Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

Χρονια πολλα γλυκε μου !

Να, κατι τετοιες στιγμες μου φαινονται τοσο λιγες οι λεξεις.

Θελω να σου ευχηθω χρονια πολλα πολλα ευτυχισμενα γεματα υγεια και χρυσοσκονη ονειρων

θελω να σου ευχηθω ενα αφρατο συννεφο για τα ταξιδια σου

να σου αφιερωσω το πρωινο αερακι που δροσιζει το προσωπο βγαινοντας απο το σπιτι το φθινοπωρο

να γεμισω τον κοσμο σου καθρεφτες να δεις τι ομορφος που εισαι οταν χαμογελας

θα ηθελα να στρωσω μαλακο πανακριβο χαλι οπου πατας


ζεστες κουβερτουλες να σκεπαζουν παντα την καρδια σου







ομορφες βραδιες με τσιπουρακια και μεζεδακια με ανθρωπους που αγαπας

μια ομορφη καρω μπεζ γκρι ομπρελα με λιγο βυσσινι να σε προστατευει απο ηλιο και βροχη

τα πρωινα σου να εχουν το αρωμα του φρεσκοκομμενου ελληνικου καφε

θα ηθελα να εχεις ολα οσα σου αξιζουν και να εχεις 10 ζωες να τα χαρεις τοσα που θα ειναι

οταν σε περικυκλωνει φασαρια, εσυ να ακους τα κυμματα του Δουναβεως απο τον Karajan στα αυτια σου, που σου αρεσουν



οταν σου βαζουν εμποδια να βρισκεις λυσεις και να βγαινεις παντα νικητης





οταν οι καιροι δυσκολευουν να βλεπεις παντα ενα παραθυρο με φως που θα σου δειχνει την εξοδο απο το τουνελ







σου ευχομαι ολη την αγαπη

ολη την μαγεια

ολα τα χρωματα

ολες τις γευσεις

ολες τις αισθησεις

ολα !

Ολα οσα θα κανουν αυτο το ταξιδι σου στην γη αξιολογο και απολαυστικο!!

Σε αγαπαω οσο αντεχω αγγελε μου, τοσο που δακρυζω οταν τολμαω να χωρεσω στο μυαλουδακι μου ποσο πολυ :)

Θα ειμαι παντα εδω να σου χαμογελαω καθε που θα μου κλεινεις το ματι και θα σε χρεωνω για ο,τι μου ζητας με φιλια!


Να εισαι παντα υγιης κι ευτυχισμενος!!!!!