Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2007

Για την Αρτου μας!!!

Ελεγα να γραψω για τα παιδικα μου χρονια στο σχολειο. Με παρεσυρε ο Γιαννης.
Ελεγα να εχω για υποκρουση τη μουσικη του Σπανουδακη απο την ταινια "Οι νυφες" (απλα καταπληκτικη!)................................

θα αφιερωσω ομως ενα τραγουδι εντελως ασχετο στην αρτου μου, που ειναι λιγακι κακοδιαθετη σημερα!! Ενα τραγουδακι που ειχα καιρο να το ακουσω, το βρηκα τυχαια ψαχνωντας και με ξεσηκωσε.
Κλεινω τραπεζι σε κουτουκακι το βραδυ,
Ταλι, Maya, Negma, Μωβουλα, Αλεξανδρα, Γιαννη ........ξεκουνηθειτε, θα βγουμε το βραδυ να ανεβασουμε την αρτου μας........και ειναι ολη η γειτονια καλεσμενη!

Αφιερωμενο αρτου μου!

Τη βραδιά μου απόψε
στιχοι/μουσικη: Γιαννης Σπανος/ Αλεκος Σακελλαριος
ερμηνεια: Μαρινελλα



Τη βραδιά μου απόψε μη μου τη χαλάς
μάθε και λιγάκι να χαμογελάς
Κάνε λίγο κέφι, πιες ένα κρασί
Χόρεψε κι εσύ
Τη βραδιά μου απόψε μη μου τη χαλάς
γιατί πεισματώνεις και δε μου μιλάς
Άσε με λιγάκι κι εγώ να χαρώ
κι έμπα στο χορό
Τη βραδιά μου απόψε μη μου τη χαλάς
μάθε και λιγάκι να χαμογελάς
Τις παρατηρήσεις και τις συμβουλές
αύριο μου τις λες
Τη βραδιά μου απόψε μη μου τη χαλάς
Ούτε μ’ αγκαλιάζεις ούτε με φιλάς
Άσε πια το ύφος σου το σοβαρό
κι έμπα στο χορό

31 σχόλια:

  1. ..μα που εχω το ελικοπτερο μου??

    πιλοτεεε!!!

    Στην υγεια μας βρε!

    Αρτου γεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα πεταχτω εγω να σε παρω εσενα ματια μου, μη μου ανησυχεις!!!

    Ποσο πεθυμησα ενα κουτουκακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ..να ντιντινιζει και το μπαγλαμαδακι σε ρεμπετικο;

    μμμ πειρασμε!!!!!

    καληνυχτα Dee μου!

    (και καλημερα που θα το δεις)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αχ ναι πάμε να μερακλώσουμε λίγο....είμαι έτοιμη. έτοιμη λέμε! ποιός θα με πάρει? περιμένω έξω.

    αρτού μου χαμογέλα!
    θάρθουν χειρότερα!!!!
    (αχαχαχα μπλακ χιούμορ ήταν, θα μου περάσει!!! είναι το τραγούδι της ντίντι που με παρασέρνει...)
    έλα καλό μου μην χαλιέσαι. θα περάσουμε καλά και θα τα ξεχάσεις όλα για λίγο! :)

    χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να μαι και εγω πρόλαβα ή δεν έμεινε κανένας μεζές για μένα


    ελα ελα βάλτε μου λίγο κρασάκι και πάμεεεεεεε


    τη βραδυά μου απόψε μη μου τη χαλάς.....να να να να να να

    κοριτσάρες σε ευχαριστώ πολύ για όλα μου φτιάξατε τη διάθεση όσο δεν πάει άλλο τι να πω κατασυγκινημένη

    dee dee μου συγνώμη που σου έκοψα το ποστ για τα παιδικά σου χρόνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αρτου μουυυυυυ

    μη ζητας συγνωμη κουκλα μου, ξερεις ποσες φορες για αλλο ξεκινησα κι αλλο εκανα στη ζωη μου. Αυθορμητα βγαινει και το χαιρομαι, δεν το εκανα με το ζορι. Νταμιτζανες κρασι, με ρεγουλα οσο εισαι στη δουλεια ομως......μην εχω τυψεις για την απολυση σου μετα! Το βραδυ πιες το ολο αν θελεις, εδω θα ειμαστε και θα σου χορευουμε :) Αν βρω χρονο θα μεγαλωσω και το ρεπερτοριο :)

    Φιλακια μητσο μ' :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ταλι
    το επομενο θα ειναι το παιζουν τα μπαγλαμαδακια :) Ετοιμασου για χορο, φερε και τους φιλοξενουμενους σου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. maya μου

    μπες μεσα, εδω, να μην κρυωνεις. Εδω ειναι το γλεντι. Θα σπασω κουπες σημερα!! Πολλα κεφια λεμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. etalon μου,

    παρακαλω....εχει και κρασακι οπως ειδες. Οταν τελειωσεις τον καφε περνα για μεζε:) Μια Αρτου εχουμε να την αφησουμε χωρις γλεντι ενω το εχει αναγκη;;; Λεει;;; Δε λεει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. "Πορτα εχω στο φως
    κι ο καημος αδερφος
    και μου δινει ο Θεος
    λιγο κρασι λιγο θαλασσα και τ' αγορι μου........"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το "Μια καρδια για σενανε" ατελειωτος Φιλιππος Νικολαου θα το χορεψει ο Γιαννης μας ζεμπεκια!!!! Γιαννηηη ακουςςς;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το θα σπασω κουπες οι κορασιδες ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. κέφια είπες?

    πάρε τώρα τον γιάννη χαρούλη να σε φέρει στα ίσα μου!

    χχχχχχχχχχχχχχχ

    εχεις μειλ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα Κατερίνα..
    Δεν ξέρω εάν τα κατάφερα αλλά σου έστειλα το τραγούδι που ζητάς.Αν πάλι δεν το έλαβες θα το βρεις στο eSnips..

    Σε φιλώ..
    Ιωάννα

    αχ..τώρα το είδα..
    με πρόλαβε η Μάγια μας..
    Τι κάνεις εσύ χρωματιστή μου;
    φιλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. maya μου

    ευχαριστω πολυ πολυ!!!!

    Το κραταω για το βραδυ, να το ακουσω οταν παω σπιτι. Το ερωτευτηκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. moira μου!!!

    ευχαριστω πολυ πολυ που ασχοληθηκες να μου το στειλεις κι εσυ!!! Τρεχω στου Γιαννη να ακυρωσω την παραγγελια να μη γεμισει το μειλ χειμωνανθους :):)

    Μη φυγεις εσυ, κατσε να πιεις ενα κρασακι, ερχομαι συχνα σημερα απο δω :)

    Φιλακιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @μοίρα μου
    καλά (όπως καλάθια). ευχαριστώ!
    εσύ? καλή μέρα!

    :)

    δεν δουλεύει το κρασάκι ντίντιιιιι!!!!

    χχχχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. θα σπάσω κούπες για τα λόγια που πες και ποτηράκια για τα πικρά λογάκια

    ώπα άλα(στροφή)ωπα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Έεεεεεελα ρε γαμώτο!!!!!!!!!!!

    Όλα τα ωραία χάνω, ρε π... μου!!!!

    Όχι ότι πέρασα άσχημα, είχα παρεΐτσα σπίτι, και δεν μπλογκάρισα χθες... Αλλά να χάσω την κρασοκατάνυξη;;;;;;

    Άμα γίνει τριήμερο το γλέντι και προλάβω τίποτα σήμερα, σφυρίξτε μου κι έμενα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. maya
    να φερω τιποτα πιο δυνατο οσο βραδιαζει;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. αρτου μου εχε χαρη που εχω δουλεια, μετα θα ριξω κι εγω καμια σβουρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Στελλα μου

    προλαβαινεις. Εγω θα λειπω αλλα εσυ κατσε, πιες και χορεψε:) Να, ειναι και η αρτου εδω :)

    Φιλακιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. στέλλα
    έχουμε ενα τραπεζάκι δίπλα στη πίστα 10 ατόμων και αλλάζουν τα άτομα συνέχεια φεύγει ο ένας κάθεται ο άλλος πάει μετά για πίστα μεριά και ξανακάθεται ο πρώτος οπότε βρες άδεια καρέκλα πάρε ποτηράκι και τραγούδα μαζί μας


    Υ.Γ θα γίνει 3ήμερος εορτασμός αύριο θα το συνεχίσουμε σπίτι μου
    dee dee και εσείς οι άλλοι ακούτε????αύριο σπίτι μου

    μην λείψει κανείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ακουσαμε αυριο σε σενα!!!
    Παρε προμηθειες να εχουμε, αυριο ειναι και Παρασκευη και μπορουμε να πιουμε και λιγακι παραπανω!!!

    Το τραγουδακι αφιερωμενο, αυτο που ζητησες δεν το βρηκα στο e-snips :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. κρασάκι για εμένα κρατήσατε;
    και θα τραγουδήσω και το "τσιγάρο ατέλειωτο" αν δε με ξεχάσατε...
    αλήθεια...

    αντε να αποκτησω παλι ιντερνετ και στη δουλεια γιατι ειδαλλως με βλεπω να σας μαζευω ολους και ολες ως τελευταιος εναπομειναντας νηφαλιος!
    ποιος θα το έλεγε αυτό...

    καλό βράδυ κατερίνα
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χα ! Ανάμεσα στις Νύφες του Σπανουδάκη και σ' αυτό που ακούω, μάλλον υπάρχει μια χαώδεις διαφορά ! - και συγνώμη... christos P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Κωνσταντινε μουυυυυ

    και βεβαια εχουμε κρατησει για σενα. Και να λειπεις χτυπαμε και το ποτηρι σου οταν κανουμε "στην υγεια μας". Δε σε ξεχναμε και δε βαζουμε τιμωριες, θα τραγουδησεις τα καλαντα αν αργησεις λιγο ακομα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. christos p

    χαθηκαμε ε; :) Δεν εχεις φαντασια.....δεν ταιριαζει Σπανουδακης με Πεγκυ Ζηνα (που τραγουδαει τη συγκεκριμενη εκτελεση) ;;;;;;; Γιατι το λες αυτο;;;
    Αντε μη το βαλω στο καπακι, τις Νυφες και μετα απο τοσα κρασακια....τσαμικο θα το χορευουμε :)

    Καλημερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή