνη να προσπαθησεις...



    Καληνυχτα my lady εσυ για μενα εισαι καινουριο κεφαλαιο νομιζω..θελω να χαμογελας..ελα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αν ακους μου,

    μια φιλια 20 χρονων δεν πετιεται ποτε, ισως να ξεκουραζεται λιγακι γιατι εχει χαρακτηριστικα απο μεγαλους ερωτες κρυμμενα :)

    Δεν ξερω με σιγουρια να σου πω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κι εγω πιστευω οτι θα γυρισει και θα γυρισω Γιαννη μου,

    οχι τωρα, σε λιγα ή πολλα χρονια. Καποτε σιγουρα ομως.

    Μολις τελειωσα το βιβλιο σου! Εχω πολλα να σου πω, απο Δευτερα ομως γιατι δεν εχω τωρα αρκετο χρονο να σου γραψω με την ησυχια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Tali μου

    ηθελα να σου γραψω χθες αλλα εφυγα βιαστικα να ετοιμαστω για την συναντηση κορυφης :)

    Χθες πηρα την Αννα και μιλησαμε. Δεν ειμαστε μαθημενες να μιλαμε χωρις λογω και χθες μιλησαμε σαν θιτσες. Ουτε υπηρξε καυγας, ουτε καποιος τριτος που να μας εμπλεξε. Πηραμε ανυποπτα διαφορετικους δρομους και βρεθηκαμε να κατακρινουμε η μια τη ζωη της αλλης απο αγαπη. Δεν αντεχεται ευκολα αυτο και απομακρυνθηκαμε. Καποια στιγμη το ειπαμε και ψυθιριστα οτι "το παρτυ τελειωσε". Και τελειωσε. Με ποναει η απουσια της συνηθειας, μονο αυτο. Μακαρι να ειχαν ολοι μια φιλοι σαν τη δικη μου, δεν εχω παραπονο απο τη φιλια, αντιθετως! Απο τη ζωη εχω παραπονα καποιες μικρες στιγμες :)

    ...........γιατι οπως λεει κι ο Γιαννης
    " Γιατι η ζωη ειναι πουλι, καρδια μου. Πετα. Και χανεται. Και δεν ξερει κανεις αν υπηρξε ποτε καπου, μητε αν ειναι τωρα πουθενα..."

    Φιλια πολλα φιλεναδα, θα σου πω περισσοτερα καποια στιγμη.

    Καλημερααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. μμμμ...
    ναι πολλες φορες ..
    απο αγαπη μας παιρνει το παραπονο
    για τις επιλογες του αλλου
    σε μια ζωη που καθολου δεν μας ταιριαζει , καθολου δεν μας χωρα , η καθολου δεν μας βαζει...
    (κι εμεις το ιδιο)
    κι επειδη στο τελος
    μενει μονο το παραπονο ..
    γινεται πικρια


    ετχι οπως τα λες
    εχεις δικιο...
    να εισαι απογοητευμενη...

    μπα ματια μου..
    απλα μετα προχωρας
    δεν εχεις τιποτα αλλο να δωσεις μετα απο ενα τετοιο τηλεφωμημα..

    και τιποτα να παρεις.

    (αντε πελατες της Σαββατιατικα δεν εχετε να πατε για ψωνια?)\
    ουffffffff

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χριστε μου ακου Τζο Ντασσεν..
    και δενε χω παθει παρακρουση...

    ασχετο αλλα υπεροχο το βιντεο κλιπ..
    υπεροχο το σπιτι στη λιμνη...

    ναι ονειρα..
    υπεροχο Ντι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Tali μου

    πολυ γλυκα σου μιλαω τελευταια και θα λιγωθουμε :)

    Δεν εχουμε προς στιγμη να δωσουμε τιποτα η μια στην αλλη (εγω και η Αννα) γι' αυτο διαλυθηκαμε ησυχως, χωρις καυγα, χωρις παθος, ισα ισα το διευκρινησαμε σιγανα. Κι αυτοι οι "χωρισμοι" ειναι χειροτεροι, σ' αφηνουν πισω να θρηνεις για κατι που ειναι και επιλογη σου.

    Ειναι ωραιο πραγμα οι φιλιες, αν εισαι φιλος με τη ζωη δεν σε απογοητευουν ευκολα οι ανθρωποι γιατι μαθαινεις οτι μπορεις να περιμενεις τα παντα απο αυτους. Δεν ειμαστε μαθημενοι ομως να προσπερναμε ακεραιοι τους ανθρωπους. Μας αφηνουν μια στιφη γευση.....και ειναι αυτες οι μικρες στιγμες που εχω παραπονα απο τη ζωη, που χωριζει δυο ανθρωπους που θα μπορουσαν να μεγαλουργησουν μαζι. Απο την αλλη ομως ειναι και ακριβως ο ιδιος λογος που με κανει να λατρευω τη ζωη μετα απο τετοιες εμπειριες ακομη περισσοτερο.

    Φιλιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εχω μια φιλη που την γνωρισα στα 6 μου...

    καποτε για λογο που κι εγω δεν καταλαβα χαθηκαμε για εξι χρονια...

    ομως ξαναβρεθηκαμε και ολα ειναι οπως πριν με την κατερινα! (εχει και το ονομα σου)

    πολλα φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. "χωρίς κανένα πάθος...
    ένα τόσο πάγιο τέλος..."

    είναι στιγμές που δεν χωράει στον νου να έχει χαθεί τέτοιου τύπου φιλία. κι όμως. ακόμη και η φιλία κάποια στιγμή μπορεί να σπάσει απο την μειωμένη ελαστικότητα καθώς οι δύο ανθρωποι αλλάζουν. τραβάει ο καθένας προς τα κει που πάει, μοιραία χαλάει το λάστιχο κάποιες φορές...

    να θυμάσαι. και μην νομίζεις, οι μεγάλες φιλίες μπορούν να ξανανθίσουν αν είναι κι οι δύο ανοιχτοί. μια άλλη στιγμή, που οι δρόμοι και των δύο τύχει νάναι παράλληλοι.

    πολλά φιλιά
    χαρούμενη κυριακή νάχουμε!
    χχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. joe dassin
    τι να λέμε τώρα...
    μου έβαζε η γιαγιά μου κάθε απόγευαμ στις διακοπές..αναπόσπαστο κομμάτι των γλυκών ανέμελων αναμνήσεων μου. είχα κάνει και γω μνοία παλαιότερα στο blog.

    κι άλλα χχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Έχω κ εγώ χάσει φίλες κολλητές.. Βέβαια με ένα περίεργο τρόπο κάπως γινόταν..και την ίδια περίοδο ερχόνταν στη ζωή μου μια καινούργια φιλία ίσως περισσότερο δυνατή.. Τα κενά αυτά όμως πάντα μένουν κενά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Επιτελους Δευτερα Αυριο...
    αφηνω μια πρωινη καλημερα..μην κοιτας που την αφηνω νυχτα ..ξερω γω...δεν θελω να αργησω αυριο::)
    γυρναααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. καλημέρα DeeDee!!!

    ο Ζιώγαλας τραγουδούσε
    "δε ξέρω αν θα'μαστε μαζί για πάντα,
    τι πάει να πει παντοτινά"...

    έχω "πετάξει" πολλές φιλίες.
    επειδή οι άνθρωποι αλλάζουν
    επειδή οι δρόμοι χωρίζουν
    επειδή η ζωή προχωράει.

    πάντοτε έκανα προσπάθειες να μη πάει τίποτε χαμένο.
    κι ας πιστεύω ότι χαμένο δεν πάει ποτέ τίποτα.

    με τον παλιότερο φίλο μου κάναμε δύο χρόνια περίπου να ξαναμιλήσουμε. μπήκε γυναίκα ανάμεσά μας, πρώτη φορά μας συνέβη αυτό και δε ξέραμε να το διαχειριστούμε.
    τωρα, μετά από πολλές προσπάθειες, καταφέρνουμε να είμαστε καλά.
    δε σταμάτησα να τον αγαπάω ποτέ μου σα φίλο.
    κανέναν από όσους και όσες άφησα πίσω ή με άφησαν δε θα πάψω ποτέ να αγαπάω...

    υγ: εσένα πάντως δε σε φοβάμαι στο θέμα φιλίες! ένας τόσο χαμογελαστός άνθρωπος ποτέ δε με ανησυχεί σε αυτό το θέμα.

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. mama mia

    εχω χασει αρκετες φιλιες λογω περιστασεων. Επειδη η ζωη χωρισε τους δρομους μας. Ελειπα 7 χρονια στο εξωτερικο και με τη Αννα ηταν σαν να ημασταν διπλα, ανεξαρτητως την χιλιομετρικη αποσταση. Και τωρα ενα τεταρτο μακρυα ειναι τα σπιτια μας αλλα απεχουμε ωκεανους. Ειναι αντυπωσιακο να μεγαλωνουν μαζι 2 ανθρωποι και με τα ιδια γεγονοτα να μαθαινουν διαφορετικα πραγματα. Τι σου ειναι η διαφορετικοτητα των ανθρωπων !!!

    Καλημερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. maya μου,

    με εντυπωσιασε ποσο μικρη ενιωσα, που δεν ειχα φανταστει ποτε οτι μπορει να συμβει αυτος ο χωρισμος, ενω τελικα ειναι τοσο λογικος και αναγκαιος. Δεν χανεται η φιλια, καποτε θα ερθουμε και παλι κοντα, το ξερω. Κι αν δεν συμβει εγω σ' αυτο το καποτε θελω να πιστευω, γιατι ειναι ανακουφιστικο το να πιστευεις οπως ειπε και ο Herve Le Tellier στο προηγουμενο ποστ μου :)

    Καλημεραα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. roadartist,

    λες να βρεθει μια καινουρια τοσο δυνατη φιλια στο δρομο μου;; Υπαρχουν καποιες εν δυναμη :)

    Καλη σου μερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τι ωρα κοιμηθηκες χθες βρε τρελλη;;; (Tali εσενα λεω, μην κοιτας αλλου;)

    Καλημερααααααα και καλη εβδομαδα να εχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κωνσταντινε μου,

    επεστρεψες;;; Ευχομαι να περασες υπεροχα το Σαββατοκυριακο στη Θεσσαλονικη. Την Παρασκευη μεχρι τελευταια στιγμη σκεφτομουν λογω κουρασης και της βροχης (που μου αρεσει να τη χαζευω απο το σπιτι) να μην ερθω, αλλα ευτυχως ηρθα και περασα υπεροχα!!!!!!!

    Φιλιες εχω πολλες, ειναι ο χαρακτηρας μου τετοιος. Δεν εχω καθησει ποτε να ξεχωρισω ποιοι απο αυτους ειναι φιλοι, γνωστοι, κολλητοι κτλ. Την Αννα ομως την ενιωθα προεκταση του εαυτου μου κι ας διαφεραμε ανεκαθεν, πολυ! Για αντρες δεν ετυχε να παρεξηγηθουμε ποτε, ειχαμε αλλα γουστα (εγω εβλεπα τα χουφταλα και η Αννα τα πιπινια :) ). Την κουρασε ο χαρακτηρας μου κι εμενα ο δικος της. Αυτο νομιζω φταει. Ενα διαλειμμα θα μας κανει καλο :)

    Καλημερα και καλη εβδομαδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. μια καλησπέρα θα αφήσω γιατί σήμερα τρέχω όλη μέρα και δεν με βλέπω να φτάνω και πουθενά


    καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή