Τρίτη 11 Νοεμβρίου 2008

φτανουν οι σκιες .....τραγουδακι...Παντελης Θαλασσινος




7 σχόλια:

  1. "Ελπίζει πια η ζωή μας στο θαύμα
    ʼγγελο της χαράς και εκδικητή αντάμα
    Τους ανθρώπους που χωρίσαν πάλι να ενώσει "

    Tέρμα οι σκιές αλλα το τραγουδάκι εχει τον αποηχο τους.
    Ειναι ωραιο παντως.

    φιλια κοπελάρα μου.
    Ουφ!Μου έλειψες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κατερινακι απο ποιο σηριαλ ηταν ετουτο για θυμισε μου..

    κ α τ α π λ η κ τ ι κ ο τραγουδι ματια μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. nai και μενα απο τα αγαπημενα μου my lady!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φαραωνα μου

    οι σκιες κρυβονται σε πολλα τραγουδια... μπορει κανεις να τις ελεγξει;; :):)

    Καλημερα :):):):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. φεγγαρενια μου

    ελα που δεν θυμαμαι...δεν το εβλεπα το σηριαλ.....θα μου ερθει αναλαμπη ομως...'η θα το ψαξω αν βρω χρονο και θα ερθω απο σενα να στο πω :)

    Καλημερα :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ταλι μου

    τι υπεροχη αναρτηση ειναι παλι αυτη στο κοκκινο;;; Μαυριζει λιγο....αλλα το αντεχω :)

    Σε λιγο ερχονται φωτογραφιες απο τον Χορτιατη! :)

    Καλημερα:) !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή