Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2018

keep it simple .... λιστα Σεπτεμβρη

Εχουμε ηδη 17 Σεπτεμβρη, αλλα επειδη το πρωι ξεκινησε δυσκολα η μερα μου και μεχρι το μεσημερι καταφερα να τη ζωγραφισω στα δικα μου χρωματα, ειπα να φτιαξω τη λιστα κι αυτου του μηνα.



  1. Να τελειωσω το βιβλιο μου
  2. να αγορασω αθλητικα
  3. να αγορασω κιτρινη κολοκυθα και...
  4. να φτιαξω κεικ γλυκιας κολοκυθας
  5. να αγορασω καινουριο χαλι για το δωματιο της Ισμηνης
  6. να φτιαξω μια κατασκευη με φθινοπωρινα υλικα
  7. να πιω καφε σε ενα καφε που δεν εχω ξαναπαει
  8. να αγορασω γαλλικο φουντουκι jacobs για το ιατρειο
  9. να χασω 1 κιλο
  10. να παω σε ενα μουσειο με την Ισμηνη
  11. να κανω μια εκπληξη σε καποιον
  12. να ερθω με τα ποδια στη δουλεια
  13. να κοιμηθω αναποδα στο κρεβατι 
  14. να δω θριλερ με τον Δημητρη
  15. να φτιαξω το ροφημα κανελας που μου ειχε κανει η Ιφιγενεια περσι


See this Instagram photo by @houseofbelonging • 2,231 likes

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου