Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2010

Τις Κυριακες

Διαβαζα στην Ταλι πως περασε την Κυριακη της και αρχισα να της γραφω πως μου αρεσει να περναω κι εγω τις Κυριακες μου. Κι αφου εγραψα ενα ωραιοτατο κατεβατο να εχει να διαβαζει, ξαφνικα εξαφανιστηκε. Οχι απο μονο του βεβαιως, εγω κατι πατησα και εμεινα να κοιταζω το ασπρο κουτακι των σχολιων αδειο. Επειδη ομως με γεμισε πολυ ομορφα αρωματα αυτη της η αναρτηση αποφασισα να κανω κι εγω ενα ποστ με αυτο το θεμα. Ειμαι ζηλιαρα, πρεπει να το εχετε καταλαβει ηδη οσοι με παρακολουθειτε καιρο :)


Οι Κυριακες ηταν πολυ αγαπημενες μου απο μικρη. Επειδη δουλευαν και οι δυο μου γονεις, ειχαμε μονο τις Κυριακες που μαζευομασταν ολοι μαζι στο σπιτι. Πολυ συχνα βγαιναμε εξω με την παρεα των γονιων μου και τα παιδια τους για φαγητο. Μου εχουν μεινει τοσο εντονα αυτες οι μινι εκδρομες μας για φαγητο με φιλους. Εχω πει και στον Δημητρη ποσο μου αρεσει που εχουμε παρεα και σε λιγο καιρο θα μπορουμε να κανονιζουμε Κυριακατικες μαζωξεις ολοι μαζι. Να ξεπεταχτει λιγο η μικρουλα και θα το επιδιωξω να συμβει , ειναι υποσχεση αυτο παιδια (αναφερομαι στην παρεα μου που με διαβαζει).


Στην εφηβεια οι Κυριακες αρχισαν να παιρνουν αλλο χρωμα. Σαν φωτογραφια σεπια , σαν να τα καλυπτε ολα η χρυσοκοκκινη αφρικανικη σκονη οπως το Σαββατο που περασε. Αρχισαν να γινονται μελαγχολικες. Καπου εκει αρχισα κι εγω να γραφω "ποιηματα". Εχω γραψει καμποσα για τις Κυριακες. Σαν πληγη τις αντιμετωπιζα χωρις συγκεκριμενο λογο. Ηθελα να φαινομαι και λιγακι διανοουμενη ισως και ταιριαζε αυτη η "ψυχολογια" στο προφιλ ενος διανοουμενου, σωστα;; :)


Στην Ρουμανια ξανα-αλλαξαν τα πραγματα. Αχ τι ομορφα που ηταν στην Ρουμανια! Θυμαμαι το παραθυρο στην κουζινα μας που το χτυπουσε ο ηλιος κι εβλεπε στον δρομο που λεγοταν Primaverii (= ανοιξη). Ακομη και χιονια να ειχε εξω, ο ηλιος εμπαινε τοσο εντονα απο εκεινο το παραθυρο που νομιζες οτι ηταν ανοιξη :) Μια δυο φορες ειχα πιει στα βιαστικα ενα καφεδακι με 2-3 τσιγαρα και πηγα περπατωντας βολτα στην λιμνη με τα walkman μου. Καποιες φορες βγαιναμε για φαγητο με το γκρουπ μου. Οταν ανοιγε λιγακι ο καιρος μας αρεσε να πηγαινουμε στο Safari. Ειχε περισσοτερο finger food αλλα πολυ ωραια μουσικουλα και θεα στην θαλασσα.


Και ηρθαν οι Κυριακες με τον Δημητρη. Στο παλιο μας σπιτι, στην Γρυπαρη, καποιες Κυριακες του ειχα μαγειρεψει (ναι, καλα καταλαβατε, δεν μαγειρευω) και μεναμε ολη την μερα σπιτι. Αλλες Κυριακες παλι μας αρεζε να πηγαινουμε πρωι για καφεδακι στην Περαια, στον Λοφο, στην Θερμη, στην παραλια. Το εχουμε κανει πολυ λιγες φορες αν και το ευχαριστιομασταν πολυ να πηγαινουμε πολυ πρωι για καφεδακι εξω.


Τον τελευταιο χρονο τις Κυριακες μου τις θυμαμαι χωμενη σε συρταρια και ντουλαπια να αναδιοργανωνω τους χωρους και να προσπαθω να κερδισω χωρο για τον ερχομο της μπεμπας. Και τελικα εγινε αγαπημενη μου ασχολια. Μου αρεσουν πολυ οι αλλαγες κι επειδη, λογω εγκυμοσυνης , δεν μπορουσα να μεταφερω τα επιπλα αρχισα να μεταφερω τα περιεχομενα τους :) Αν δεν κανω αλλαγες στην ζωη μου θα ειμαι δυστυχισμενη, ειμαι σιγουρη. Νιωθω υπεροχα να ξυπναω νωρις το πρωι, να ετοιμαζω καφεδακι και να καταπιανομαι με διαφορες ανακαταταξεις στο σπιτι. το καλυτερο μου :) Αλλες φορες κατεβαζω ολα τα ραφια απο την ντουλαπα μου και τα τακτοποιω απο την αρχη! Εχω αρχισει να γινομαι λιγακι νοικοκυρα αθελα μου και το ευχαριστιεμαι κιολας :)


Στο μελλον θα μου αρεσε πολυ να περναω τις Κυριακες μου δημιουργωντας πραγματα με την μικρη μου. Ισως να καταπιανομαστε με μαγειρικη, ισως με χειροτεχνιες με ενδιαμεσα διαλειμματα χορού :). Δεν με μελαγχολουν πια οι Κυριακες, αντιθετως. Κι αν αυριο ερχεται μια Δευτερα, αυτο σημαινει οτι αρχιζει ενα νεο ταξιδι με προορισμο αλλη μια Κυριακη. Σαν νερακι περνανε οι μερες τις εβδομαδας αν το σκεφτεις!






7 σχόλια:

  1. Είναι πολλά αυτά που θέλω να σχολιάσω, σε διαβάζω ανελλιπώς κι ας μην αφήνω σχόλια (το κάνω στα κλεφτά από τη δουλειά), θα πω μόνο δύο πράγματα, ή μάλλον τρία: Πρώτον, η μπουμπού σου είναι μια ΚΟΥΚΛΑ, όποτε μπαίνω στο blog σου χαζεύω με τις φωτογραφίες της, να σου ζήσει και να είναι πάντα γερή κι ευτυχισμένη!!!
    Δεύτερον, χαίρομαι πάρα πολύ και γαληνεύω και η ίδια με την ήρεμη ευτυχία που βγάζεις!! Κράτησε αυτά σου τα κείμενα των τελευταίων μηνών και αν ποτέ έρθουν δύσκολες μέρες ξαναδιάβασέ τα, θα νιώσεις πολύ όμορφα!
    Τρίτον, για ό,τι χρειαστείς για το γάμο, (πληροφορίες για μαγαζιά με τούλια, κορδέλες κλπ, τιμές, ιδέες...) πες μου! Έκανα εκτεταμένη έρευνα αγοράς για το δικό μου γάμο και ευχαρίστως θα σε βοηθήσω σε ό,τι θες. Βέβαια οι γνώσεις μου περιορίζονται στην Αθήνα, αλλά δεν πειράζει, ευκαιρία να κατέβεις για να τα πούμε κι από κοντά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. olivetreegirl μου

    στους δυσκολους καιρους θα διαβαζω το σχολιο σου, θα με γλυκαινει περισσοτερο :)

    Για τον γαμο σε ευχαριστω πολυ πολυ για την διαθεση σου να βοηθησεις. Φανταζομαι ποσο θα κουραστηκες ολες αυτες τις πληροφοριες. Διαφερουν πολλα ομως απο αθηνα στην Θεσσαλονικη και εχω και μια αδερφη που τρελλαινεται να οργανωνει τετοια πραγματα, οποτε επεσε το μεγαλυτερο βαρος σε εκεινη.

    Βεβαια ξαναειδα αρκετες φορες τις φωτογραφιες σου για ιδεες :) Η ελια επαιζε πολυ στο μυαλο μου να σου πω την αληθεια :)

    Ευχαριστω και για τα ομορφα λογια για την μπεμπα. Εγω ειμαι τρελλη με τις φωτογραφιες, θα μπορουσα να γεμισω ολο το μπλογκ. Ο Δημητρης με συγκρατει ομως γιατι δεν του αρεσει και πολυ αυτη η δημοσιοτητα :)


    Καλο απογευματακι!!!!!


    xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εκτός απο την εφηβεία
    μάλλον καλά σε πάει !
    είσαι τυχερή
    και ωραία είναι να διαβάζουμε κανα θετικό για τις κυριακές .
    νοικοκυρά μου εσύ !


    (τέτοιο ποστ ΔΕΝ θα κάνω:)




    καλό βράδυ λακάκια μου
    χχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. και να της μάθεις να χορεύει ξυπόλητη ε ?

    :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μαγια μου

    ξυπολητες και οι δυο βεβαιως :)

    Και στην εφηβεια ηταν ομορφες οι Κυριακες, χρειαζεται και η σκοτεινια για να μας κανει εντυπωση το φως, οπως εχουμε ξαναπει οι δυο μας :)

    Το μονο ασχημο απο το παρελθον μου ειναι οτι για πολλα χρονια δεν ημουν ειλικρινης με τα θελω μου. Εβγαιναν οι αληθειες μου στην επιφενεια κι εγω εκανα μακροβουτια να μην τις αντιμετωπισω. Αργησα λιγο αλλα το καταφερα και απο τοτε εχω περισσοτερο ομορφα να θυμαμαι :) Ακομα και τα ασχημα τα θυμαμαι με περισσοτερη αγαπη για εκεινο το κοριτσι, την μικρη Κατερινα που δεν ηξερε πως να αντιμετωπισει τις αληθειες της. Ηθελε να διωξει ολη την ασχημια του εγω της γιατι ειχε μπερδεψει το εγω με τον εγωισμο. Χαιρομαι πολυ που εκανα τοσα λαθη και με εφεραν εδω που ειμαι σημερα. Αν και αν γυρνουσα τον χρονο, θα εκανα και καποιες αλλαγες, δεν ειμαι απο αυτους που δεν μετανιωνουν ποτε. Μονο συγχωρω, δεν ξεχναω.

    Εχω ορεξη για μπλα μπλα πρωι πρωι :)

    xxxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ναι
    αλλά αν έκανες τις αλλαγές που λες
    θα μπορούσες τώρα να σκέφτεσαι και να γράφεις όλα αυτά...?

    άλλο να μην ξεχνάς
    άλλο να μετανιώνεις .
    δύσκολο να δέχεσαι τα όλα σου
    αλλά απείρως πιο αποδοτικό και δυναμωτικό .

    φιλιά
    χχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καποιες μικρες αλλαγες νομιζω δεν θα αλλαζαν το αποτελεσμα. Ειναι που εχω κανει τα ιδια λαθη πολλες φορες επειδη δεν ειχα την δυναμη να αρνηθω καταστασεις. Νομιζω ειχα καταλαβει πιο νωρις το λαθος αλλα απο αδυναμια το επαναλαμβανα και καταναλωνομουν. Θα ειχα χρονο να ζησω περισσοτερα ισως. Ισως και οχι ομως :) Ποιος ξερει!

    Φιλια πολλα Μαγια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή