Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

Να περνατε ομορφα!

Το μεσημερι εκανα ενα μπανακι κι εφυγα για σουπερ μαρκετ, να παρω τα υλικα που χρειαζομαι στα γρηγορα, επειδη δουλευω και το απογευμα.
Γεμισα το καροτσι μου και ξαφνικα συνειδητοποιησα οτι ειχα ξεχασει το πορτοφολι μου!
Αντε παλι πισω ολα τα πραγματα!
Ηρθα πισω, πηρα τα χρηματα μου και ξαναπηγα για ψωνια. Αυτη τη φορα σε ενα αλλο σουπερ μαρκετ, πιο μικρο, που ειναι κοντα μου.

Το βραδακι κανονισα και εξοδο με την παρεα μου που εχω να τους δω καιρο.
Οπως καταλαβατε δε με χωραει το σπιτι μου :)

Αυριο ομως, θα παω να δω την αγαπημενη μου θεια για ενα καφεδακι πρωι πρωι, θα κανω τα τελευταια ψωνια μου και μετα εχω σκοπο να ειμαι ολη μερα σπιτι.
Σκεφτομουν να παω μια εκδρομουλα μονη στην Αρναια.
Εχω να ετοιμασω αρκετα ομως για το Πασχα.
Ετσι λεω να χουχουλιασω σπιτι μονη μου!

Καλο Πασχα σε ολους σας!
Να περασετε ομορφα και να χαρειτε οσους αγαπατε!

6 σχόλια:

  1. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα να έχεις, με υγεία και χαρούμενα γέλια!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή ανάσταση Κατερινάκι μου, πρώτα στις καρδίες μας.
    Να περάσεις καλά με την οικογένεια σου και να ρουφάς κάθε μέρα όλες τις στιγμές της ζωής. Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πήγες για σούπερ μάρκετ χωρίς το πορτοφόλι σου????
    Και λες ν αποδράσεις μόνο για μιά μέρα στην Αρναίααα????
    Τουλάχιστον 15 μέρες μακρυά απ όλους κι απ όλα χρειάζεσαι πουλάκι μου....και μάλιστα σύντομα,ακούςςςςς????
    :)))))
    Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χριστος Ανεστη με υγεια και αγαπη...φιλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρονια Πολλα σε ολους σας :):)

    Περασα πολυ ομορφα και επεστρεψα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή