Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015

σκουπιδακια

Χιονιζει.
Το σκουπιδακι που μπηκε στο ματι μου Παρασκευη βραδυ, επεμενε μεχρι Σαββατο μεσημερι και κατελληξα στον οφθαλμιατρο να κοιταζω το αυτι του, καθως εκεινος με τυφλωνε με το φωτακι του.
"Ευτυχως που ηταν κατι απαλο και δεν σου τραυματισε τον κερατοειδη" μου ειπε τελειωνοντας.
Και στ' αυτια μου μπηκαν σκουπιδια εκεινο το βραδυ, αλλα δεν του το ανεφερα. Δεν ειναι η ειδικοτητα του. Και οταν ξενες ειδικοτητες ανακατευονται με ξενες παθησεις, το αποτελεσμα το λιγοτερο ειναι καταστροφικο.
Χιονιζει ακομη!
Να βαζω τεχνητα δακρυα για λιγες μερες, με συμβουλεψε ο γιατρος.
Μηπως γνωριζει και για τα σκουπιδια στ'αυτια μου τελικα;

2 σχόλια:

  1. αχ deedee μου, για τα σκουπίδια που μπαίνουν στην ψυχή τί κάνουμε; :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακαρι να καταφερουμε να τα προλαβουμε οσο ειναι στις 5 μας αισθησεις, πριν φθασουν στην ψυχη.
      Αν φτασουν ..... δεν ξερω.

      Καλη εβδομαδα :)

      Διαγραφή