Δευτέρα 12 Μαΐου 2014

μυστικα

Θα σου πω ενα μυστικο σημερα. Παρακολουθω παντα την Eurovision και ψηφιζω κιολας. Μου αρεσει να υπαρχουν διαγωνισμοι τραγουδιων. Καποτε εβλεπα καθε χρονο και το φεστιβαλ τραγουδιου Θεσσαλονικης. Φετος νικητρια χωρα ειναι η Αυστρια. Παρα πολυ καλο κομματι και υπεροχη φωνη. Εγω ψηφισα το San Marino αλλα ειχα γραψει και την Αυστρια στην λιστα μου. Φυσικα κι εχω λιστα. Εχω χαρτακι και στυλο και σημειωνω τα τραγουδια που μου αρεσουν. Μου αρεσε η Αυστρια, η Γερμανια και το Σαν Μαρινο. Και της Ελβετιας ηταν ευχαριστο, αναλαφρο και της Ουγγαριας ειχε μεγαλο νοημα, αλλα με επνιξε. Δυσκολευτηκα να παρακολουθησω τα λογια επειδη δεν το αντεχα απο ενα σημειο κι επειτα. Στρουθοκαμηλισμος ισως. Δεν ειχα διαθεση να χαλαστω ομως. (Μιλουσε για την ενδο-οικογενειακη βια).
Συζητηθηκε πολυ η συμμετοχη της Αυστριας αν το ακουσες. Βγηκε ενα ερμαφροδιτο ον, με μακρυ μαλλι, τεραστιες βρεφαριδες, μακιγιαρισμενο με τουαλετα και....μουσι και μουστακι :) Οι γνωστοι μου γνωριζουν οτι ειμαι υπερ της εκφρασης. Μ'αρεσει ο καθενας μας να εχει χωρο να εκδηλωνεται. Δεν σου κρυβω ομως οτι δυσκολευομαι να βαλω ορια. Γιατι το θεαμα αυτου του ανθρωπου δεν μου αρεσε. Ενιωσα απλα μια κραυγη "Προσεξτε με". Τα τοσο εκκεντρικα ατομα νιωθω να κουβαλανε μεγαλη δυστυχια, πραγμα που με φερνει σε δυσκολη θεση. Με το παρουσιαστικο μας νιωθω οτι δηλωνουμε πολλα. Μου αρεσουν τα αρμονικα παρουσιαστικά. Απολαμβανω τους ανθρωπους που σε κανουν να νιωθεις ηρεμα διπλα τους. Ισως, αν αυτος ο ανθρωπος εμφανιζοταν με ενα αποδεκτο look στον διαγωνισμο, να μην νικουσε. Υπαρχει πολυ κοσμος που, νιωθω οτι, απο θυμο στα στερεοτυπα, επιβραβευει καθετι το διαφορετικο, διχως πρωτα να το περασει απο το προσωπικο του κοσκινο και να αποφασισει αν του αρεσει αυτο που βλεπει. Καποιοι σχολιασαν για το τι προτυπα πλασαρονται στα παιδια. Δεν ξερω. Νομιζω τα παιδια δεν θα αποφυγουν τετοια θεαματα, παρα μονο αν τα κλεισουμε σε γυαλα. Αν η Ισμηνη εβλεπε την Eurovision μαζι μου, θα προσπαθουσα να της εξηγησω οτι αυτος ειναι ενας πολυ μπερδεμενος ανθρωπος. Θα της ελεγα οτι κατα την δικη μου γνωμη ειναι πολυ κριμα σε τετοια ηλικια να μην εχει αποφασισει σε ποιο φυλο θελει να ανηκει και θα της ζητουσα να εστιασει στο τραγουδι. Εγω εκλεισα τα ματια καποια στιγμη κι τοτε μονο αντιληφθηκα ποσο ομορφη φωνη εχει. Ισως να της προτεινα να κανει το ιδιο. Ισως αυτο να ακουγεται στενομυαλο σε καποιους. Αλλα αυτο θα εκανα νομιζω.

Εχω κι άλλα να σου πω, μη φευγεις. Το Σαββατοκυριακο αυτο προσπαθησα να χρησιμοποιησω το ιντερνετ μονο οταν χρειαζοταν. Να σου εξηγησω. Πριν μου φερει ο Αγιος Βασιλης το το ομορφο ταμπλετ μου, εκλεινα την Παρασκευη το βραδυ το γραφειο και μαζι και τον υπολογιστη μου και ξαναδυκτιωνομουν την Δευτερα το πρωι. Στο σπιτι εμπαινα ιντερνετ μονο αν χρειαζομουν να δω καποια συνταγη ή αν περιμενα καποιο μειλ. Τωρα καλομαθα ομως και πολλες φορες καθομαι εκει στη γωνια του γκρι καναπε και χαζευω στο ιντερνετ. Ενταξει δεν το θεωρω κακο ισως να κανεις κι εσυ το ιδιο. Εγω ομως μεσα στην εβδομαδα περναω πολλες ωρες στο ιντερνετ και ειναι μια καλη ευκαιρια τα Σαββατοκυριακο να αφηνω λιγο την εικονικη ζωη στην ακρη. Και τα καταφερα. Ναι σου λεω. Απο κεκτημενη ταχυτητα πηγα να μπω στο μπλογκ μου αλλα το εκλεισα. Υστερα η Ισμηνη εχυσε πανω στο ταμπλετ το ροφημα που της ειχα κανει για το βηχαλακι της και αναγκαστικά ηταν κλειστο για μια ημερα να μην καει. Ηρθα στο γραφειο χθες επειδη ετυχε μια δουλιτσα και μπηκα μονο να απαντησω σε ενα μηνυμα στο facebook. Και η αληθεια ειναι οτι δεν μου ελειψε τελικα. Μαλλον δεν ειμαι τοσο εθισμενη οσο νομιζα ή ακομη δεν φανηκαν οι παρενεργιες.

Το Σαββατο εγινε και το αλλο. Ηταν λιγακι αρρωστη η μικρη μας και το βραδυ, την ωρα που την βαλαμε για υπνο, διαφωνησαμε με τον Δ σε ενα θεμα διαπαιδαγωγησης της. Και αυτη τη φορα εκδηλωσαμε τη διαφωνια μας. Γιατι συνηθως δεν το κανουμε. Το δειχνουμε με μουτρα αλλα το προσπερναμε. Αυτη τη φορα ομως του ειπα οτι διαφωνω. Του ειπα και τους λογους που διαφωνω. Μου ειπε κι εκεινος τις αντιρρησεις του. Ενταξει, δεν τα καταφεραμε και πολυ σε θεμα σεβασμου. Προσβαλαμε ο ενας τον αλλον κατα την διαρκεια. Και τελικα δεν υπηρξε χρυση τομη. Εκεινος πιστευει τα δικα του (οτι καλομαθαινω την μικρη κι εχει γινει μαμακιας) κι εγω τα δικα μου (οτι θελω να μαθαινει εν ηρεμια και οχι με εντασεις αν δεν υπαρχει λογος......εγω ακουγομαι η καλη ε; Ε, εγω τα περιγραφω, τι περιμενες;;). Το θεμα ειναι οτι μετα απο λιγη ωρα με πηρε αγκαλια και ημασταν αγαπημενοι και ευδιαθετοι. Ενιωσα περηφανη και για τους δυο μας.

Και φτασαμε στη Δευτερα, να μας εχουν κοψει το τηλεφωνο σπιτι, επειδη εγω, για πολλοστη φορα, αμελησα να το πληρωσω στην ωρα του. Και τον φανταζομαι να εχει γινει Τουρκος τωρα ο Δ μου, επειδη εκνευριζεται πολυ με τετοια θεματα. Και σκεφτομαι οτι, ενταξει, εκεινος το εχει δεχτει, οπως ειπε, οτι ειναι ετσι ο χαρακτηρας μου. Εγω γιατι δεν αλλαζω; αφου κι εμενα δεν με βολευει να ειμαι ασυνεπης στις οικονομικες μου υποχρεωσεις; Γιατι δεν μπορω να μαθω να ειμαι πιο υπευθυνη; Γιατι επαναπαυομαι στο "ετσι ειμαι εγω" και δεν βαζω μυαλο; Θα τα καταφερω. Θα το βαλω σκοπο. Δεν γινεται να ειναι πιο δυνατη απο μενα η απερισκεψια μου.

Σ'αφηνω. Τελειωνω το καφεδακι μου και μια γεματη μερα με περιμενει. Θα ειναι αγενεια να την αφησω να περιμενει, σωστα;




12 σχόλια:

  1. Kαλησπέρα Κατερινιώ μου...
    Είδα τη Eurovision (πάντα τη βλέπω..) στο σπίτι της αδερφής μου, με παρέα και άφθονο κουτσομπολιό...
    Δεν ψήφισα. Το τραγούδι της Αυστρίας το βρήκα υπέροχο. Το πλάσμα που το τραγουδούσε με ανάγκασε να πω στην κόρη μου πως "είναι ένας άντρας με γυναικεία ψυχή και είναι λίγο μπερδεμένο το παρουσιαστικό του", "Μπλιαχ!" απάντησε...αλλά της άρεσε το τραγούδι και του έβαλε 12, κρατάει μπλοκάκι και βαθμολογεί σαν εσένα, ενώ έχει δίπλα της την υδρόγειο βρίσκει τις χώρες και τις πρωτεύουσες...Συμφωνώ μαζί σου για το κραυγαλέο του πράγματος που δηλώνει δυστυχία...
    ΄Οσο για το ιντερνετ, το Σαββατοκύριακο το αποφεύγω γιατί θέλω να περνάω χρόνο με το παιδί...
    Πολλά φιλιά κι ευχές για μια όμορφη εβδομάδα....
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννιω μου, μοιαζουμε λοιπον. Εγω δεν βαθμολογουσα τις χωρες, αλλα σημειωνω ποιες μου αρεσουν επειδη στο τελος μπερδευομαι και δεν θυμαμαι :):) Και ειμαι σιγουρη οτι η κορη σου θα ξερει καλυτερη γεωγραφια απο εμενα....δεν ηταν το αγαπημενο μου μαθημα χαχα :)

      Καλα κανεις και εχεις βαλει ισορροπιες στο ιντερνετ και στην οικογενιακη σου ζωη!! Επαναπροσδιοριζω κι εγω τις δικες μου :)

      Καλη εβδομαδα καλη μου Αννιω!

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα καλή μου Deedee.Εγώ θα εστιά σω στο δεύτερο μέρος της γραφής σου.Χαίρομαι που θέλεις να είσαι ο εαυτός σου,αλλά η ένστασή μου είναι ότι πρέπει να προσπαθήσεις για την συνέπεια .όσο για το αν μπορούμε να φιάξουμε τους ανθρώπους κατά τα μέτρα μας που ασφαλώς νομίζουμε ότι η δική μας άποψη είναι η σωστή άδικα προσπαθούμε η προσπαθούν οι άλλοι.Πάντως καμιά φορά ένα καυγαδάκι κάνει καλό και αφηνουμε τον άλλο να μας γνωρίσει.Ευτυχώς η νέα γενιά στην οποία ανήκεις έχει καταλάβει τα δικαιώματα της και μπορεί να λέει "Αυτό είμαι εγώ και σ'όποιον αρέσει.Αυτό το ζηλεύω.Να έχεις ένα όμορφο βράδυ και να είσαστε πάντα καλά όλοι σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παντα αλλαζουν οι ανθρωποι. Αυτη ειναι η εξελιξη μας. Σιγουρα δεν προκειται να γινει καποιος τσιγκουνης ξαφνικα χουβαρντας επειδη το θελω εγω, αλλα μπορει να γινει λιγοτερο τσιγκουνης επειδη το θελει εκεινος, εαν το θελει.
      Η φιλη μου η Στελλα, σε μια αναρτηση της στο μπλογκ της εγραψε κατι πολυ ομορφο

      http://metofeggariagalia.blogspot.gr/2014/05/blog-post_2523.html

      "Αυτή πια η ανόητη προσμονή σου,
      πως οι "άλλοι" κάποτε θ αλλάξουν.
      Ξέχνα την, να χαρείς.
      Οι "άλλοι" την έχουν καταβρεί στην πουπουλένια σου πλατούλα.
      Εσύ ν αλλάξεις ρότα. Τώρα. Αν μπορείς.
      Αν δεν μπορείς τουλάχιστον μη θορυβείς."


      To "Αυτο ειμαι εγω και σε οποιον αρεσει" ειναι λιγακι εγωιστικο. Σιγουρα κραταμε οσα στοιχεια μας μας αρεσουν και καλο ειναι να βρουμε καποιον να τα αναγνωριζει και να τα αγαπαει. Εχουμε ομως ολοι κουσουρια και ειναι καλο με λιγη τριβη σιγα σιγα να λειαινονται οι αιχμηρες γωνιες, προσεχοντας να μην αλλαξουμε τοσο, ωστε απο ενα ορισμενο σχημα να γινουμε ενα άλλο που δεν μας αντιπροσωπευει.
      Ωραια τα λεμε στη θεωρεια Εριεττα μου. Εσυ γνωριζεις καλυτερα απο εμενα οτι στην πραξη δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα, αν και θα επρεπε.

      Ενα ομορφο μεσημερι ευχομαι!!

      Διαγραφή
  3. αχ κοπέλα μου πόσο ωραία τα λες! θα τον πληρώσεις τον λογαριασμό, δεν έγινε και κάτι πια μη στενοχωριέσαι! πού θα πας τελικά διακοπές;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον πληρωσα τον λογαριασμο, ολα καλα. Και ο Δ μου ουτε μουτρα δεν μου κρατησε :)
      Διακοπες θα παω ή Καρυανη (προς Καβαλα) ή Αρναια (Χαλκιδικη). Εξαρταται απο τη δουλεια του αντρα μου. Σε αυτα τα 2 μερη εχουν σπιτια οι γονεις μας. Δεν μπορουμε να παμε αλλου. Που θα παει, καποια στιγμη θα καταφερουμε και θα παμε σε κανενα νησακι :)

      Καλο μεσημερακι!

      Διαγραφή
  4. Α ώστε γιαυτό σε έπαιρνα τηλέφωνο και δεν απαντούσες! :)
    Άσε κι εγώ καμιά φορά ξεχνάω και μπλέκομαι με τις υποχρεώσεις μου, αλλά κρατάω πλέον ελεκτρόνικ μπλοκάκι και σημειώνω με ημερομηνίες και ποσά και ντέντλάινς και έχω γίνει πιο συνεπής και από το μπιγκ μπεν!
    Όσο για την Αστρία, κι εμένα μου άρεσε πάρα πολύ το άσμα. Ντούζ πουά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερικες φορες λενε "προσεχε τι ευχεσαι" :) Χθες εχασα το κινητο μου και νιωθω λιγακι καπως χωρις αυτο. Και πανω που αρχιζω να το συνηθιζω και να το απολαμβανω, το απογευμα θα εχει αντικατασταθει με ενα παλιο που φορτιζει και θα ειμαι ξανα "διαθεσιμη" :(

      Πρεπει να γινω κι εγω πιο συνεπης με τους λογαριασμους πιγκουινε μου. Μου θυμωνω οταν τα κανω μπαχαλο, μου θυμωνει λιγακι και ο Δημητρης και ολα αυτα απο ανευθυνοτητα. Κριμα ειναι :) 37 χρονων ειμαι. Νομιζω ειναι μια καλη ηλικια να βαλω μυαλο, τι λες; :)

      Καλη εβδομαδα!!

      Διαγραφή
  5. τι κανεις ντεεντεε; εισαι για ψηφο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το εκανα το καθηκον μου κι ετοιμαζομαι για την δευτερη "πιστα" :)

      καλη εβδομαδα

      Διαγραφή
  6. μπράβο καλή μου! αυτή η μέρα είναι χαρούμενη! πας στο μέρος σου στο χωριό σου, βλέπεις συγγενείς σου, τους γονείς σου, τους φίλους σου, το σχολείο σου, τρως οικογενειακά! αχ τι τραπέζια όμορφα είναι αυτά! εκδρομούλα σωστή! δε ξέρω αν είχες και γνωστούς υποψηφίους, αλλά και μόνο η εκδρομούλα είναι πολύ ωραία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανωνυμε φιλε στις εκλογες δεν παω στο χωριο μου. Ψηφιζω εδω που μενω. Εδω ειναι η δουλεια μου, εδω ειναι το σπιτι μου και η οικογενεια μου. Δεν υπαρχει λογικη να ψηφισω αλλου :)

      Καλημερα!

      Διαγραφή