Τρίτη 1 Ιουνίου 2010

εγω και η ζυγαρια μου ειμαστε πλεον αυτοκολλητες



Σημερα ειχα ραντεβου με την διαιτολογο μου. Ειχα λιγο αγχος γιατι μεσα σε δυο μερες που πηγα στην Αθηνα, η ζυγαρια με εδειξε 3 κιλα παραπανω!!! Σημερα εμαθα οτι μετα απο ταξιδια με αεροπλανο υπαρχει μεγαλη κατακρατηση υγρων που φευγει σε 2-3 μερες!

Ετσι, μεσα σε 6 εβδομαδες εχω χασει 11 κιλα, απο τα οποια τα 9.100 ηταν λιπος !!! Πηρα και τα συγχαρητηρια μου πρωι πρωι απο την διαιτολολογο μου :)

Δευτερος στοχος:  6 κιλα σε 3 εβδομαδες που θα την ξαναδω.

Σημερα ηθελα να παω και για ποδηλατο, μηπως χασω κανενα επιπλεον γραμμαριο πριν την λιπομετρηση :) αλλα ψιχαλιζε και δεν πηγα. Ελπιζω να φτιαξει ο καιρος γιατι δυσκολα τα βλεπω τα πραγματα με τις διαιτες :)

Τελη του μηνος θα αρχισουνε και οι προβες για νυφικο.
Ουφ! Ευτυχως που ειναι και ο γαμος και πηρα αποφαση να χασω τα κιλα που εχω βαλει τα τελευταια χρονια. Αφεθηκα πολυ απο τοτε που γνωρισα τον Δημητρη. Μαγειρευει και υπεροχα το μωρο μου και πεντε-πεντα τα βαζαμε τα κιλα απο την αρχη!
Μ' αρεσει που καποτε εκρινα αλλες γυναικες που παραμελουσαν τον εαυτο τους οταν εμπαιναν σε μια μακροχρονια σχεση. Χειροτερη απο ολες οσες εκρινα εγινα!!!

enough is enough !

Στο ταξιδι του μελλιτος θα κανω δωρο στον Δημητρη την Κατερινα που γνωρισε πριν πεντε χρονια ;)

Καλο μηνα!




6 σχόλια:

  1. μπραβο κοπελα μου
    καλο κουραγιο και συγχαρητηρια για καθε γραμμαριο που χασες

    ξερω πως ειναι
    κι εγω 12 κιλα εχασα σε 3 μηνες με διαιτολογο

    ηταν υπεροχα τωρα εχω ξαναβαλει τα μισα και δν εχω διαθεση να ξαναρχισω
    θελει σιδηρα πηγμη και οχι να αφηνεσαι ουτε στο παραμικρο


    επισης ο γαμος ειναι καλο κινητρο εννοειται αλλα προσεχε μετα
    αμαρτια ειναι τοση δουλεια εκανες

    ολα καλα να σου πανε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Dannossiel

    με καταλαβαινεις απολυτα :)

    Κι εχεις δικιο, θα πρεπει να προσεξω πολυ μετα τον γαμο να μην ξανακυλισω στα ιδια :)

    Ιδωμεν :)

    Καλο μηνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπραβο σου κοριτσι μου . Εσυ εισαι αυτοκολλητη με τη ζυγαρια , εγω ομολογω εχω σχεση μαζι της , χαχαχα, μιλαω για ενα ερωτα ανεπαναληπτο. Σου ευχομαι τα καλυτερα και με το καλο. Καλη συνεχεια και καλο κουραγιο.φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. KATERINA μου

    χθες την χαλασα την διαιτα, εφαγα τσουρακακι και παγωτο :):)

    Απο σημερα τα κεφαλια μεσα παλι :)

    Καλημερααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ετσι μπραβο

    χωρις αγχος και θα τα καταφερεις

    εγω που εχω κοκκαλιαρα γυναικα τι να πω!!τη ζοριζω να βαλει κανενα κιλο να πιανω και τιποτα βρε αδελφε!!
    αλλα τζιφος

    χαχα

    καλη σου μερα

    κωστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κωστα μου

    να γινω κοκκαλιαρα δεν υπαρχει κινδυνος. Μου αρεσουν λιγα κιλακια παραπανω. Λιγα ομως και οχι εικοσι που εχω εγω :)
    Θα τα χασω , που θα παει :)

    Καλημεραααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή