Δευτέρα 3 Αυγούστου 2009

ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ .... ΚΑΙ ΛΙΓΟ B/W









Μετα απο 4-5 Σαββατοκυριακα, επιτελους καταφεραμε να ξεμυτισουμε μεχρι την Αρναια για λιγο. Πολυ ωραια ηταν. Χορτασα πρασινο και δροσια. Για μπανιο δεν καταφεραμε να παμε παλι. Μας χαλασαν τα σχεδια κατι απροσμενοι επισκεπτες. Κατεβηκαμε ομως στο δασακι της Αγιας Παρασκευης, πηραμε καφεδακια στο χερι απο την καινουρια καφετερια του φιλου μου του Στεφανου και καθησαμε σε ενα κιοσκι. Πρασινο, δροσια, κρυο φραπεδακι και καλη παρεα !!! Ειχαμε και το Φλαπακι μαζι μας. Χορτασε βολτες στο δασακι και τις δυο μερες. Ο Δ την ετρεξε μεχρι που της βγηκε η γλωσσα :):)

Εγω επαιξα με την φωτογραφικη μου και χαρηκα τις ωρες με τον Δ μακρια απο υποχρεωσεις.

Καλη και δροσερη εβδομαδα να εχουμε !!!!!

Το τραγουδακι αφιερωμενο στην φιλη μου την Τανια απο Αρναια που της αρεσει πολυ!

20 σχόλια:

  1. Πολυ ωραιες οι ασπρομαυρες!!!
    Καλη βδομαδα Dee!!!

    * το B/W τι ειναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αντωνη μου

    B/W = ειναι συντομογραφια του black and white, για τις ασπρομαυρες φωτογραφιες που σου αρεσαν :)

    Καλη εβδομαδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλα δεν ειναι τιποτα.
    Απο τη ζεστη...

    Ειχα κολλησει στο W
    χαχαχαχα


    Να τις τυπωσεις Dee, ειναι πολυ ομορφες.
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αντωνη μου

    καποια στιγμη σκεφτομαι να κανω ενα κολαζ με ασπρομαυρες φωτογραφιες.... πότε δεμ ξερω ομως :):)

    φιλιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΣΤΥΛΙΤΗΣ - ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

    Στίχοι: Θανάσης Παπακωνσταντίνου
    Μουσική: Θανάσης Παπακωνσταντίνου
    Πρώτη εκτέλεση: Μελίνα Κανά & Θανάσης Παπακωνσταντίνου ( Ντουέτο )

    Πάνω στα λυτά σου τα μαλλιά
    φωλιάζουν λαμπυρίδες
    Πάνω στα λυτά μαλλιά
    αχ την αγάπη μου είδες
    Είδες το γέλιο του ουρανού
    του γερακιού το ράμφος
    Είδες το πρώτο πέταγμα
    της αφορμής το άνθος
    Πάνω στα λυτά σου τα μαλλιά
    φωλιάζουν λαμπυρίδες
    Πάνω στα λυτά μαλλιά
    αχ την αγάπη μου είδες

    Πάνω στο λευκό σου το λαιμό
    πέφτει πυκνό το χιόνι
    Πάνω στο λευκό λαιμό
    χέρι ζεστό ζυγώνει
    Φέρνει τα πέντε δάκτυλα
    φέρνει τα δέκα χάδια
    Φέρνει και σώμα δύστροπο
    που έμαθε στα σκοτάδια
    Πάνω στο λευκό σου το λαιμό
    πέφτει πυκνό το χιόνι
    Πάνω στο λευκό λαιμό
    χέρι ζεστό ζυγώνει

    Πάνω στα ματόκλαδά σου ζει
    στυλίτης ξεχασμένος
    Πάνω στα ματόκλαδα
    εσύ είσαι ανεβασμένος
    Παίζεις λαούτο με φτερό
    και εγώ τα μάτια κλείνω
    Γλιστράς από τα βλέφαρα
    και στην καρδιά σε αφήνω
    Πάνω στα ματόκλαδά σου ζει
    στυλίτης ξεχασμένος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είχα την ίδια απορία με τον Αντώνη... αλλά ευτυχώς μου λύθηκε!
    Φιλενάδα φοβερές φωτό! Ενδείνκυται και το μέρος όμως! Μία αδυναμία στην Αρναία την έχουμε!
    Χαίρομαι που περάσατε καλά!!! Τις φωτό τις κλέβω όλες και μάλιστα χωρίς να σε ρωτήσω... χαχα!!!

    Φιλιά πολλά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ειρηνη μου

    σιγα μη ζητησεις αδεια για κλεψιμο απο την αρχικλεφταρου :):):):)

    Χαρισμα σου.... και ελπιζω να βρεθουμε και μαζι εκει να περπατησουμε στην Αγια Παρασκευη. Αδυναμια εγω στην Αρναια;;;;; Μα πως σου περασε αυτο απο το μυαλο;;; :):):)

    Φιλαρεςς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πέρασες καλά φιλενάδα
    Φαίνεται

    Να το ξανακάνεις.Σύντομα

    Φιλιάαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαχαχα τι έπαθα η γυναίκα 5 τα ξημερώματα να σε διαβάζω.

    Ρε τι διάολο είναι σκεφτόμουν αυτό το b/w;

    Μέχρι που είδα την ερώτηση του Αντώνη και λέω οκ δεν είμαι η μόνη χαζή.

    Πόσα θες να μας τρελάνεις!

    :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. anima μου

    περασα πολυ ωραια αλλα ηταν πολυ λιγο !! Σε 1-2 βδομαδες θα παω να κατσω περισσοτερο :)

    Καλημερααα!!


    freedula μου

    ααααα, μου φαινεται δεν παιζεται πολυ με το flickr εσεις :) Απο εκει εμαθα το B/W. Αν ψαχνεις καμια φορα για ασπρομαυρες φωτογραφιες χρησιμοποιησε το :)

    Καλημερααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πριν διαβάσω το κείμενο..η Αγία Παρασκευή σκέφτηκα!

    Έχω περάσει πολύ όμορφα εκεί Ντιντίκα μου..όμορφο μέρος ε?

    Επίσης να πω σε όλους τους φίλους μας εδω ότι είσαι πανέμορφη,η εγκυμοσύνη σου πάει πολύ κι ας πρήστηκαν τα ποδαράκια! :)

    Καλά για τον Δημήτρη τι να πώ?..ειδα πως σε κοίταζε!

    Καλή εβδομάδα όμορφη
    xxxxxx..και χαδάκι!

    To τραγούδι αυτο μου αρέσει πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το τραγουδάκι υπέροχο!
    Οι φωτο πολύ καλλιτεχνικές!
    Να περνάς πάντα έτσι όμορφα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαργαριτα μου

    χαρηκα πολυ που επιτελους σε ειδα μετα απο τοσο καιρο!! Τα ομορφα ματια σου βλεπουν ομορφους ανθρωπους :)

    Στην Αγια Παρασκευη εχω ζησει κι εγω αξεχαστα χρονια ..... απο πολυ μικρουλα μεχρι... σημερα :):)

    Φιλακια πολλα πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εβιτα μου

    σ' ευχαριστω πολυ κουκλα μου :) Χαιρομαι που σου αρεσαν οι φωτογραιες.

    Καλο απογευματακι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο σκύλος σου σκέτη γλύκα..κούκλος είναι .Χαίρομαι που περνάς καλά χρυσό μου κοριτσάκι, οι εικόνες υπέροχες.Πάρε με μαζί σου καλέεεεεε!Άκουσες τ5α νέα για τα σκυλιά που βασάνιζαν και σκότωναν στις ειδήσεις;Πέθανα απο τη σύγχιση μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Παλι καλα που εχει μονο μια φωτο του Φλαπακίου
    -δεν θα το αντεχα το Φλαπυ
    πανω στο δεντρο
    κατω απο το δεντρο διπλα απο το δεντρο
    με τη γλωσσα μεσα
    με τη γλωσσα εξω
    με την ουρα ορθια κλπ κλπ κλπ

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    γειαααααααααααααα


    σιωπη!
    δεν ειμαι πολυ καλα!
    θα λες "ναι Ταλι μμου αγαπημενη συμφωνω "

    καμι αβδομαδα θα μας παρει

    μεχρι να γινει το λαπ τοπ μουυυυυ!

    Τωρα που το σκεφτομαι δεν θυμαμαι απο ποτε εχουμε να διαφωνησουμε αλλα στο λεω καλου κακου

    επισης θα λες
    ναι ταλι τα καταλαβα ολααααααααα στην ταινια

    διοτι μολις θα γινει το λαπ τοπ θα μπω στον πειρασμο να στα εξηγησω ολα και μας βλεπω να γενναμε παρεα
    εσυ να κανεις ανασες κι εγω να λιποθυμω

    τεσπααααα

    ΕΓΚΥΟΣ ΓΥΝΑΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΤΑ ΑΥΓΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΟΛΟ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ???
    ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ????????????

    (Δεν μπορω επρεπε να βρω κατι να γκρινιαξω...:)
    (ξερεις που θα παω μετα απο δω αν δεν πεσει η συνδεση ε????

    στην Μαρω σας χε χε!))




    φιλιαααααααααααααααα
    ντι ντι κα!χχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. αχτιδουλα μου

    οχι δεν ακουσα καθολου ειδησεις. Εχω πανω απο ενα μηνα να ακουσω ειδησεις :)

    Στην Αρναια ειμαι σιγουρη θα σας αρεσει. Κανενα Σαββατοκυριακο πες τον Δημητρακη σου να σε παει, τελη του μηνος θα ειμαι κι εγω εκει :)

    Καλημεραααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ταλι μουυυυυυ

    με ειπες ντιντικα;;;;;;;;;;;; Ωρα ειναι να μου αρχισεις και τα γλυκουλινι, φατσουλινι κτλ κτλ :):):)

    Ο,τι πεις εσυ, ουτε μια αντιρρηση δε θα φερω!! Κοιτα να το εκμεταλευτεις τωρα που εγω ειμαι στα χαι μου :)

    Και το λαπτοπακι θα ειναι ετοιμο πριν καλα καλα το καταλαβεις!!

    Εγω δεν καταλαβα την ταινια;;; Ποιος ειπε κατι τετοιο;; :) Ξεκαθαρα ηταν ολα. Ειπε η madame να κουβαλησει ολη της την ζωη σε ενα τρενο για μια νεα αρχη και το παρελθον την πλακωσε και στο τελος την ελευθερωσε. Καλα καταλαβα;;; :)

    Μια εκδρομουλα πηγα. Μονο ενα μπανιο εχω κανει στην θαλασσα. Κι αυτη την Κυριακη καποιος μας μουντζωσε και παλι δεν καταφεραμε να παμε για μπανιο. Καποιοι φροντισαν να μας αλλαξουν το προγραμμα :) Δεν χαλιεμαι ομως... τελη Αυγουστου ομως θα του δωσω να καταλαβει. Θα ειμαι αραχτη ολ ντει λονγκ :):)

    Καλημερα ομορφη!!!!

    xxxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ωραίες οι αποδράσεις κι ας είναι για ένα Σαββαοτοκύριακο.

    Το πράσινο ξεκουράζει το μάτι και το γαλάζιο του ουρανού το μυαλό...

    Αχ χρειάζομαι διακοπές επειγόντως.

    Η Φλάπυ μια ομορφιά αλλά έπρεπε να την φέρεις πάνω στο δέντρο, κάτω από το δέντρο, δίπλα στο δέντρο με την γλώσσα μέσα, με την γλώσσα έξω κλπ για να μπορεί να έχει να μουρμουράει η Talisker. Μήπως να της χαρίσουμε ένα ζωάκι τα Χριστούγεννα;;;

    Φιλιά και να περνάς όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αλεξανδρα μου

    μη λες τετοια για σκυλισιες φωτογραφιες και μας βγαλει φλυκταινες Αυγουστιατικα η Ταλι. Ασε που περιμενει να γινει και το λαπτοτ της και φανταζεσαι τι κεφια θα εχει :):)


    Η φυση παντα ξεκουραζει, αρκει να εχεις αναλαφρη καρδια να την χαρεις :) Περιμενω πως και πως να ξαναπαω στο χωριο μου :)

    Καλημερα ομορφη μου Αλεξανδρα!!

    xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή