Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

Η γυμναστικη ηρθε, η φωτογραφικη εφυγε...

Η αρχη εγινε. Ισως να ξεχασα να παρω μαζι μου τα μισα απο οσα χρειαζοντουσαν, αλλα αυριο θα ειμαι οργανωμενη. Που να θυμαμαι. Εχουν περασει τουλαχιστον 17 χρονια απο τοτε που εχω να παω γυμναστηριο. Αλλος ανθρωπος ενιωσα. Επιτελους πηρα στα σοβαρα το σωμα μου και τη ζημια που του κανω την τελευταια τετραετια. Ουτε η γεννα, ουτε η διακοπη του τσιγαρου μου αρκουν ως δικαιολογια οταν βλεπω τον καθρεφτη. Με μια επισκεψη στο γυμναστηριο, ομορφυνα. Μη γελας καθολου. Με ειδα στον καθρεφτη οταν επεστρεψα σπιτι και ημουν πολυ πιο ομορφη απο το πρωι που εφυγα. Εχω χασει 8 κιλα τον τελευταιο μηνα. Τωρα κολλησα οπως φανταζεσαι, αλλα δεν τα παραταω.

Μετα απο μια ηρωικη βουτα την προηγουμενη εβδομαδα, η φωτογραφικουλα μου με αποχαιρετησε τελικα. Ανοιξα κι εγω τον κουμπαρα μου να δω ποσα μαζεψα κι αν πλησιαζω το 400αρι που χρειαζομαι για την φωτογραφικη που θελω. Απογοητευση. Λιγο παραπανω απο εκατο ευρω καταφερα να μαζεψω μονο. Να συμπληρωσω αλλα 30-40 ευρω και να παρω μια πιο φθηνη ή να συνεχισω την αποταμιευση και να παρω αυτη που θελω; Το δευτερο θελω να κανω, αλλα σκεφτομαι οτι δεν θα βγαζω φωτογραφιες την μικρη μου και στενοχωριεμαι.  Ισως καταλληξω στον plan Α τελικα και αφησω το ψωνιο της φωτογραφιας για αργοτερα.

Δεν αρχισε καλα η εβδομαδα. Λιγη γκρινια στη δουλεια, λιγη η απογοητευση για την φωτογραφικη, δεν θελουμε και πολυ πλεον να μαζευουμε την ψυχολογια μας απο το πατωμα. Εγω τουλαχιστον. Το μεσημερι ξαπλωσα μιση ωρα, κοιτουσα το ταβανι και σκεφτομουν την εκθεση μικρουφαντικης που ετοιμασαμε για τον μηνα Ιουλιο στην Αρναια. Τι ιδιαιτερα που ειναι αυτα τα κοσμηματα. Την αγαπησα πολυ αυτη την τεχνη. Νιωθω σαν να μου ταιριαξε γαντι. Ισως επειδη η γιαγια μου η Κατινα ειχε αργαλειο, να νιωθω οτι κατι με ενωνει μαζι της. Εφτιαξα κι ενα υπεροχο αφισακι, δες...


Αν βρεθεις προς Χαλκιδικη να μην ξεχασεις να επισκεφτεις το "Φουαγιε". Ειναι πολυ ομορφος χωρος και θα δεις και τα κοσμηματα μας. Αυτες οι σκεψεις μου εφτιαξαν λιγακι τη διαθεση. Προβλεπεται δυσκολος αυτος ο μηνας και προσπαθω να συγκεντρωθω στα ομορφα.

Καλο μηνα σου ευχομαι. Να μην ξεχνας να με εμψυχωνεις συνεχεια, κανω μεγαλη προσπαθεια να χασω τα κιλα που πηρα αυτα τα χρονια. Μολις εκανα φραπεδακι και σκεφτομαι την αυριανη γυμναστικη. Αντε σ'αφηνω να χαζεψω φωτογραφικες μεχρι 150 ευρω. Η κριση εξαλλου μας εμαθε να απλωνουμε τα χερια μας ως εκει που φτανουν κι αυτο το εχω εκλαβει ως δωρο ζωης. Καλο μηνα ξανα μανα, μπας και πιασει η ευχη.

20 σχόλια:

  1. Μπράβο!
    Πολύ χαίρομαι που το ξεκίνησες τελικά. Να δεις που θα νιώθεις ολοένα και καλύτερα όχι μόνο με την απώλεια βάρους αλλά γιατί η γυμναστική στο κάνει αυτό από μόνη της. Επιπλέον την ώρα που προετοιμάζεσαι, που γυμνάζεσαι και μετά δεν τρως και δε σκέφτεσαι το φαί.
    8 κιλά; Πάρα πολλά! Κι εγώ έχω χάσει 2 κιλά σε 3 μήνες. Έχω άλλα 3 να χάσω.
    Άντε καλή μας επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σαλονικια μου

      εγω εχω αλλα 30 να χασω :):):) Που θα παει, θα ξαναγινω οπως ημουν. Λεφτα δεν εχουμε αλλα ολο παχαινουμε :)
      Καλη επιτυχια και σε σενα :)

      Διαγραφή
  2. Πρώτα απ'όλα φιλενάδα, χίλια μπράβο για τα 8 κιλά!!!! Αν αρχίσεις την γυμναστική να είσαι σίγουρη ότι και θα ξεκολλήσεις και θα δεις τεράστια βελτίωση στο σώμα σου!!! Είμαι σίγουρη ότι θα τα πας πολύ καλά!!! Η γυμναστική να ξέρεις γίνεται εθισμός!!! Όσο πιο πολύ ασχοληθείς τόσο περισσότερο θα κολλήσεις!!!
    Καλά βρε παιδάκι μου...γιατί δεν πας σε ένα μαγαζί με ηλεκτρικά είδη να πάρεις την μηχανή της αρεσκείας σου με δόσεις;;;; Δεν χρειάζεται πιστωτική!!! Μπορείς να βάλεις δόσεις ότι ποσό θες!!! Τί κάθεσαι και παιδεύεσαι;;;
    Εγώ πήρα κοτζάμ τηλεόραση με 20ε το μήνα όταν κάηκε η άλλη!!! Την ξεχρέωσα κιόλας! Σκέψου το!!!!!

    Καλησπέρα με φιλιά πολλά πολλά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρηνιω μου

      δοσεις χωρις πιστωτικη;; Που; Εχουμε μια πιστωτικη με τον Δ και δεν θελω να την χρεωσω, την διαχειριζεται ο Δ συνηθως. Ισως το κανω ετσι, θα το ψαξω :) Μερσυ για την ιδεα :):)

      Ειναι κολλημα η γυμναστικη; Μακαρι. Μου αρεσε πολυ σημερα :)

      Μου λειπεις, το ξερεις ε;
      xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

      Διαγραφή
  3. Πήγα στο Κωτσόβολο (και σε άλλα μεγάλα μαγαζιά), χωρίς πιστωτική, διάλεξα ότι ήθελα και έβαλα δόσεις!!! Τους αρκεί να εργάζεσαι και να έχεις μαζί σου ένα εκκαθαριστικό για εξακρίβωση ΑΦΜ. Είναι πανεύκολο!!! Παίρνεις ότι θες και σιγά-σιγά το ξεχρεώνεις!!! Πάνε μια βόλτα!!!

    Εμένα να δεις πόσο μου λείπεις!!!!!!!
    Σ'αγαπώ!!!!!!!

    Πήρα τηλ τώρα και την άλλη την τρελλή αλλά δεν την βρίσκω!!! Τί θα το κάνουμε αυτό το κορίτσι;;;; Αίτημα στον πρόεδρο της Δημοκρατίας θέλω για ένα τηλέφωνο;;;;;; :))))))

    Φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλεναδα θα το εχω υποψιν μου. Ισως παω για φτιαξιμο την παλια μου μηχανουλα, εκεινη που κατεστρεψα στο γαμο :)
      Με την αλλη τρελλη εχω κι εγω να μιλησω πολυ καιρο. Παρτην στις 10:30 το βραδυ, θα την βρεις :)

      Καλημεραααα

      Διαγραφή
  4. to exeis sto leo ego leme...to problima den einai pou tha koliseis gia kapoia periodo sta idia kila...den exei na kanei...apla min baretheis...thes mono mia petseta, esorouxa, kai tis formes...oti formes kai an einai kai skismenes..to exeis...pare mousiki mazi sou...kai an bariesai akoma kai na pas na gimnasteis na pas kai na kaneis misi ora perpatima kai oneiropolima sto diadromo...argi taxitita, etsi oste to soma sou na sinithisei kai meta tha deis oti tha to anazitas moni sou...ama bariesai na perpatiseis kane podilato...alla misi ora tin imera mporeis oposdipote na pas...

    tip: mia fora ti bdomada mpene sti sauna me maska sti mouri kai sta mallia ;) auti tha einai i epibrabeusi sou trust me...tha bgaineis tha mosxobolas kai tha lampokopas..kai tha perneis dinameis gia tin epomeni bdomada :)

    apla auto mathe to soma sou na sinithisei to gymaki kai as exei mono 30 lepta na pas :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρχισα σε χαλαρους ρυθμους. Μια ωριτσα κανω αλλα λιγες επαναληψεις σε καθε μηχανημα και 25 λεπτα ποδηλατο. Τελεια ειναι. Πηγα σημερα πρωι πρωι κλαι ηταν πολυ αναζωογωνητικο!!!
      Σαουνα θα προσπαθησω να κανω καποια στιγμη. Αν και ειμαι πιεσμενη στον χρονο μου. Θα εχω υποψιν μου ομως τη συμβουλη σου :):)

      Ευχαριστω για την ενθαρρυνση :):)

      Καλημερααα

      Διαγραφή
  5. Μπράβο για την απόφαση! Λέω, αντί για φωτογραφική να κάνεις καμιά βόλτα για ρούχα. Τα φαρδιά χάρισέ τα. Μακριά. ξαναπαχαίνεις άμα υπάρχουν στη γκαρνταρόμπα. Πα πα! Μην πάνε τζάμπα τα κόπια σου.
    Την καλημέρα μου
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα, δεν το σκεφτηκα να παρω ρουχα. Εχω πολλα σε μικροτερο νουμερο, δεν ημουν παντα χοντρη :):):) Σε αυτο το νουμερο που ειμαι τωρα εχω λιγα και καιρις ειναι να αρχισω να μπαινω στα παλια μου ρουχαλακια :)
      Οσο για την φωτογραφικη, τελικα θα φτιαξω μια παλια καλη canon που εχω. Δεν ειμαστε για εξοδα :)

      Καλημερααα

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. δειμο μου, πρεπει να χασω αλλα 30 :):):)

      Πορωθηκα ομως με το γυμναστηριο και πιστευω σιγα σιγα θα χαθουν ολα.

      Καλημερααα

      Διαγραφή
  7. Καλό μήνα!
    Να σου πω κάτι, Κατερίνα, για τη δίαιτα και τη γυμναστική; Εγώ κάνω διατροφή τρεις μήνες τώρα (δεν πηγαίνω στο γυμναστήριο, γιατί ειλικρινά αντιπαθώ τη γυμναστική, ό,τι κι αν λένε ορισμένοι) και πραγματικά έχω δει αποτέλεσμα. Δεν έχω ζυγιστεί ούτε μια φορά από την Πρωταπριλιά που ξεκίνησα, αλλά και εγώ το βλέπω και όλοι οι άλλοι μου λένε ότι είμαι λεπτότερη από ό,τι τα τελευταία 6 χρόνια - και, φυσικά, πολύ χαίρομαι. Δεν έχω κανένα άγχος να χάσω κιλά, απλά τρώω καλά όλη την ημέρα και λιγότερο το βράδυ - το βασικότερο είναι πως έχει αλλάξει η νοοτροπία μου σε σχέση με το φαγητό: δεν σκέφτομαι πως κάνω "δίαιτα", που κάποια στιγμή θα τελειώσει και θα ξαναπέσω με τα μούτρα να τρώω - αλλά ότι με αυτόν τον τρόπο πρέπει να τρέφομαι ΠΑΝΤΑ, χωρίς στερήσεις, χωρίς υπερβολές, για να μπορώ να είμαι συνεχώς στο ιδανικό βάρος (όταν το αποκτήσω, κάποια στιγμή), χωρίς σκαμπανεβάσματα στη ζυγαριά και χωρίς να αφήνω μικρές απολαύσεις που μου φτιάχνουν κάποτε τη διάθεση. Μη ζοριστείς να τα κάνεις όλα, γυμναστήριο και δίαιτα μαζί. Να έχεις μικρούς στόχους για την κάθε σου μέρα. Μην τα μετράς τα κιλά που χάνεις, να εκτιμάς μόνο το πώς αλλάζει η εικόνα σου στον καθρέφτη - κι αν αργήσει να γίνει όπως τη θες, δεν πειράζει - το σημαντικό είναι πως θα είσαι στο σωστό δρόμο. Κι αν κολλάει καμια φορά το βάρος, να θυμάσαι πως τουλάχιστον δεν αυξάνει! Υπομονή χρειάζεται και να αρχίσεις και εσύ να σκεφτεσαι διαφορετικά από ό,τι μέχρι τώρα - τα υπόλοιπα θα έρθουν μετά μόνα τους! Α, και κάτι τελευταίο: μην περιμένεις να σε δουν όμορφη οι άλλοι για να σου δώσουν κίνητρο να φροντίσεις τον εαυτό σου: δες τον πρώτα όμορφο εσύ και μετά θα σε δουν όμορφη και οι άλλοι, αλήθεια είναι αυτό, το έχω διαπιστώσει! Χαιρετώ. Διονυσία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διονυσια μου

      τον χειμωνα, που δεν μπορουσα να μου επιβληθω με τιποτα, ειχα σκεφτει πολλες φορες οτι δεν χρειαζομαι διαιτολογο, αλλα ψυχολογο για να μπορεσω να αλλαξω τη σχεση που εχω με το φαγητο. Μετα την εγκυμοσυνη εχω γινει βουλιμικη σχεδον.
      Στην αρχη ημουν πολυ αυστηρη με τη διαιτα που αρχισα. Ηθελα επιτελους να καταφερω να μπω σε ενα προγραμμα. Τωρα πλεον ειμαι πιο χαλαρη. Την εχω χαλασει καποιες φορες, οταν βγαινω πινω και ποτο, εχω φαει κι εξω αηδιουλες, απλα απο την επομενη μπαινω ξανα σε προγραμμα. Προσπαθω να κανω αυτο που λες, να βρω ισορροπιες. Σιγουρα δεν θα μπορω να ζω μια ζωη με στερησεις. Εχω ομως καποια πολυ καλα διαιτολογια, που μου ειχε δωσει διαιτολογος καποτε και ειναι ακριβως αυτα που μου αρεσει να τρωω. Εμενα με βοηθαει να ακολουθω ενα τετοιο προγραμμα, δεν νιωθω να στερουμαι τιποτα.
      Επισης με βοηθαει να ανεβαινω στη ζυγαρια και να βλεπω σιγα σιγα το νουμερο να μειωνεται :) Ισως αυτο δεν εξυπηρετει εσενα, αλλα δεν λειτουργουν ολα το ιδιο σε ολους μας. Ο καθενας μας εχει το προσωπικο του υφος σε ολα, οπως ξερεις καλυτερα απο εμενα:)
      Και φυσικα συμφωνω με το τελευταιο που ειπες. Το να με βλεπω εγω ομορφη με απασχολει. Απο εκει αρχιζει η ομορφια εξαλλου, απο μεσα μας :)

      Χαιρομαι που κι εσυ εχεις τοσο καλα αποτελεσματα και πλησιαζεις τον στοχο σου σιγα σιγα. Θα τα καταφερουμε φιλεναδα. Η καθεμια με τον τροπο της, θα φτασει στο τερμα ;)

      Μου λειπεις απο εδω :)

      καλο απογευματακι!!

      Διαγραφή
  8. Μπράβο σου βρε θηρίο! Εγώ 2 μήνες παλεύω αλλά τίποτα...τσάμπα κόπος. 2 κιλά έχω χάσει όλα κι όλα κι αυτά αν αφεθώ μια μέρα, βλέπω να τα ξαναπαίρνω :-) Άρχισες και γυμναστήριο! Σε θαυμάζω!!! Θα το σκεφτώ κι εγώ...κάποια στιγμή...προς το παρόν καλό μήνα και όσο για τη φωτογραφική: πάρε μια φθηνή. Δεν έχει σημασία με τι τραβάς αλλά τι. Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μ μου, η παλια μου συγκατοικος ειναι και ηταν ανεκαθεν, αδυνατη. Ξερω καλα οτι για εκεινη τα 3-4 κιλα ειναι πολυ πιο δυσκολα και πιο σημαντικα απο οτι ειναι τα 10 κιλα για μενα.
      Το γυμναστηριο βοηθαει πολυ σε ολους τους τομεις. Πριν αρχισω το βαριομουν λιγακι. Παντα εψαχνα καποια σχολη χορου. Γυμναστικη και χορος παραλληλα. Δεν με βολευει ομως κανενα προγραμμα χορου με τα ωραρια μου κι ετσι ειπα να δοκιμασω το "βαρετο" γυμναστηριο. Κι ευτυχως που το εκανα γιατι εχω ενθουσιαστει. Δεν ξερω ποσο θα κρατησει ο ενθουσιασμος. Προς το παρον τον ζω :):)

      Οσο για φωτογραφικη, αποφασισα να φτιαξω μια παλια canon, καλη μηχανη που ειχα. Στο μελλον βλεπουμε για καινουρια :)
      Αν και στη φωτογραφια, εχεις δικιο. Σημασια εχει η ματια σου πανω στα πραγματα και οχι το μεσο αποθανατισης τους :)

      Καλο απογευματακι!!!

      Διαγραφή
  9. καλό μήνα εύχομαι!!! και καλή αρχή στο γυμναστήριο! αφού το έβαλες στόχο και στο πρόγραμμά σου μια χαρά θα τα πας, θα δεις!! πολύ όμορφη η αφίσα που έφτιαξες! πολύ θα ήθελα να περάσω αλλά είμαι δυστυχώς πολύ μακριά (Κρήτη-Χαλκιδική για σκέψου..) :) όσο για τη φωτογραφική μηχανή μη βιαστείς, σε λίγο θα ξεκινήσουν και οι εκπτώσεις, μπορεί να βρεις τη μηχανή που ονειρεύεσαι στην τιμή που μπορείς να διαθέσεις.. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. evonitamoy

      σε ευχαριστω για το θαρρος που μου δινεις :):)
      Χαιρομαι που σου αρεσε η αφισουλα μου. Που ξερεις, ισως καποτε γινει πιο διαδεδομενη η υφαντικη κι ερθουμε στην Κρητη να κανουμε εκθεση :)
      Για την μηχανη το αποφασισα. Θα φτιαξω την παλια ακριβη canon που ειχα και την εχω να καθεται 2 χρονια τωρα :):)

      Καλημεραααα

      Διαγραφή
  10. Κράτα γερά! Κι εγώ έχασα όλα τα 23 που πήρα στην εγκυμοσύνη..άστα, τώρα ήρθα λίγο στα ίσα μου! Πολλή υπομονή θέλει, σε καταλαβαίνω! Αλλά αφού έχεις λίγο χρόνο για γυμναστήριο μην το αφήσεις! Εμείς θα σε στηρίζουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βερα μου, μπραβο που καταφερες και τα εχασες!!!! Εγω ειχα βαλει 27 στην εγκυμοσυνη, αλλα 10 πιο πριν απο διακοπη καπνισματος και τωρα θελω να χασω αλλα 30 :):):):)
      Μου αρεσει πολυ το γυμναστηριο τελικα. Ειδικα τις πρωινες ωρες οταν πηγαινω. Παω στις 8 και 9:30 εχω τελειωσει! Ελπιζω να τα καταφερω κι εγω να ξαναβαλω τα παλια μου φορεματακια :):):)


      Καλο μεσημερακι στο ομορφο μπαλκονακι σου :)

      Διαγραφή