Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

....συγκεντρωνομαι ξανα στα ομορφα


Απολαυση
Βουτας το δαχτυλο στο παγωτο
Κλεινεις τα ματια και προσπαθεις να καταλαβεις ολη την γευση

Αν δεν Ζουμε οπως θελουμε,           Ειμαστε Υπευθυνοι!

Επαναλλαμβανομαι;
Δεν πειραζει

Ονειρευομαι μπουγελο με το λαστιχο και αστειρευτο γελιο με την μικρη μου Αμελι

Βαζω κουνουπελαιο
και βλεπω ολο το φαρμακι να πεφτει κατω
πριν προλαβει να με τσιμπησει και με μολυνει

Ας κανουμε εστω κι εναν ανθρωπο ευτυχισμενο αυτο το Σαββατοκυριακο.... και δυο και τρεις αν αντεχετε ;)

16 σχόλια:

  1. αχ βρε κουκλα μου ποσο ωραια τα λες ελπιζω και να τα κανεις σε θαυμαζω καθε φορα
    η ευτυχια εχει και βαρος μεγαλο και καμια φορα ουτε μπορουμε να το φανταστουμε ουτε να το σηκωσουμε
    η απλα ζηλευουμε τους αλλους πουτο εχουν
    κοιτα να φας με ολα τα δαχτυλα το παγωτο της ζωης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ιωαννα μου

    προσευχε τι ευχεσαι λενε :)
    Η δικη μου ζωη ισως για σενα να ηταν πολυ βαρετη.
    Ευχομαι κι εσυ να αρχισεις να τρως τη ζωη με τα δαχτυλα.
    Κι εγω τωρα αρχιζω, μη νομιζεις
    μικρες μπουκιες μη μας πιασουν και τα λαιμα μας , ετσι;;
    Η λαιμαργια ειναι παντα εχθρος ;)

    Καλο μεσημερακι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι μικρή αγιάπη είναι αυτήηηηη!!! Να το χαίρεσαι!!! ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα
    Η ροζ λαχανί παιχνιδούπολη :) και η κιτρινοφούξια Αμελί σου :):)
    είναι όχι απλά όμορφα,
    τα ομορφότερα !!

    Βιάζεσαι , έφτασες στο ΣΚ ?

    Μ αρέσουν αυτές οι μικρές φιλοσοφίες σου !!
    Τους χαιρετισμούς μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το Ισμηνάκι σου ειν αυτό!Εμ αυτή έγινε της παντρειάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαριαννα μου

    ευχαριστω πολυ :) Αυτη η μελαχρινη ειναι η κουκλιτσα μου, το ξανθο νεραιδακι ειναι ανηψακι μας !

    Καλο απογευματακι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αθηνα μου

    με τα καλοκαιρινα παιχνιδια μας ξεφυγε λιγακι το φουξ χρωμα ...χαχαχαχα. Συνηθως προσπαθω να παιρνω πιο ουδετερα χρωματα, μηπως ακολουθησει καποιο αγορακι στο μελλον, αλλα σε αυτα τα παιχνιδακι μου αρεσε τοσο το φουξ με το λαχανι :)

    Αν βιαζομαι λεει;;; Κανω ηδη μπανιο στην Καρυανη μεσα στο μυαλο μου :):):):)

    Καλο απογευματακι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φαραωνα μου

    ειδες;ειδες; Ουτε 2 χρονων το σκατιαρικο και ειναι κανονικο ανθρωπακι. Δεν στματαω να εκπλησσομαι. Τοσο χαζομαρα με επιασε μαζι της :) Την αντιμετωπιζω συνεχως ως ενα θαυμα :):):):):)

    Καλο απογευματακι!!!

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η ανάρτησή σου , ένα δροσερό και πολύ πολύ εύγεστο παγωτό Κατερίνα μου .... δεν ξέρω αν μπορούμε να κάνουμε έναν άνθρωπο ευτυχισμένο αλλά σίγουρα μπορούμε να τον κάνουμε να χαμογελάσει :)

    ΥΓ. Φυσικά και είναι θαύμα το Ισμηνάκι σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ηλια μου

    δεν μπορουμε να κανουμε εναν ανθρωπο ευτυχισμενο; Νομιζω μπορουμε :)

    Αν οχι, ας τον κανουμε να γελασει με την καρδια του :)

    Πολλα φιλια φιλε μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μόλις το διάβασα, η πρώτη φράση που μου ήρθε στο μυαλό είναι "ποιος να την αντέξει τόση ευτυχία?" και θα μου απαντούσα "αυτός που αντέχει να την προκαλέσει" έχεις δίκιο, είμαστε υπεύθυνοι, Καλό σαββατοκύριακο και προσοχή στα μπουγέλα :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μουτρο μου

    τοση ευτυχια βγαζει το κειμενο ;
    δεν ειχα στο μυαλο μου καμια ποσοτητα.
    μονο βουτιες σε απολαυσεις :)

    Ενα δροσερο Σ-Κ σου ευχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Loipon
    εχω καταλαβει τι σου συμβαινει

    ΜΕΓΑΛΩΝΕΙΣ!! ΝΑΙ ΝΑΙ μεγαλωνεις και προσπαθεις να χωρεσεις στο νεο σου κουστουμι , ενιοτε τρομαζεις κιολας !!!

    οι φωτο σου ειναι υπεροχες ΜΑ ΥΠΕΡΟΧΕΣ τα παλ χρωματα μου θυμιζουν παγωτο φραουλα και φυστικι , τοσο καλοκαιρινο και τοσο παιδικο ...και μου θυμιζουν καλοκαιρια που για μενα περασαν ανεπιστρεπτι και νοιωθω πως ..τη σειρα μου την περασα και τωρα μπορω παλι να..μικραινω!! χαχαχαχα

    συγγνωμη λογο μικρο μου αντιδραστικο λιονταρακι

    ΠΟΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΜΕΛΙ?????


    ΦΙΛΙΑΑ ΠΟΛΛΑ και ασε το φαρμακι να σταξει κατω ..τα λιονταρια εχουν ανοσια στα φτηνα σκευασματα!!!!:::)))

    -παιρνουν αποστασεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Tali μου

    η μικρη μου Αμελι ειναι το μελαχρινο κοριτσακι που φαινεται στις φωτο και ακουει και στο ονομα Ισμηνη :) Με τα φρατζακια που τις κοβουμε μοιαζει πολυ στην Αμελι :)

    Δε με πειραζει να μεγαλωνω. Το να μεγαλωνω μονη ή διαφορετικα απο αυτους που αγαπω με πειραζει :)

    Εσυ μεγαλωσες και τωρα μικραινεις;;
    καλο ακουγεται :)

    Καλη εβδομαδα!!!!!

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. να τρως την ζωη με μικρο κουταλι σαν γλυκο κουταλιου με μεγαλο σκας με μαχαιρι και πιρουνι δεν χωρταινεις
    να την τρως για να βρεις τα συστατικα της και να την χαρεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ιωαννα μου

    ωραια το εθεσες

    ....και να φανταστεις δεν μου αρεσουν τα γλυκα του κουταλιου
    αλλα κολλαει πολυ το παραδειγμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή