Δευτέρα 2 Μαΐου 2011

επιρροες

Ακομα εχω συμπεριφορες που μου θυμιζουν την Τζενη.
Εξι χρονια ζησαμε μαζι, δεν θα γινοταν διαφορετικα.

Ετσι και στις αναρτησεις μου.
Οσο περναει ο χρονος ξεχωριζω μικρα κομματια αλλων μεσα στις λεξεις μου.
Το απολαμβανω.
Τεσσερα χρονια blogging σχεδον.
Απο το 2007 ανοιξε ενα ακομη πραθυρο για επικοινωνια.

Κι ενω η μπλογκογειτονια αλλαζει με τον χρονο, εμενα με βρισκω στασιμη.
Γραφω με την ιδια ορεξη.
Ισως να μην ειναι παντα "πετυχημενες" οι αναρτησεις.
Ισως να μην καταφερνω να βαλω στη σωστη σειρα, τις σωστες λεξεις για να περιγραψω αυτο που καιγεται μεσα μου.
Εχω την ιδια αναγκη να τα μοιραστω.
Να τα αφησω εδω απλωμενα και να τα συζητησουμε.
Περνωντας επωνυμοι και ανωνυμοι, αφηνοντας τα δικα τους χναρια πανω μου.


Χθες χαρηκα για αλλη μια φορα την ανομοιογενεια της παρεας μου.
Διαφερουν πολυ οι αποψεις που εχω για τον γαμο, για την μητροτητα, για οσα θεωρουμε δεδομενα.
Εχω ονειρευτει να τους κανω ολους bloggers.
Να συνεχιζεται κι εδω μεσα η επικοινονια μας, οι αγκαλιες μας.

Ενα παραθυρο ο καθενας μας με διαφορετικη θεα καθε στιγμη.
Ενα παραθυρο με κλειστες ή ανοιχτες κουρτινες.
Κατεβασμενα ή ανεβασμενα πατζουρια.
Ενα παραθυρο στον κοσμο.
Τα λιγα παραθυρα, μας δεινουν λιγες προοπτικες.
Τα πολλα, πολλες.

Παραθυρα!

Spring Window



Window


Window


29/365 - Spring window


sunny window


Sunny window

12 σχόλια:

  1. να σαι καλα και να κρατησεις αυτην την ποιητικη πλευρα σου και το ταξιδιαρικο υφος σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ιωαννα μου

    :) καμο μηνα γεματο "ταξιδια"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είσαι μέσα στο μυαλό μου... Απο χθές έχω στο πρόχειρο μια ανάρτηση σχετικά με την διαφορετικότητα του καθενός και πόσο όμορφο τελικά είναι όλο αυτό!

    Εγώ να ευχηθώ να έχεις πάντα την ίδια όρεξη για γράψιμο! Όσο για τις "επιτυχημένες" αναρτήσεις... σε νιώθω... όμως κατέληξα ότι πάντα είναι επιτυχημένες τελικά γιατί είναι κομμάτι δικό μας!

    Φιλί Διαμαντένιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οσο διαφορετικοί κι αν είμαστε φτιάχνουμε ένα μοναδικό σύνολο, έτσι δεν είναι;
    Φιλάκια πολλά και καλό μήνα Κατερινάκι μου.Οι φωτογραφίες σου μοναδικές, όπως πάντα, γλυκές και ταξιδιάρικες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. next day μου

    καποιες αναρτησεις ισως να μην ειναι πραγματικα πετυχημενες, δεν σημαινει οτι δεν αξιζαν τον κοπο :):)

    Μερικες φορες οταν προσπαθουμε να αποτυπωσουμε γραπτα ή προφορικα, αυτο που σκεφτομαστε, το κατανοουμε περισσοτερο :)

    Ναι ειναι ομορφη η διαφορετικοτητα μας, συμφωνω μαζι σου. Παντα με μετρο βεβαια :)

    Καλο απογευματακι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νικη μου

    δεν ξερω αν εχεις πετυχει αλλη αναρτηση με παραθυρα. Εχω μια αδυναμια σε αυτα κι εχω κανει κι αλλες αναρτησεις με παρομοιες φωτογραφιες απο το flickr :)

    Καλο απογευματακι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χριστός Ανέστη και καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. olivetreegirl μου

    χρονια πολλα και καλο μηνα :):)

    Πως παει, φουσκωνουμε;; :):)

    Καλο απογευματακι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συνέχισε!!!!
    Με εκπλήσσεις ευχάριστα...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φαραωνιτσα μου


    καλη σου μερα :):)

    xxxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ενα παραθυρο ο καθενας μας με διαφορετικη θεα καθε στιγμη.
    Ενα παραθυρο με κλειστες ή ανοιχτες κουρτινες.
    Κατεβασμενα ή ανεβασμενα πατζουρια.
    Ενα παραθυρο στον κοσμο.
    Τα λιγα παραθυρα, μας δεινουν λιγες προοπτικες.
    Τα πολλα, πολλες.

    Λατρεύω τα παράθυρα!!

    Εγω τελευταία έχω απομακρυνθεί απο τον εδω χώρο..περνάω, παίρνω όμορφες μυρωδιές και φεύγω πατώντας στις μύτες..

    Μη σταματάς κοριτσάκι συνέχισε..

    xxxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μαργαριτα μου

    δεν σταματω...να περνας :)

    xxxxxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή