Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2014

Κυριακατικη αναρτηση

Οταν κανουμε σχεδια καποιος εκει ψηλα γελαει, λενε. Και τους επιβεβαιωνω για αλλη μια φορα. Την Παρασκευη το μεσημερι εκανα μπανακι, πιστολακι τα μαλλια μου, ετοιμασα την μικρη να μεινει στη μαμα μου κι εγω μετα τη δουλεια θα γινομουν ομορφη, θα ερχοταν το αγορι να με παρει και θα πηγαιναμε στα Λαδαδικα. Μας περιμενε τραπεζακι σε ενα ομορφο ρεμπεταδικο με ομορφη παρεα. Στις 7:00 μ.μ. μου τηλεφωνει η μαμα μου στη δουλεια.
"Η μικρη τρεμει. Ανεβασε 39,2 πυρετο. Θα αργησεις;"
Κι ετσι πηρα αγκαλια το φλεγομενο βατραχακι μου και γυρισαμε σπιτι. Κι απο εκεινη τη στιγμη δεν ξαναβγηκα απο το σπιτι.
Εκτοτε κυκλοφουμε με τον Δ με θερμομετρα, κομπρεσες, σιροπακια, σταγονιτσες, χαρτομαντηλα και κοτοσουπιτσες. Εξω απο το σπιτι μας ηρθε η ανοιξη. Ολοζωντανη και μυρωδατη. Η μαμα μου πετυχε τη γειτονισσα μου να κλαδευει και της χαρισε ενα φρεσκοκομμενο μανταρινι. Μας το εφερε και μοσχοβολουσε. Ανοιξα να αερισω το δωματιο της μικρης για πανω απο μιση ωρα και η θερμοκρασια δεν επεσε ουτε 2 βαθμους. Απλωσα την μπουγαδα μου εξω, στο πισω μπαλκονι. Ποσο καιρο ειχα να βγω εκει να απολαυσω τον Θερμαικο. Εκανα μικρες δουλιτσες, η μικρη βλεπει Χαιντι και ο Δ απολαμβανει το απογευματινο του ελληνικο καφε. Αν δεν ηταν ασυμμαζευτο το σπιτι, πιστεψε με, θα μας εκλεβαν το εσταντανε για διαφημιση.
Μπορει να κλειστηκα στο σπιτι δυο μερες κι εξω να ειναι χαρα Θεου. Οι δυο αυτες μερες περασαν με ξενυχτι. Η διαθεση μου ομως ειναι πολυχρωμη. Και επειδη η ανοιξη χωθηκε με θρασσος στο σπιτι μου, αποφασισα να την καταπιω. Εβαλα λιγη και στις τσεπες του τζιν που θα φορεσω αυριο. Μια σταλα πισω απο τα αυτια και στους καρπους μου και πιστευω στα θαυματα.
Ισως να ειναι η πρωτη φορα που ανεβαζω τετοια μερα αναρτηση. Τα Σαββατοκυριακα απεχω αν το καταλαβες. Μα δεν αντεχα μεχρι αυριο να στα πω. Οριστε. Σου απλωσα την πολυχρωμια μου. Διαχειρισου την οπως αντεχεις.

8 σχόλια:

  1. Για άτομο που λατρεύει τον φθινοπωριάτικο καιρό, πολύ χαρούμενη σε βρίσκω με την άνοιξη! ;-)
    Αυτές οι μέρες είναι όντως πολύ όμορφες - βλέπω τις αμυγδαλιές ανθισμένες και χαίρομαι. Και σήμερα το πρωί πήγαμε με τον καλό μου βόλτα σε έναν παραδοσιακό οικισμό στην εξοχή, όπου βρήκαμε ένα χωράφι γεμάτο μανουσάκια! Καταπληκτικό θέαμα: μια μεγάλη έκταση, ακαλλιέργητη, ξεχασμένη θα έλεγες σε μιαν άκρη, με τόσο υγρό έδαφος σαν να την είχες μόλις ποτίσει και γεμάτη με μανουσάκια, μοσχομυριστά, δροσερά, τρυφερά! Δεν είχα δει ποτέ πριν τόσα πολλά μαζεμένα! Χωθήκαμε και οι δυο μας μέσα στο χωράφι και μαζεύαμε - γέμισα και λάσπες τα παπούτσια, αλλά μου έφτιαξε τόσο η διάθεση με τα λουλούδια, που δε με απασχόλησε καθόλου! Άνοιξη, όντως! Και το χαμόγελο μού μένει μέχρι τώρα. :-)
    Πήρα κι εγώ σήμερα μεγάλη δόση από γαλανό ουρανό, κίτρινο από τις μαργαρίτες, λευκό από τα μανούσια, λίγο ροζ από τα άνθη στις αμυγδαλιές, κόκκινο από τις παπαρούνες, μωβ από ... δεν ξέρω το όνομα αυτών των λουλουδιών (χαχα!), πράσινο από τα χορτάρια ... οπότε, την πολυχρωμία σου τη συμμερίζομαι!
    Καλή εβδομάδα - και περαστικά στη μικρούλα σου! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι πολυχρωμη μερα ειχες. Εσυ στην κυριολεξια, εγω μεταφορικα :)
      Βεβαια μετα, με μια γκρινια πανω σε ενα θεμα διαχειρισης για το αν πρεπει να παρει σιροπι η μικρη ή οχι, μου χαλασε η διαθεση :) Ολο το βραδυ το βατραχακι μου εβηχε και κοιμηθηκαμε μονο δυο ωρες. Αλλά σημερα καπως τα βλεπω ολα χρωματιστα και παλι :)

      Καλη εβδομαδα να εχουμε Διονυσια μου!

      Διαγραφή
  2. Πήγαμε Πήλιο εκδρομή και είδα όλες τις ανθισμένες αμυγδαλιές και "άνοιξα" κι εγώ!
    Περαστικά στη μικρή!
    Καλή βδομάδα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πηγατε τελικα την εκδρομουλα στο βουνο. Και πολυ καλα κανατε.
      Η μικρουλα μου το παλευει. Με τον πυρετο παμε καλυτερα, ανεβαζει 1 φορα την ημερα. Ο βηχας της ομως την ταλαιπωρησε και δεν την αφησε να κοιμηθει το βραδυ. Ας ελπισουμε να εξασθενησει κι αυτος να μπορεσει να ξεκουραστει καλα σημερα.

      Καλη εβδομαδα Βερα μου!

      Διαγραφή
  3. Περαστικά στο Ισμηνάκι μας!
    ΄Αντε μη στενοχωριέσαι καμιά ιωσούλα θα είναι, που θα κάνει τον κύκλο της και θα περάσει...
    ΄Ετσι μεγαλώνουν τα παιδιά, κάπου είχα διαβάσει πως μέχρι τα 12 χρόνια τους, αρρωσταίνουν περίπου 100 φορές!
    Τρομακτικό το νούμερο αλλά έτσι στην ουσία δυναμώνουν, ξεπερνώντας κάθε φορά κι έναν καινούριο "εχθρό"..
    Εύχομαι να είναι ήδη καλύτερα...
    Κράτα την άνοιξη στις τσέπες σου και σκόρπισε τα χρώματα της στην Δευτέρα σου, για να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα...
    Πολλά φιλιά..
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννιω μου

      ιωσουλα θα ειναι κι εγω ετσι πιστευω :) Ελπιζω να την περασει γρηγορα γιατι ο βηχας την ταλαιπωρησε χθες. Και ειμαι σιγουρη οτι τους κανει καλο να αρρωσταινουν που και που. Ετσι χτιζεται το ανοσοποιητικο στα παιδακια μας :) Απλα στενοχωριεμαι οταν δεν μπορει να κοιμηθει τα βραδυα. Θα περασει που θα παει. Κανουμε υπομονη :)

      Να χαιρεσαι το κοριτσακι σου γλυκια μου Αννιω!

      Διαγραφή
  4. Περαστικά στην Ισμηνούλα!
    Υπομονή και δύναμη, Dee Dee μου, για τα ξενύχτια σας και τα παραπονάκια της μικρής.
    Είναι καλύτερα σημερα;

    Τα φιλιά μου!
    Νατάσσα Μαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νατασσα μου

      χθες καταφεραμε και κοιμηθηκαμε ΟΛΟ το βραδυ συνεχομενα. Ξακουραστηκαμε και οι 2 :)
      Νομιζω ειμαστε στα τελειωματα....ελπιζω τουλαχιστον

      Μια ομορφη μερα να εχεις φιλεναδα!

      Διαγραφή