Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

στιγμες ημερολογιου...

Το Σαββατοκυριακο μου ηταν πολυ ομορφο.
Σαββατο πρωι ηρθε ενας φιλος μας να μεταφερει τα airconditions απο το παλιο σπιτι στο καινουριο. Μεσα σε δυο εβδομαδες πρεπει να εχουμε φυγει!!
Το μεσημερακι πηγα σουπερ μαρκετ και γεμισα ενα καροτσι με καθαριστικα, βετεξ, σφουγγαρια, σκουπες, λεκανες, βουρτσακια κι αλλα τετοια, επειδη την Κυριακη θα πηγαινε η καλη μας κυρια Ελενη να το καθαρισει.
Τι ωραια αισθηση να ψωνιζεις για να καθαρισεις το καινουριο σπιτι!
Μετα πηρα την φιλη μου που ειχε ερθει ως την Θερμη και πηγαμε σπιτι για καφεδακι.
Ειχαμε καιρο να τα πουμε οι δυο μας και το ευχαριστηθηκαμε.
Το απογευματακι πηγαμε και της εδειξα το καινουριο σπιτι. Πετυχαμε την ωρα που σουρουπωνε, που ειχαν αναψει τα φωτακια αλλα δεν ειχε νυχτωσει. Ηταν μια μαγεια. Μακαρι να ειχα φωτογραφικη να σας βγαλω αυτη την θεα που εχω ερωτευτει. Ειναι λιγακι στο πλαι, αναμεσα απο καποιες αλλες μεζονετες, αλλα φαινεται τερμα κατω ο Θερμαικος και ειναι ονειρο!!!

Μετα επιστρεψαμε παλι στο παλιο το σπιτι. Θα επρεπε να αρχισω να κανω κουτες αλλα τελικα δεν εκανα τιποτα. Βαλαμε κρασακι κι αρχισαμε το μπλα μπλα! Ο Δημητρης μου θυμωσε γιατι αγχωθηκε που πρεπει να φυγουμε σε 2 εβδομαδες και δεν εχουμε κανει ακομα τιποτα :) Το βραδακι κατεβασα την φιλη μου μεχρι την Θερμη παλι να παρει λεοφωρειο κι επεστρεψα να δω το "στην υγεια μας" με τον Σπυρο Παπαδοπουλο.
Πρωτη εκπομπη για φετος! Λιγο πιο λιτες καταστασεις, δεν ειχαν τραπεζομαντηλα :):):):)
Αυτο που προσεξα εντονα ηταν η αλλαγη στον καμεραμαν.
Εκτος αν ηταν ο ιδιος αλλα αλαξε τροπο ληψης !
Ζαλιστηκα!! Ειχε ωραιους συλλογους απο διαφορα μερη της Ελλαδος που χορευανε παραδοσιακους χορους, αλλα δεν μπορουσες να τους παρακολουθησεις, επειδη η καμερα αλλαζε εικονα καθε 2 δευτερολεπτα!! Επινες ενα κρασακι και σε λιγα λεπτα ενιωθες να ζαλιζεσαι απο την τοσο γρηγορη εναλλαγη των εικονων. Νομιζω ειναι πολυ λαθος τακτικη για την συγκεκριμενη εκπομπη. Τους εστειλα και mail με τις παρατηρησεις μου :):):):)
Ηταν κι ενας κυριος απο τον Κεχροκαμπο Καβαλας. Εκει γνωρισα για πρωτη φορα την κοκκινη ομπρελα . Το δρομακι μας ειναι προεδρος του Πολιτιστικου Συλλογου στον Κεχροκαμπο και μας ειχε καλεσει για Καθαρα Δευτερα. Εγω ημουν στην Ξανθη με την παρεα μου για τα καρναβαλια και Καθαρα Δευτερα πηγαμε να γνωρισω το δρομακι απο κοντα. Ετσι ειδαμε τον ομορφο Κεχροκαμπο και μακαρι να ειχαμε περισσοτερο χρονο, να γυρισουμε περισσοτερο στην ομορφη φυση τριγυρω! Τους εχω υποσχεθει οτι θα ξαναπαω ομως:)

Την Κυριακη ψηφισαμε πρωι πρωι, αμιλητοι. Ειχαμε ακομα νευρα μεταξυ μας απο το προηγουμενο βραδυ, επειδη εγω δεν ετοιμασα καμια κουτα:) Τρεχοντας πηγαμε Σερρες, πηραμε την Ισμηνουλα μας και την πηγαμε να κοινωνησει στην εκκλησια. Μετα την βαφτιση θα πρεπει για 3 Κυριακες να κοινωνησει. Να σας πω την αληθεια εγω δεν ειμαι πολυ φαν αυτων των διαδικασιων, αλλα επειδη θελει ο Δημητρης, δεν βρισκω τον λογο να του χαλασω το χατηρι :):) Κανουμε και την βολτα μας. Μετα ετοιμαστηκαμε ολοι και πηγαμε στο χωριο του Δημητρη να δουμε τον παπου του (91 χρονων
!!!! Ηρθε και στον γαμο και την βαφτιση!!!!) και τους θειους του. Το ποσο χαιρονται οταν μας βλεπουν, ειδικα την Ισμηνουλα, δεν λεγεται. Ειναι το πρωτο μωρο της οικογενειας και εχει κλεψει τις καρδιες ολωνων :):) Φαγαμε του σκασμου και επιστρεψαμε Σερρες. Η Ισμηνουλα μας εχει κανει 2-3 βηματακια χωρις να πιανεται καποιες λιγες φορες. Μεχρι την αλλη εβδομαδα θα κανω περπατοπιτα μου φαινεται :):) (τωρα την εμαθα την περπατοπιτα, απο την φιλη μου, την κοκκινη ομπρελα που περπατησε ηδη ο γιοκας της, πριν 2 βδομαδες περιπου). Το βραδακι επιστρεψαμε κουρασμενοι στο σπιτακι μας, την φωλιτσα μας.

Σε λιγο καιρο θα φυγουμε και θα παμε να αγκαλιασουμε αλλους τοιχους με τα χνωτα μας :) Και ειμαι τοοοοσο ενθουσιασμενη γι' αυτο!! :)

Καλη εβδομαδα!!!

5 σχόλια:

  1. dee dee μου....νομίζω οτι περνάς την καλύτερη φάση σου γλυκιά μου (αν και δεν γνωριζόμαστε και πολύ)....μέσα σε έναν μήνα η καινούργια σου σελίδα έχει γεμίσει με όμορφα πράγματα....του να γίνουν και αυτά που έχουν γίνει ήδη....τι να πω....????
    απλά χαίρομαι πάααααρα πολύ...και περιμένω ανυπόμονα να δω αυτή την καταπληκτική θέα του μπαλκονιού σου.....Καλημέρα γλυκιά μου καλή εβδομάδα να έχεις....α! και φιλάκι στην μικρούλα (έχω ανηψιά και ιδιαίτερη αδυναμία στα κορίτσια).....:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαιρακι μου

    οντως, υποψιαζομαι κι εγω οτι ζω την καλυτερη περιοδο της ζωης μου τα τελευταια 2 χρονια :)
    Και προσπαθω να με διατηρω ηρεμη για να τα απολαμβανω :)

    Καλη εβδομαδα να εχουμε :)

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και πράττεις άριστα....believe me..καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καινουριες μυρωδιες,καινουριες εικονες,καινουρια ζωη σε περιμενουν...ευχομαι οτι καλυτερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρεβεκκα μου

    σε ευχαριστω πολυ για την ευχη :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή