Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2009

Ατσαλες σκεψεις...


Τις τελευταιες μερες το πρωι εχει αρκετη δροσια και δεν καθομαστε πλεον εξω. Αυτο που με ενοχλει ειναι που τα μεσημερια κανει ζεστη, θα ηθελα μια διακριτικη δροσια ολη την ημερα.
Απο τις αγαπημενες μου συνηθειες ειναι, το βραδακι, που ξαπλωνω στον καναπε κι ανεβαζω τα ποδια μου ψηλα (θυμαστε που ελεγα οτι γινονται σαν φρατζολακια.... που να δειτε τωρα!!), να σκεπαζομαι με ενα σεντονακι ή τον χειμωνα με φλις κουβερτουλα.
Χθες βγηκε ο Δ με κατι φιλους για φαγητο. Μου αρεσει να μενω μονη στο σπιτι καμια φορα. Ο Δ βεβαια τελευταια εχει αγχος να με αφηνει μονη, μηπως συμβει το ευχαριστο ή μηπως χρειαστω τιποτα και δεν ειναι κοντα, ειναι υπερπροστατευτικο το αγορι μου.
Εμενα ομως μου αρεσε η χθεσινη βραδυα. Ειδα τις σειρες μου, εχω ενα κολλημα τελευταια με το N C I S και με τα C S I (Miami, N.Y. Las Vegas), και μετα εβαλα μουσικουλα για λιγο. Αποφευγω να δω οτι εχει σχεση με τις εκλογες. Ακομα και απο τα debate, ζητημα να ειδα 15 λεπτα προχθες και αλλα 10 λεπτα χθες. Φετος εξαλλου δεν θα ψηφισω, δεν θα μπορω να παω στο χωριο μου στις εκλογες.... ενδεχεται να ειμαι και στην κλινικη εκεινες τις μερες!
Χθες το βραδυ λοιπον, οταν εβαλα για λιγο μουσικουλα (νυσταξα γρηγορα), ονειρευομουν το αγαπημενο μου σπιτι. Αυτο με τις αυλες, τα ομορφα μπαλκονια, τα πολλα δωματια που πριν λιγο καιρο σας ειχα ζωγραφισει. Σκεφτομουν, οτι αν ειχα ενα craft room (στα ελληνικα "δωματιο δημιουργιας" λεγεται;;;) ισως μετα τη δουλεια τα βραδια να μην ανοιγα καν την τηλεοραση. Να χωνομουν εκει μεσα, να εβαζα χαλαρωτικη μουσικουλα και να καταπιανομουν με κατι ευκολο και δημιουργικο για ξεκουραση. Θα ηθελα να ειναι διπλα στην σαλοκουζινα και οχι σε καμια σοφιτα, να ειναι ευκολο να μαγειρευω παραλληλα (οχι οτι ειμαι καμια τρελλη νοικοκυρα.... τωρα λεω να γινω... εχω πιθανοτητες;;).
Και τωρα θα μπορουσα, αλλα μονο η διαδικασια να στησω τις χαντρες και τα νηματα μου (επειδη ειναι αποθηκευμενα) και να τα ξεστησω μετα, ειναι λιγακι κουραστικο για καθημερινη βαση. Ενω αν εχουν τη θεση τους σε ενα δωματιο δημιουργιας, χωρις να χρειαζεται να τα κουβαλαω απο δω και απο κει (η ομπρελιτσα με κατανοει απολυτα!!!..... και οσες εχουν το ιδιο προβλημα!) σου δινεται η δυνατοτητα να ασχολησαι πιο συχνα με τα αγαπημενα σου χομπυ.
Μου ειναι τοσο ευχαριστο να κανω ονειρα. Σαν δευτερη φυση μου. Απο αυτα τα ονειρα που κανεις με ανοιχτα τα ματια, οταν νιωθεις ηρεμια και υπαρχει και μια ομορφη μελωδια να σε συνοδευσει στα ονειρα σου!
Ονειρευομαι βροχες και χουχουλιαρικες μερες αγκαλια με την μικρη μου. Ζεστασια και αγαπη διαχυτες παντου!
Καπου διαβασα μια συμβουλη προς μια αλλη εγκυμονουσα και μου αρεσε πολυ. Δεν μπορω να θυμηθω που το διαβασα, θα σας το μεταφερω οπως θυμαμαι :
"Μην ακους καμια προειδοποιηση για ξενυχτια και κουραση .... αν εχεις την διαθεση να χαρεις την εμπειρια που ετοιμαζεσαι να ζησεις, θα την ζησεις με χαρα και μονο ολοκληρωση θα νιωσεις. Μην ξεχνας να εκμεταλλευεσαι τις στιγμες, αυτες θα σε κανουν ευτυχισμενη"
Δεν με τρομαζουν τα ξενυχτια που με περιμενουν. Ουτε το αγχος μιας ψυχης που θα εχω την ευθυνη της. Μονο μια απορια εχω.... ποση ευτυχια μπορει να αντεξει κανεις;!;
Καλημερα

21 σχόλια:

  1. ...Γλυκιά μου καλημέρα ....ετοιμάσου για μεγάλες δόσεις ευτυχίας και πίστεψέ με μπορείς να τις αντέξεις...Σου μιλώ με την πείρα μιας μαμάς ενός 11χρονού και μιας 6χρονης που μόλις ξεκίνησε το Δημοτικό.Σίγουρα η βαβούρα και η κούραση μεγάλη αλλά το βράδυ η αγκαλιά και η θέα δύο κοιμισμένων αγγέλων...μα ξεκουράζει . Ετοιμάσου λοιπόν για μεγάλες στιγμές. Σου εύχομαι τα καλύτερα , η Ειρήνη μας ( με καλή παρέα ) μου έχει πολύ καλά λόγια για σένα....Στο μέλλον ελπίζω να πιούμε καφεδάκι οι τρείς μας...όταν είμαι Θεσσαλονίκη...Φιλιά θα τα λέμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Dee, αντεχεται η ευτυχια. Μην εχεις καμια μα καμια αμφιβολια.

    Φιλια & καλημερες!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. mariak μου

    σιγουρα θα εχει κουραση το νεο μας "χομπυ" :):):) Ουτε φανταζομαι οτι θα ειναι καθε μερα γιορτη. Απλα το φανταζομαι σαν μεγιστη ολοκληρωση, μια αισθηση που δεν συγκρινεται με καμια αλλη!!

    Ευχαριστως να βρεθουμε για καφεδακι οταν βρεθεις Θεσσαλονικη, μονο που θα χρειαστει να ερθετε προς τα μενα γιατι εγω αποφευγω πλεον τις μετακινησεις. Η Ρηνιω ξερει καλα τον δρομο για το σπιτι μου :) Θα σας περιμενω!!

    Καλημερααα!!!



    Αντωνη μου

    αντεχεται λοιπον ε; Εσυ ξερεις καλα γιατι προσφατα γευτηκες, ο,τι ετοιμαζομαι να ζησω :):)

    Μερικες φορες νιωθω να σκασω απο αυτα που νιωθω. Ειναι και η χαρα που νιωθω που ετοιμαζομαι να δημιουργησω οικογενεια με τον συγκεκριμενο αντρα. Λες και κερδισα το τζοκερ ειναι :):):):) (η διαγνωση ειναι ερωτας... μην ανησυχεις για μενα!)


    Καλημερα

    xxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά δεν το συζητώ απο σειρές βλέπουμε τις ίδιες απο συνήθειες πάνω κάτω τις ίδιες.

    Να είσαι πάντα τόσο καλά και να ονειρεύεσαι πάντα τόσα πολλά.


    Υ.Γ μπορείς να αντέξεις γλυκειά μου όλη αυτή τη χαρα που σου έρχεται σε λίγο και να τη μοιραστείς μπορείς με τον Δ σου.

    την καλημέρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. me to kalo na gennhseis koritsi mou.
    oso gia to dwmatio dhmiourgias einai zhthma nomizw.ki egw ws kalitexnhs tha to hthela.eimai zwgrafos ston eleuthero xrono mou kai mou leipei enas dikos moy xwros.

    kwstas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. artou mou

    μαλλον θα τα καταφερω, αν ειναι να παραπονιομαστε και για την χαρα ειμαστε για κλαματα :):):)

    Τα ονειρα δεν σταματουν ποτε... ευτυχως!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κωστα

    καλως ορισες!

    Ενα δωματιο χρειαζεται ο καθενας μας για να εχει τον χωρο του.... ακομη και ο γαμπρος μου που το χομπυ του ειναι η τηλεοραση εχει ενα εξτρα δωματιο με μια τηλεοραση και το playstation του για να μπορει ανενοχλητος να βλεπει και να παιζει οσο θελει!!

    Καποτε θα τα καταφερουμε, που θα παει.... εστω μια γωνια στο σπιτι θα καταφερουμε να την κανουμε δικη μας! :)

    Μεχρι τοτε μπορουμε να ονειρευομαστε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μέλι όλα. Ελιωσα. Μόνο σου εύχομαι τώρα και ξέρω εγώ με αυτά είμαι... δράμα λέμε.

    Μακάρι όλοι να έρθει η στιγμή στη ζωή μας που να νιώσουμε ότι δεν αντέχουμε τόση ευτυχία. Κι αυτό να είναι μόνο από ανθρώπους.

    Αγκαλιά μεγάλη κορίτσι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καμιά κούραση δε θα νιώσεις. Στο υπογράφω. Είναι τόση η ευτυχία που σου δίνει φτερά. Θα του μετράς ανάσες ακόμα κι όταν κοιμάται κι από χαρά δεν θα μπορείς να κοιμηθείς, όχι γιατί θα σ' ενοχλεί.
    Αν ακολουθήσεις τις σωστές συμβουλές, ούτε που θα το καταλάβεις. Νευρικά μωρά κάνουν ΜΟΝΟ οι νευρικές μαμάδες. Κι εσύ είσαι τόσο ήρεμο και γλυκό πλάσμα που το μωράκι σου θα είναι άγγελος. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γλυκές και τρυφερές σκέψεις...Να είστε όλοι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να το αποκτήσεις κοριτσάρα μου.Αφού το θες τόσο.Κι η ευχή είναι από καρδιάς

    Όσο για την ευτυχία...αντέχεται.Ειδικά αν έχει τη μορφή ενός μωρού..

    Φιλιά πολλά φιλενάδα
    [και μου έλειψες..μα φταίω...]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι πιο ομορφο απο το να ονειρευεσαι. Οσο για την ευτυχια, αυτη αντεχεται και να εισαι ετοιμη για πολλη πολλη απο δαυτη, τωρα αλλα και για τα χρονια που ερχονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σου εύχομαι να αντέξεις την υπέρτατη ευτυχία.
    Εδώ αντέχουμε τον πόνο, στη χαρά θα κολλήσουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είναι από τις πιο γλυκές ευτυχίες αυτή που θα σε έβρει.
    Μην ανησυχείς για τίποτα.
    Ολα θα γίνουν σιγά σιγά.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. freedula μου

    εχω την αισθηση οτι ζω την πιο ομορφη περιοδο της ζωης μου και τα χανω καποιες φορες :):)

    Καλημερα φιλεναδα!!



    Μαριαννα μου

    νευρικα μωρα κανουν μονο οι νευρικες μαμαδες ε; :):) Κι εγω πιστευω οτι μεταφερουμε στο παιδι τη δικη μας ιδιοσυγκρασια. Μακαρι να καταφερω να ειμαι ηρεμη ακομα και οταν θα θελω να την στραγγαλισω :):) Δεν εχω ιδεα τι μαμα θα γινω :) Νομιζω εγω θα ειμαι η αυστηρη και ο Δ ο "καλος".
    Θα δουμε :)

    Καλημερα!!!



    twinkle

    ευχαριστω πολυ για το περασμα σου απο δω. Να εισαι καλα!!

    Καλημερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. anima μου

    αν η ευτυχια εχει τη μορφη ενος αντρα κι ενος μωρου μαζι.... αντεχεται;; :):):)

    Καλημερα φιλεναδα!!


    Δημιουργια μου

    αλλιμονο, τι θα ημασταν χωρις τα ονειρα :):) Σαν οξυγονο ειναι!!! :)

    Προετοιμαζομαι για αυτο που λες αλλα παλι θα εκπλαγω μου φαινεται :)

    Καλημεραα!!!


    lena_zip μου

    μερικες φορες και ο πονος και η ευτυχια ειναι το ιδιο δυνατα, τοσο που φοβασαι οτι ξεπερναει τις δυναμεις σου. Βεβαια χιλιες φορες να τα χανω απο ευτυχια παρα απο πονο, εχεις δικιο :):)
    Θα αντεξουμε , ειναι σιγουρο :)

    Καλημερα!!!


    Εβιτα μου

    τωρα ειναι που λεμε, εφαγα τον γαιδαρο και μου εμεινε η ουρα..... πολλες φορες ομως, απο την αγωνια που εχεις στο τελος, η ουρα μοιαζει πιο μεγαλη κι απο τον γαιδαρο ολοκληρο :) Αυτο το "σιγα σιγα" που λες, ειναι που δεν αντεχω τελευταια. Εχω αρχισει να εχω αγωνια για την μεγαλη ωρα :):)

    Καλημερααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κάθε μωρό είναι διαφορετικό καλή μου , μπορεί να σου τύχει ένα σαν την Ειρήνη μου που με είχε όρθια 24 ώρες ή ένα σαν την Ιωάννα που κοιμώτανε 24 ώρες σα σημείο που ...ξεχνούσα οτι είχα μωρό.Όταν πήγα να τα βαπτίσω στη Τήνο πήγαμε με τρένο στο Πειραια, τη βάλαμε ( 2 μηνών ) στο πορτ μπεμπέ στο δύχτι του τρένου και την βγάλαμε όταν φθάσαμε χωρίς να κάνει κιχ.Όλα θα πάνε καλά , θα σε δω στη ..κλινική !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μωρό μου, τί άπαιχτη τρυφερή ανάρτηση ήταν αυτή;!
    Εσύ θα την αντέξεις την τόση ευτυχία, και όχι μόνον αυτή αλλά άλλη τόση! Αυτό με το χουχούλιασμα.... πόσο μοιάζουμε σ'αυτό! Αυτό με το CSI το έχω πάθει κι εγώ! Φοβερή σειρά!
    Κάνε όσα όνειρα θες... καλό κάνουν και είναι και τζάμπα! Εγώ κάνω χιλιάδες καθημερινά και λέω πού θα πάει τόσο που τα μελετώ κάποια στιγμή θα γίνουν πραγματικότητα!

    Φιλιά πολλά φιλεναδίτσα μου!!! Ελπίζω να μας δωθεί η ευκαιρία να τα πούμε σύντομα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. αχτιδουλα μου

    εχεις απολυτο δικιο. Το καθε παιδι εχει τον δικο του χαρακτηρα, το εχω μαθει απο τα σκυλια αυτο :):) Με σωστη αντιμετωπιση μπορει ο γονιος να διορθωσει τα πραγματα αλλα αλλες φορες ειναι πιο ευκολο κι αλλες πιο δυσκολο! Ελπιζω να ειναι καλοβολο το μωρο μου..... αν οχι, δεν πειραζει.... νεοι ειμαστε κι εχουμε αντοχες :):):) Αρκει να ειναι γερη :)

    Φιλακιαααα



    Ρηνιω μου


    κι εγω ετσι σκεφτομαι για τα ονειρα.... τοσο που τα μελεταω, δεν μπορει , ολο και καποιο θα γινει πραγματικοτητα..... η λογικη του τεμπελη δηλαδη :):):)
    Ευτυχως τζαμπα ειναι φιλεναδα και χορταινουμε μονο με αυτα.... επειδη ειμαστε και καλοβολα κοριτσια :):)

    Φιλαρες!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. πέρασα για την πρωινή μου βολτίτσα για να αφήσω την καλημέρα μου και να μάθω τα νέα.

    Φιλιάαα πολλά και καλημέρες κοριτσάκι και λίγη υπομονή ακόμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. αρτουδακι μου

    Καλο Σαββατοκυριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή