Πέμπτη 10 Ιουλίου 2008

μονη στο σπιτι - "Ξαφνικος ερωτας"


Μονη στο σπιτι. Δεν θυμαμαι ποσο καιρο εχω να κοιμηθω μονη μου. Ωραια ηταν. Οταν σπουδαζα πηγαινα μια εβδομαδα πριν αρχισουν τα πανεπιστημια κι εφευγα μια βδομαδα αφου τελειωναν, για να μπορω να μενω λιγες μερες ολομοναχη στο σπιτι.

Καποιες φορες περνουσαν οι ωρες χωρις να κανω τιποτα, καποιες αλλες φορες ομως, αναβα τα κερια μου, εβαζα λιγο κρασακι και αφιερωνα τα βραδια μου σε ο,τι αγαπουσα......μουσικη, ταινιες, ημερολογιο, ονειρα.

Ετσι και χθες!

Στην αρχη σκεφτηκα να κανονισω να βγω για κανενα κρασακι. Οταν το αποφασισα ομως και αρχισα τα τηλεφωνα, ηταν αργα. Ειχαν ηδη ολοι κανονισει κατι για την βραδια τους.

Μονη λοιπον!




Πηρα την ταινια "Ξαφνικος ερωτας". Ειχα διαβασει δυο φορες το βιβλιο "Ταλγκο", που βασιστηκε η ταινια. Δεν με ενθουσιασε. Ο σκηνοθετης του μυαλου μου ειχε δημιουργησει απιστευτες εικονες οταν διαβαζα το βιβλιο. Οταν δεν χρειαζεσαι χορηγο, τα σκηνικα γινονται μαγευτικα....και οπως ακριβως σου ταιριαζουν. Θα μπορουσε να ειναι υπεροχη ταινια....αλλα δεν...!
Η μουσικη ομως του Σπανουδακη σε απογειωνε, εντυνε τις καλυτερες στιγμες της ταινιας και σε διαπερνουσε.





Τελος η ταινια, τελος και τα γαριδακια :)

Κατα τις 12 σαν καλο κοριτσακι, ανεβηκα να ξαπλωσω και να ζωγραφισω τα εικονοσταυρα μου. Με φωναζε ο αερος στο μπαλκονι ομως και βγηκα να μου δωσει μια αγκαλια. Ησυχια και σκοταδια. Βαθυα αναπνοη και αμεσως αρχισε να με φλερταρει ο Μορφεας.

Ημουν επιρρεπης και αφεθηκα ;)

4 σχόλια:

  1. Και γω αφέθηκα μικρή μου.

    Γύρω στις 4.

    Πάντως η ταινία εμένα μου άρεσε.Να και η πρώτη μας διαφωνία...

    Οσο για τη μουσική του Σταμάτη,

    μοναδική...

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. anima

    ειχες διαβασει το βιβλιο πριν δεις την ταινια;
    Δεν ηταν ασχημη ταινια,απλα δεν ειχε αυτο το κατι ,που ειχα φανταστει οταν διαβαζα το βιβλιο.

    Ο Σπανουδακης ομως με πηρε και με σηκωσε :):)

    xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν είναι όμορφο καποιες φορές να μένεις μόνος με τον εαυτό σου?.. ακόμη και αν δε σ αρέσει η ταινία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. pinelopi t.

    αν αντεχεις τον εαυτο σου, δεν ειναι απλα ωραιο, ειναι και αναγκαιο να μενεις μονος που και που :)

    Καλως ηρθες στο σπιτικο μου :)

    Καλο βραδακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή