Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

ποση δυναμη θελει η χορτοφαγια;;;;

Συγκρινω το κοψιμο του κρεατος με το κοψιμο του τσιγαρου!
Μηπως το τσιγαρο ειναι πιο δυσκολο να το κοψεις;; Επειδη ειναι τα πολυ τακτα διαστηματα εξαρτησης που πρεπει να πολεμησεις;
Κι αν ναι, αφου εκοψα το τσιγαρο, θα μπορουσα να κοψω και το κρεας!

Εχω φλερταρει και στο παρελθον με την ιδεα, αλλα ποτε δεν πλησιασα πολυ, γιατι το θεωρω εξαιρετικα δυσκολο.
Ενα απο τα δυσκολοτερα σημεια ειναι η ελλειψη συμπαραστασης!!!
Μεχρι να καταφερει να σου γινει βιωμα η χορτοφαγια, εισαι σαν τη μυγα μεσα στο γαλα.
Ακομα και οι κοντινοι σου ανθρωποι θα σε αποθαρρυνουν, αθελα τους ισως.

Αρχισε η αδερφη μου αυτη την προσπαθεια και την θαυμαζω πολυ γι' αυτο!
Ακομα κι αν δεν καταφερει να γινει αυστηρα χορτοφαγος, θα εχει μειωσει την καταναλωση κρεατος στο ελαχιστο!!
Διατροφικα, μπορουμε να αναπληρωσουμε ΟΛΕΣ τις θρεπτικες ουσιες του κρεατος με αλλες τροφες.
Ειναι ομως πολυ δυσκολο να βγαλουμε απο την διατροφη μας το κρεας λογω απολαυσης.
Να σας πω την αληθεια, θα ηθελα να ειμαι χορτοφαγος.
Τωρα σιγουρα δεν ειμαι ετοιμη να προσπαθησω κατι τετοιο.
Στο μελλον ομως το θεωρω πολυ πιθανο.
Θα εχω και την Βικυ για συμβουλες και συμπαρασταση και θα ειναι πιο ευκολο για μενα, απο ο,τι ειναι για εκεινη τωρα. Επειδη δεν εχει κανεναν στην οικογενεια να την βοηθησει σε αυτη την προσπαθεια.

Της ευχομαι να τα καταφερει!!!
Μονο ευεξια μπορει να της προσφερει!


GO FOR IT VICKEN, σε θαυμαζω πολυ γι' αυτο!!!!!!!!!!!!!

14 σχόλια:

  1. Ολόκληρη ανάρτηση μόνο και μόνο για να με εμψυχώσεις!!!!!!!
    Αχ, μακάρι να τα καταφέρω, μέχρι στιγμής δεν ένιωσα στέρηση, άλλωστε δεν έτρωγα και πολύ κρέας.
    Μακάρι να τα καταφέρω....και μακάρι να ακολουθήσει και άλλος!
    Θα κάνω την ανηψιά μου!!!;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. :)

    Δεν εκανα την αναρτηση για να σε εμψυχωσω. Αλλα επειδη το θεωρω μεγαλο κατορθωμα αυτο που κανεις, να περνουν παραδειγμα και αλλοι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aaaa είμαι πολύ τυχερή λοιπόν.Βρε Ντιντόνι μου ανέπαφη τελείως με το κρέας.
    Δεν μου καίγεται καρφάκι που λένε.Υπάρχει δεν υπάρχει εγω χαμπάρ!
    Εκοψα και το κοτόπουλο γιατι μού βγαζε αναφυλαξίες ...οπότε μόνο ψάρια και λαχανικά.
    Δεν μπορω να φάω και όλα τα γαλακτοκομικά γιατί μου κάνουν φουσκώματα οπότε πολλά φρούτα,κανένα μικρό γλυκάκι,λαχανικά κι όλα τα θαλασσινά.Αλκοόλ πάλι δεν μου λέει πιά ..εδω και χρόνια.
    Αλλά το κάπνισμα κάπνισμα.



    Αντε κάνε μια προσπάθεια ...αξίζει νομίζω.Και μακρυά στην αρχή τουλάχιστον απο γυράδικα.
    Χεχεχε!
    Φιλούκες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. και πρωτεινες απο θα παιρνεις??εγω νομιζω οτι λιγο κρεατακι κανει καλο...και σε πιανει να μην πεινας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλη δυναμη στην αδερφη!

    νομιζω απλα μια μερα θα ξυπνησεις δεν θα θυμασαι ποτε ηταν η τελευταια φορα που εφαγες κρεας...ετσι απλα...βημα βημα..

    πολυ υγιεινος τροπος ζωης παντως

    ομορφη μερα να χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο χορτοφαγισμός έχει εξελιχθεί σε μία θεωρία ανάλογη του αντικαταναλωτισμού. Ωστόσο, αν ο καταναλωτισμός είναι αφύσικος, το ίδιο παρά φύσει είναι η χορτοφαγία. Διαφωνώ καθέτως με την όλη θεώρηση, η οποία και κόστος ζωής επιβάλει και αποπροσανατολίζει από το τι εστί φυσική/υγιής τρόπος ζωής. Η υγιεινή ζωή συνδέεται με τις ποσότητες και την ποιότητα (του κρέατος, του φυσικού προϊόντος κλπ) κι όχι με το είδος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους!:))
    Επειδή η ανάρτηση έγινε με αφορμή την αφεντιά μου :) θα ήθελα πρώτα απ'όλα να πω πως δεν ξεκίνησα την προσπάθεια για την δική μου υγεία.
    Βέβαια, ποτέ δεν θα έκανα κακό στον οργανισμό μου.Πριν το αποφασίσω το έψαξα αρκετα και έπειτα άρχισα να το στριφογυρίζω στο μυαλό μου.Ο λόγος που το ξεκινάω είναι το ότι δεν μπορώ να αγαπώ και να υπερασπίζομαι τόσο τα ζώα και από την άλλη να τα τρώω!!!!
    Ολες τις βιταμίνες, πρωτεινες,μέταλλα, υδατανθρακες και λιπαρα οξέα μπορώ να τις πάρω και από αλλού.Μάλιστα έρευνες έχουν δείξει πως οι πρωτεινες των οσπριων και των ξηρων καρπων ειναι περισσότερο απορροφήσιμες από αυτές του κρέατος.
    Οσο για το κρέας που τρώμε ΠΛΕΟΝ(αν το δω από την πλευρα της δικής μου και μόνο υγείας) μόνο υγιεινό δεν είναι.Λόγω της πολύ μεγάλης κατανάλωσης κρέατος και της μεγάλης και γρήγορης παραγωγής για να καλυφθούν οι ανάγκες αυτές, η θανάτωση των ζώων δεν γίνεται σωστα, τα ζώα καταλαβαίνουν τι συμβαίνει και από τον φόβο τους εκκρίνουν εκείνη τη στιγμή όλες τις "κακές" ορμόνες(αδρεναλίνη, κ.α.) οπότε αυτές τις τοξικές ουσίες τις καταναλώνουμε στη συνέχεια εμείς.
    Οσο για το "σε πιάνει για να μην πεινάς" ανέκαθεν δεν έτρωγα πολύ κρέας, πιο πολύ σε όσπρια και λαχανικά στηριζόταν η διατροφή μου και πίστεψτε με ποτέ δεν πείνασα....στο μυαλό νομίζω είναι μόνο.
    Δεν τα γράφω για να πείσω κανέναν.....όπως κανένας δεν έπεισε κι εμένα.Μόνη μου το αποφάσισα, μόνη μου το έψαξα και αφού το πήρα απόφαση απλά το ανακοίνωσα και στα δικά μου άτομα.
    Μακάρι να τα καταφέρω...
    Φιλικά
    Βίκυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βίκυ μου, δεν είναι προσπάθεια απλά να πείσουμε. Κυρίως ανταλλάσσουμε απόψεις. Σε κατανοώ απόλυτα, αλλά διατηρώ τις επιφυλάξεις μου. Οι ορμόνες καταστρέφονται κατά το ψήσιμο ή βράσιμο. Το πρόβλημα έγκειται στην τεράστια ποσότητα που καταναλώνουμε ατομικά. Από χρόνια έχω περιορίσει το κρέας σε ποσότητες και σίγουρα με κρατά και σε καλύτερη σιλουέτα και σε καλύτερη φόρμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φαραωνα μου

    δεν ηξερα οτι εχεις τετοιες σχεσεις με το κρεας :) Παραξενο μου φαινεται να ζει καποιος χωρις κρεας :):)
    Γυρους δεν τρωω, αλλα με πιανει μια στερηση οταν σκεφτομαι οτι θα πρεπει να μην ξαναφαω μακαρονια με κιμα αν γινω χορτοφαγος :):):)

    Καλη εβδομαδα!!!!!!!!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ξανθουλα μου

    τιποτα δεν θα σου λειψει αν κοψεις το κρεας....εκτος απο την απολαυση :):) Και πιστεωε με υπαρχουν πολλες τροφες να σε "κρατησουν" να μην πεινας, το κρεας δεν φημιζεται γι' αυτο, εσυ το εχεις συνδιασει ετσι στο μυαλο σου :)

    Μακαρι απλα ολοι να μειωσουμε την υπερκαταναλωση του κρεατος που κανουμε!!!

    Καλη εβδομαδα!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Νηφαλια μεθη


    εισαι χορτοφαγος;;;
    Για γραψε καμια συμβουλη για τις "δυσκολες ωρες" τωρα που ειναι η αρχη :)
    Σιγουρα θα δυσκολευτει οταν ερθει η ωρα της μαγειριτσας η αδερφη μου :):)

    Κι εγω την υποστηριζω πολυ σε αυτη την προσπαθεια. Μακαρι να ακολουθησω κι εγω στο μελλον :)

    Καλη εβδομαδα να εχεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. δειμο μου

    δεν διαφωνω οτι μπορεις να κανεις μια καθ'ολα υγιεινη διατροφη κι αυτη να συμπεριλαμβανει σωστες ποσοτητες κρεατος!!!
    Η Βικυ δεν το αρχισε για πιο σωστη διατροφη, ανεκαθεν προσεχε την διατροφη της. Επειδη πιστευει οτι ειναι αδικο να θανατωνονται ΤΟΣΑ ζωα στο ονομα της διατροφικης αλυσιδας. Ειμαστε υπερκαταναλωτες, δεν νομιζω να διαφωνεις σ' αυτο :)
    Κι εγω θα το επιδιωξω καποτε, οχι ομως για να αντιδρασω στον υπερκαταναλωτισμο.
    Απλα επειδη δεν βρισκω τον λογο αν περναει απο το χερι μου να σωσω τοσες ψυχουλες, να μην το κανω :)
    Ισως οταν το κανω να τρωω κρεας 5-6 φορες τον χρονο, δεν θα υπογραψω και συμβολαιο με κανεναν :):)

    Καλη εβδομαδα :):):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βικυ

    θα τα καταφερεις ειμαι σιγουρη!
    Ακομα και με μερικες παρασπονδιες αν τυχει και κανεις, θα ερθει η στιγμη που δεν θα θυμασαι απο ποτε εχεις να φας κρεας :):)

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. δειμο μου 2

    αυτο ειναι απο τα ωραιοτερα σημεια του blogging, η ανταλλαγη αποψεων!!
    Το ποσο απολαμβανω αυτες τις συζητησεις μας δεν λεγεται :):)

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή