Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

η "σουσουρα" μου :)


Πριν λιγες μερες αγορασα αυτο το γλαστρακι, με το ροζ λουλουδι.
Ηθελα να παρω και δυο μικρες σιελ πηλινες γλαστρουλες απο το ΙΚΕΑ αλλα δεν περισσευει ο χρονος!
Ετσι θα μεινουν μεχρι μετα τον γαμο.

Και ειναι το προσωπικο μου στοιχημα. Αυτο το γλαστρακι δεν θα το αφησω να μαραθει.
Δεν γνωριζω τι λουλουδι ειναι, ουτε καν θυμαμαι τι εγραφε η ταμπελιτσα.
Μου θυμισε τις σουσουρες στις πλαγιες της βορειας Χαλκιδικης.
Εχει αυτο το σκουρο ροζ χρωμα που μου αρεσει.
Θα μου θυμιζει και το χωριο μου που πηγαινω σπανια πια.
Θα μου θυμιζει το σουσουρισιο μελι και τις πλαγιες που χαζευα καποτε πηγαινοντας κρυφα με το ΚΤΕΛ :)

Μικρη ελεγα οτι οταν θα μεγαλωσω θα ζησω στην Αρναια.
Το προσπαθησαμε να σας πω την αληθεια.
Πριν ανοιξω το γραφειο, επι ενα χρονο ημουν εκει και ο Δημητρης πηγαινοερχοταν μετα τη δουλεια τα βραδυα.
Δεν ειναι μεγαλη αποσταση, ουτε μια ωρα δεν ειναι.
Αλλα  τα τελευταια 20 χιλιομετρα πριν το χωριο,ειναι γεματα στροφες, ομιχλη και χιονια τον χειμωνα.
Και του Δημητρη του αρεσε το χωριο μου και το ειχαμε συζητησει το ενδεχομενο να μεινουμε εκει, αλλα ηταν τοσο κουραστικο αυτο το πηγαινε ελα, που σταματησε να ειναι επιλογη πλεον.


Θα ηθελα καποια στιγμη να κανω ενα κολαζ με φωτογραφιες απο ομορφες γωνιες της Αρναιας.
Θα το κρεμασω στην γωνιτσα μου, εκει που θα βολεψω την ραπτομηχανη μου, τα τσιγκελακια μου, τα νηματα μου και τις χαντρες μου.
Και ισως να καταφερω, καπου κοντα να βαλω και την "σουσουρα" μου :)


15 σχόλια:

  1. ΟΛΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ....
    ΦΕΕΕΕΤΑ....
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ε ιναι πολυ ωραια η ιδεα για κολαζ απο φωτο ενος μερους που αγαπας!!ενος μερους δικου σου που θα φιλοξενει το χομπυ σου,το πλεξιμο και ολα αυτα που αγαπας!!ευχομαι να το καταφερεις...κι εγω ηθελα ενα γραφειο να στοιβαξω ολη τη χαρτουρα που κειτεται στο περα δωθε,αλλα δεν υπαρχει χωρος

    φιλακια πολλαααα στην μπεμπα σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ... νομίζω ότι είναι ρέικι και είναι μάλλον το ίδιο που συναντάμε παντού και σ'όλα τα βουνά της Ελλάδας και λέγεται και σούσουρα :)))

    Σου χω πει πόσο αγαπώ τα λουλούδια;

    Να το προσέχεις!!!!

    χχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σουσουρα???
    πρωτη φορα το ακουω Ντη!

    να σου παρω γλαστρακια λες για το γαμο???

    μμ δεν ειναι κακη ιδεα εχουμε εδω εναν τεχνιτη που κανει καταπληκτικες πορσελανινες , πηλινες γλαστρες..
    θα το σκεφτω::))))


    χχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λενα μου

    τι χαζη διαφημιση :):):):)

    ....αλλα ναι, θα κανω υπομονη :):):)

    Καλημεραααα .........1 και σημερα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ξανθουλα μου

    κι εγω λατρεψα την ιδεα οτι θα εχω εναν μικρο χωρο δικο μου, για τις δικες μου ασχολιες , μεσα στο σπιτι. Με τον καιρο ελπιζω να τον φτιαξω οπως ονειρευομαι :):)
    Ευχομαι κι εσυ καποτε να εχει τη δικη σου γωνια μεσα στο σπιτι :):)

    Καλημεραααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αντρεα μου

    θα το προσεχω :):):):)

    Μπορει να εχει σε ολη την Ελλαδα και στις γειτονικες χωρες, αλλα αυτο που θυμαμαι εγω στις πλαγιες της Χαλκιδικης ειναι το ομορφοτερο, νταξει;;;;; :):):):):):)

    Χαθηκες και μου λειψες :)

    Πολλα φιλια!

    Καλημερα :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ταλι μου

    εγω δεν ειμαι για ακριβα χειροποιητα πραγματα. Ειμαι απροσεκτη και υπαρχει κινδυνος θραυσης :):):)

    Η σκεψη σου ομως ηταν τοοοοοσο ομορφη που θα ηθελα να σου αρχισω διαφορα γουτσου γουτσου , αλλα ξερω ποσο τα σιχαινεσαι και δεν θα το κανω :)

    Καλημερα και Σ'ευχαριστω!

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θέλεις σόνι και καλά σιέλ γλαστράκια????
    Ροζουλί ανοιχτό σου κάνουν????
    Αν ναι, κάνε υπομονή και θα σου δώσω τα μισά γλαστράκια από αυτά που πήρα για τη βάφτιση, για τα murshmellows.Τα θυμάσαι???
    Μια χαρά θα βολέψουν...
    Το ψώνιο!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αδερφουλα

    οτι πρεπει ειναι αυτα τα γλαστρακια για το περβαζακι εξω απο την ομορφη τζαμαρια στο καινουριο σπιτι :)

    Δεν ξερω αν θα βαλω το συγκεκριμενο φυτο, αλλα κατι θα βαλω :)

    φιλακιαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "Σώνει και καλά" το σκότωσα πριν και μου την είπε η Ντι-Ντι:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. θα περιμένω με αγωνία να δώ και να κάτσω σε αυτή την όμορφη γωνίτσα dee dee μου....ένιωσα ζεστασιά...
    .....καφεδάκι???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Mairaki μου

    εχουμε ακομα καιρο μεχρι να μπορεσω να δημιουργησω τη δικη μου γωνια. Οταν τα καταφερω θα σας φερω φωτογραφιες :):)

    Καλο απογευματακι!!!!


    Μολις εκανα καφεδακι επειδη το μεσημερι ειχα τρεχαματα, δεν ξεκουραστηκα καθολου και τωρα νυσταζω :):):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αντρεα μου

    ειχες δικιο, στο γλαστρακι εγραφε Calluna Bulgaris, που ειναι το ρεικι τελικα :):) Το εψαξα σημερα :):)

    Αυτο ομως που εχω δεν μυριζει, εγω νομιζα οτι η σουσουρα μυριζε :)

    Anyway, ειναι πολυ ομορφο και θα το προσεχω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή