Τετάρτη 13 Μαρτίου 2013

4 ερωτησεις ...

Κι αλλο παιχνιδακι απο την Αννιω μου, να απαντησω σε 4 ερωτησεις!
παμε....

1. Ποια blogs επισκέπτεσαι συνήθως; 

Πετυχες νορμαλ ανθρωπο να ρωτησεις :) Αναλογως τη διαθεση. Ειναι μερες που περναω απο ολα οσα εχω διπλα στο blogroll μου. Αλλες μερες δεν μπαινω σε κανενα. Εξαλλου και το blogroll διπλα αυτο το σκοπο εξυπηρετει και γι'αυτο προσθετω και αφαιρω συνεχεια ατομα. Αναλογως τη διαθεση λοιπον.

2. Γιατί δημιούργησες το blog σου;

Ξεκινησε ως ημερολογιο αλλα συντομα καταλαβα τον διαδραστκο χαρακτηρα του blogging. Εχω ξαναγραψει οτι το blog το βλεπω σαν ενα ανοιχτο παραθυρο με θεα εμενα. Με αντιπροσωπευει και με κανει να νιωθω εντελως εγω οταν ξαναδιαβαζω παλιες μου αναρτησεις. Δεν ειναι υπεροχο να μπορει να διαβαζει καποιος αγνωστος τις σκεψεις μου ανα πασα στιγμη. Ή η Τζενη που μενει στην Λερο τωρα; Με γοητευουν αυτες οι προοπτικες :)

3.  Ποια είναι τα αγαπημένα σου θέματα;

Δεν ξερω. Κατι σαν ημερολογιο ειναι υποθετω. Σκεψεις μου γραφω για μουσικες, βιβλια, για τον κοσμο, τη ζωη. Φιλοσοφικα θεματα ισως θα τολμουσα να πω, αν και παλι αστοχος μου φαινεται αυτος ο τιτλος.

4. Ποια λέξη χρησιμοποιείς πάντα στο blog;
  

Λεξη; Νομιζω το "γοητευομαι" χρησιμοποιω συχνα. Ή τα παραγωγα της λεξης "εντυπωσιαζομαι" επειδη συχνα το παθαινω και το καταθετω με αναρτησεις. Νομιζω ομως κατι που χαρακτηριζει το blog αυτο ειναι οι τελιτσες..... :) Ειναι πολλες φορες που η τελεια μου φαινεται πολυ αυστηρη διπλα απο τις προτασεις μου :)


Ξερω οτι δεν εχουν ολοι τη δικη μου ορεξη για παιχνιδια. Γι'αυτο αφηνω για αλλη μια φορα ανοιχτη την προσκληση να παιξει οποιος θελει και το απολαμβανει ολο αυτο!

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3396735/?claim=xvh79qgd7ka">Follow my blog with Bloglovin</a>

4 σχόλια:

  1. "Γοητεύομαι"...σου ταιριάζει αυτή η λέξη τώρα που το σκέφτομαι...

    Αλλά και οι τελίτσες που τις αγαπώ και΄γω...γιατί όπως είχε πει κάποιος, αφήνουν μια υπέροχη εκκρεμότητα...

    Σου στέλνω τα φιλιά μου,και ευχές για ένα τέλειο ΣαββατοΚυριακοΔεύτερο!

    Οι καιρικές προβλέψεις λένε πως θα΄ναι βροχερό αλλά μη μασάς KEEP CALM-ΦΟΡΕΣΕ ΓΑΛΟΤΣΕΣ-AND GO FOR A WALK!!................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αννιω μου, ωραια το εθεσες για τις τελιτσες, ναι μια υπεροχη εκκρεμοτητα :)

    Εχω βαλει 3826 πληντυρια αυτη την εβδομαδα. Δεν εχει μεινει τιποτα αλλο να πλυνω. Αρα ας βρεξει οσο θελει. Εμεις θα ντυθουμε καρναβαλακια και θα ξεφαντωσουμε ;)

    Σε φιλω και σου ευχομαι ενα υπεροχο Σαββατοκυριακο να εχεις κι εσυ με την οικογενεια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καμιά φορά και οι τελίτσες λένε πολλά!
    Καλά να περάσετε το τριήμερο..να ξεφαντώσετε και να γλεντήσετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρια μου
      οι τελιτσες σιγουρα αφηνουν ανοιχτο το ενδεχομενο για πολλα :)

      Καλα να περασεις κι εσυ και καλη σαρακοστη :)

      Διαγραφή