Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

ανεβοκατεβαινω σε τρενα

"Τι θα πει ανεβοκατεβαινεις τρενα;"

Θα πει οτι δεν εχω κλειδωσει κανεναν στην ζωη μου
οτι δεν εχω κλειδωθει κι εγω πανω σε καποιον.
εκτος απο την Ισμηνη ισως,
κι αυτο με πολλους αστερισκους για διευκρινησεις
Οτι σημερα ειμαστε εδω μια παρεα 3-4 φιλων
κι αν του χρονου δεν πληρουμε τις προδιαγραφες
μπορει να ειμαστε και οι 4 καπου αλλου
πολυ μακρυα ο ενας απο τον αλλον
και δεν μιλαω για χιλιομετρα.
Χωρις καυγα
χωρις χαζομαλωματα και παρεξηγησεις
ετσι απλα
επειδη δεν υπαρχει αναγκη για κατι κοινο
Και οχι, δεν μου ειναι ευκολο
γδαρθηκα ολοκληρη για να το καταλαβω
αλλα με μεθυσε το αποτελεσμα και κανω συχνα απολεπιση πια
Δεν μπορω να σερνω στον χρονο ανθρωπους στην καμπουρα μου απο συνηθεια
Και ουτε σημαινει οτι παυω να αγαπω οταν απομακρυνομαι

Σημαινει εκτιμω,
τον χρονο
την ζωη
Προσπαθω να σπαταλω ελαχιστες στιγμες σε κοινοτυπες υποχρεωσεις
με το ονειρο μια μερα να μπορεσω να γδυθω απο αυτες
 Σε γνωρισα, σε ανασαινω, σε μυριζω, σε αγγιζω, σε παρατηρω, σε γευομαι
οσο αυτο ειναι απολαυση
τοσο εχει αξια και για σενα
(για καθε εσενα που εισαι απεναντι μου.)


Train Tickets

Αυτο σημαινει ανεβοκατεβαινω σε τρενα.
Αλλαζω βαγονια, κουκετες, χαζευω απο τα παραθυρα.
Καλο μας ταξιδι
χερι χερι σφιχτα





26 σχόλια:

  1. Νομιζω πως δεν εχω συμφωνησει ποτε αλλη φορα τοσο πολυ με ποστ σου!!Ετσι ακριβως κι αν ψαξω παλια σχολια τα εχουμε πει και τα εχουμε ξαναπει αλλα τoτε μου ησουν ακομα λιγο ευαισθητουλα..Μεγαλωνεις ε??

    -Εγω λατρευω τα τρενα (φτανει να ειμαι μονη εκει μεσα :)

    και ελευθερη να μπαινω και
    ν α βγαινω οποτε θελω χωρις αποσκευες. Αλλωστε οπως εχουμε χιλιοπει "κανεις δεν ειναι κανενος" που λεει και ο Θηβαιος .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Tali moyyyy

    που χαθηκες;;

    Ναι ετσι ειναι.
    Αλλα μη νομιζεις, ακομα αυθαιρετα θεωρω καποιους ανθρωπους δεδομενους στη ζωη μου.
    Κι ας ξερω οτι δεν ειναι ετσι ;)

    Καλημερααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. e nai ..μεγαλωνεις ειπα δεν ειπα μεγαλωσες ::)) μικρο εισαι ακομα ! ολα καλα!! ειχα πολλα μερεμετια στο σπιτι και ως συνηιως το συστημα τα παιξε , ειμαι με αναρρωτικη δυο μερες!:))Τιποτα να μην εχεις δεδομενο και να μην εισαι δεδομενη για κανενα..λεω εγω ..η δεκα χρονια μετα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ταλι μου

    εσυ, η δεκα χρονια μετα, μια χαρα τα λες, καταγραφονται.... αλλα δεν σου υποσχομαι οτι αμεσα υλοποιουνται :)
    Υπαρχουν ως πληροφοριες ομως, θα χρησιμοποιηθουν σιγουρα στο μελλον :)

    Περαστικαααααα!!

    xxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μεγαλώνεις, όντως και μεγαλώνουμε μαζί.
    Νομίζω πως όταν γράφεις ωριμάζεις πιο γρήγορα.
    Ή καλύτερα όταν δε γράφεις ωριμάζεις πιο αργά.
    Γιατί νομίζω το φυσιολογικό είναι να γράφει κανείς συχνά και να εκφράζεται.
    Μάλιστα με την εδώ αλληλεπίδραση υπάρχουν πολύ περισσότερα ερεθίσματα.

    Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. AnD μου

    δεν ξερω, ο καθε ενας εχει τον δικο του τροπο και ρυθμο εξελιξης.
    Αρκει να λεμε αληθειες, να μην προσπαθουμε να κρυφτουμε πισω απο το δαχτυλο μας.
    Παντως κι εγω ετσι ειμαι, σαν εσενα. Μεσα απο τον γραπτο λογο ξεκαθαριζω περισσοτερο τις εικονες του μυαλου μου :)

    Καλημερααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα. Διάβασα τη σημερινή ανάρτηση και, ενώ συμφωνώ σε γενικές γραμμές με το να είναι ο κάθε άνθρωπος ελεύθερος στις σχέσεις με τους "δικούς του" ανθρώπους, ένιωσα ότι ήθελα να συμπληρώσω το εξής: ο καθένας μας έχει ανάγκη ορισμένα σημεία αναφοράς και συνηθέστερα αυτά τα τελευταία είναι άλλοι άνθρωποι (σημαντικοί και αναντικατάστατοι), επειδή αυτά τα σημεία αναφοράς είναι και τα πιο ουσιαστικά. Και σε σχέση με αυτές τις "σταθερές", εγώ τουλάχιστον προσπαθώ - όσο μου επιτρέπουν τα "τυφλά μου σημεία" - να κατεβαίνω δύσκολα από τα τρένα μου, να δουλεύω για την κάθε σημαντική σχέση, να μη χαθεί από δική μου τεμπελιά ή αβλεψία. Γιατί θεωρώ ότι κάποιες σχέσεις (όχι με όλους, με ένα-δύο άτομα) γίνονται θησαυρός όταν περνάει η πατίνα του χρόνου από πάνω τους, ότι με την αδιάλειπτη παρουσία τους πλουτίζουν τον άνθρωπο... Προσπαθώ λοιπόν όσο χρειάζεται, ποτέ υπερβολικά (γιατί αν χρειαστεί το υπερβολικό, μάλλον δεν αξίζει ο κόπος), αλλά τόσο όσο, για να κερδίζω αυτήν την γλυκειά παρουσία, που και εμένα με "θρέφει", ακόμα και με το λίγο της, και υπόσχεται κάποια στιγμή μια πιο ... δυναμική συνέχεια! Χαιρετώ! Διονυσία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχω δυο φίλες αγαπημένες, που τους ταιριάζουν γάντι τα λόγια σου!... Θα τους το ποστάρω στο facebook να το δουν... Καλημέρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Διονυσια μου

    συμφωνουμε εν μερει.
    Τα σημεια αναφορας που αναφερεις πιστευω οτι βρισκονται μεσα μας, οχι σε ανθρωπους εξω απο μας.
    Αν εννοεις οτι καποιοι ανθρωποι σημαδευουν ανεξιτηλα την ζωη μας, ναι υπαρχουν. Ειτε υπαρχουν σε αυτη ακομη, ειτε οχι :)


    Και φυσικα χρειαζεται να επενδυσεις σε μια σχεση για να ανθισει. Απο τεμπελια δεν θα ηθελα ουτε τους εχθρους μου να αλλαξω :)
    Ισως να βγαινει το συμπερασμα απο την αναρτηση μου, οτι η διαδικασια αυτη γινεται γρηγορα κι ευκολα.
    Οχι δεν ειναι ετσι, θελει χρονο και μονο μετα απο αδιεξοδα (υποκειμενικα) καταλληγω να απομακρυνθω ή οχι απο καποιους ανθρωπους.
    Και ναι, πιστευω κι εγω στην εξελιξη της σχεσης, στην βελτιωση και στην αλλαγη οταν υπαρχει θεληση!

    Αν ανεβοκατεβαινω τοσο γρηγορα στα τρενα δεν θα χαρω καμια διαδρομη :)

    Μου αρεσαν οι σκεψεις σου :Ευχαριστω για το περασμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαριαννα μου

    ελπιζω να τους αρεσει :)

    Καλο μεσημερακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Νομίζω ότι βρήκαμε επιτέλους το θέμα που συμφωνούμε απόλυτα. Και πρέπει να το γιορτάσουμε Dee Dee μου.Απόλυτη ταύτιση (και ήμουνα τόσο σίγουρος) :) Φιλιάααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. "Δεν μπορω να σερνω στον χρονο ανθρωπους στην καμπουρα μου απο συνηθεια
    Και ουτε σημαινει οτι παυω να αγαπω οταν απομακρυνομαι"

    Πόση αλήθεια μέσα σε δυό σειρές..

    Απλά προσυπογράφω και

    Υποκλίνομαι..στις λέξεις και τις σκέψεις σου..

    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μουτρακι μου

    συμφωνησαμε επιτελους;; :)
    Ε ενταξει, κι εγω το περιμενα. Αν δεν πιστευα σε αυτο , θα ημασταν ηδη "χιλιομετρα" μακρυα ;)

    Φιλιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ανιμα μου

    με εσενα νομιζω η ταυτιση αρχιζει απο την ιδια διατριβη που κανουμε στην ιδια συγγραφεα :)
    Εχω βρεθει κι εγω πολλες φορες να σε διαβαζω και να υπογραφω απο κατω :)

    φιλια πολλα πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πέρασα να πω μια καλησπέρα!!συμφωνώ μαζί σου...πλέον προσωπικά θέλω ανθρώπους γύρω μου να με γεμίζουν...
    διαφορετικά δν έχω καμμία διάθεση...
    για μένα ο καλύτερος μου φίλος είναι ο άντρας μου!!φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συμφωνώ απόλυτα. Γιατί κάποιοι είναι απλά περαστικοί. Όπως κι εγώ από τη ζωή κάποιων άλλων.
    Κάποιοι άλλοι όμως είναι πάντα μέσα στο τρένο μου. Όσο κι αν έχουν εξελιχθεί διαφορετικά, όσο κι αν δεν έχουμε πλέον τίποτα κοινό, αν έχουν φύγει, αν έχουν μείνει, υπάρχουν στη ζωή μου και τους κουβαλάω στο χρόνο μαζί μου. Και δεν τους βλέπω σαν υποχρέωση αλλά μάλλον σαν ...δεν ξέρω...δεν σου έχει τύχει? Να κρατάς κάποιους στη ζωή σου γιατί απλά τους αγαπάς κι ενώ έχετε εξελιχθεί τόσο διαφορετικά που δεν έχετε πια τίποτα κοινό, ωστόσο να κρατάς επαφή από ...κάτι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χριστινα μου

    ο αντρας μου ειναι ο πιο κοντινος μου ανθρωπος, αλλα δεν μπορω να πω οτι ειναι ο καλυτερος μου φιλος. Δεν ξερω αν θα το ηθελα κιολας :) Αλλα πραγματα μοιραζεσαι με τον καλυτερο σου φιλο, ετσι δεν ειναι;

    Καλημερααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μ μου

    ξερω οτι ειχα τετοια ατομα στη ζωη μου και καποια στιγμη αδειασα απο αυτα. Δεν επαψα να τα αγαπω ποτε.
    Τωρα δεν μπορω να σκεφτω καποιο τετοιο ατομο στη ζωη μου.
    Οχι στους πολυ κοντινους μου τουλαχιστον.
    Καταλαβαινω τι εννοεις παντως. Ο καθε ενας μας εχει διαφορετικα πραγματα αναγκη. Το τι ωφελει εμενα, δεν ειναι αναγκη να ταυτιζεται και με τις δικες σου αναγκες :)

    Καλημερααααα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ε επιμενεις....
    πες μου οτι το κανεις επιτηδες;
    πες οτι καπου εχεις κρυψει το ταλεντο σου και δεν το πιστευεις ουτε εσυ η ιδια;
    πως το κανεις και κρεμομαι παο το κειμενο σου;
    ειναι θεικο οτι την απλη στιγμη την κανεις συναρπαστικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ιωαννα μου

    σε ευχαριστω πολυ γι'αυτη την εκρηξη θαυμασμου :)

    Καλο απογευμαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. χέρι χέρι σφιχτά
    τόσο κοντά
    κι όσο σ'αγγίζω
    κι άλλο τόσο που δεν σ'αγγίζω...

    Καληνύχτα

    (έλαβες την πρόσκληση για το dropbox μου; )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. dim μου

    ναι την ελαβα και τα ακουσα ολα τα τραγουδακια σου :)
    Σε ευχαριστω πολυ!!!!

    Καλο Σ-Κ !!

    xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. επανήλθα.. μετά από εβδομαδιάια αποστροφή του βλέματος.. και της ακοής από την επικαιρότητα.. με νέες δυνάμεις.. :) :)
    ήθελα να γράψω ένα τέτοιο κείμενο.. το έκανες καλήτερα.. κι έτσι δε χρειάζεται να ασχοληθώ.. το σκέφτηκα με αφορμή το φατσαμπούκι και το όνομα εκεί.. αγαπημένα πρόσωπα του παρελθόντως.. μείναν εκεί.. για κάποιο λόγο.. έχει δεδομένη χωρητικότητα η ζωή μας.. και καλό είναι να τη διατηρούμε κάπως απλή.. για να μπορούμε να χαιρόμαστε τις σημερινές σχέσεις.. όσο και τις παρελθούσες.. :) :)
    καλημερούδιααα και καλό μήναααα :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. !!!

    τι ΑΛΛΟ ύφος ...
    τι τρυφερό τραίνο σκέψης !
    μεστώνεις και ξεπερνάει πληκτρολόγια και οθόνες αυτό !

    υπέροχη ανάρτηση λακάκια μου!

    πόσο σε χάιρομαι αυτή την στιγμή δεν φαντάζεσαι .


    καλό μας μήνα
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. koulpa μου

    θα μου αρεσε να διαβασω μια αναλογη αναρετηση κι απο εσενα. Ο καθενας μας βλεπει τα πραγματα απο αλλη γωνια... και η δικη σου ειναι πολυ ενδιαφερον :)

    Εχω καταφερει να μπαινω καθημερινα στο ιντερνετ και να αποφευγω και την επικαιροτητα!! Δεν εχεις διαβασει για τον στρουθοκαμηλισμο;; :)
    Καλως η κακως δεν ξερω, αλλα δεν το ψαχνω. Δεν αντεχω οτιδηποτε αλλο.

    Καλη εβδομαδα φιλε μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. πεταλουδι μου

    λειπεις καιρο και νιωθεις πιο εντονα τις αλλαγες :)

    Χαιρομαι που εισαι εδω!!!!

    Καλη εβδομαδα

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή