Δευτέρα 30 Ιουλίου 2012

χαμογελα κοριτσακι μου

Μεσα σε λιγες μικρες σελιδες χωρανε τοσο μεγαλες σκεψεις και ονειρα. Ολα υλοποιησιμα. Εχω διαθεση για φιλους και αξημερωτες συζητησεις. Ευτυχως καποιοι μπορουν κι ερχονται σε μενα, να μη νιωθω εγκλωβισμενη.
Η ζεστη με εχει κανει νωχελικη κι αλλοτε αυτο δειχνει προτερημα κι αλλοτε ελαττωμα. Εμενα που παει γαντι, ειτε ετσι ειτε αλλιως. Το σπιτι ομως ειναι στα μαυρα του τα χαλια. Χιλια πραγματα σε λαθος θεσεις κι αλλα τοσα εν αναμονη φροντιδας. Εκνευριζομαι να ζω ετσι. Μα δεν κανω τιποτα τα μεσημερια που επιστρεφω για μια ωρα. Με το ζορι πλενω τα φλιτζανια που βρισκω απλυτα στο νεροχυτη και αλλαζω καμια λαμπα-που εχουν συννενοηθει και καιγεται η μια μετα την αλλη. Λιγα πλυντηρια για να εχει ρουχαλακια η μικρη και τιποτα αλλο. ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ με κεφαλαια γραμματα. Και με καθε ευκαιρια θελω να λειπω απο το σπιτι. Δεν μου αρεσει να ζω μεσα του. Δεν ξερω πως τα καταφερνουν οι αλλες γυναικες. Τα συνδιαζουν ολα μαζι και ειναι σχεδον ενταξει σε ολες τις υποχρεωσεις. Εγω δεν ειμαι καθολου ενταξει σε καμια υποχρεωση τελευταια, αλλα δεν σκαω και πολυ. Οταν εχει τοση υγρασια ο εγκεφαλος μου υπολειτουργει και μπαινω σε αναμονη για καλυτερες μερες. Δεν σκεφτομαι, μονο κυλαω στις μερες. Απλωνομαι σε οσο χωρο εχω και με το ζορι κοιταω να μην στριμωξω καποιον διπλα μου, παιρνοντας και τον δικο του χωρο.
"Χαμογελα κοριτσακι μου" μου φωναζει η μικρη και παριστανει οτι ειναι η μαμα μου και με βγαζει φωτογραφιες.
Θα μου φυγει τη αλλη εβδομαδα. Θα θελα να δροσισει λιγακι να ασχοληθω με το σπιτι. Δεν μπορω να ζω ετσι μεσα του.
Ποτε θα δροσισει μπαμπαστρουμφ;
Εχω γεμισει ηδη things to do την πρωτη μικρη σελιδα απο το τετραδιακι μου με τις πεταλουδες.
"Χαμογελα κοριτσακι μου"

11 σχόλια:

  1. Χαμογέλα... γιατί προς το παρόν... μόνο αυτό μας έμεινε!!! Οσο για τα υπόλοιπα... όλοι έχουμε δικαίωμα και στην τεμπελιά, και στην νωχελικότητα!!! Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι τοσο ευκολο να χαμογελασεις οταν στο ζηταει ενα τριχρονο κοριτσακι :):):) Δικαιωμα στην τεμπελια και την νωχελικοτητα...μαζι σου κι εγω!! :)

      καλο απογευμα!

      Διαγραφή
  2. χαχα γελα κοριτσακι μου και ολα θα πανε καλα. μεινε οσο θες στο σπιτι σου οταν σε γεμιζει περνα απο το σπιτι μου κιολας να τα πουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολα θα πανε καλα ε; Θελω να σε πιστεψω :):)

      Καλο απογευματακι!

      Διαγραφή
  3. Εμένα φιλενάδα μ'εχει πιάσει οξεία τεμπελίτιδα!!! Δεν θέλω να κάνω τίποτα και ούτε κάνω να σου πω!!!! Οπότε μην στεναχωριέσαι...δεν είσαι η μόνη!
    Έχει απίστευτη ζέστη και αυτή η υγρασία σε τρελλαίνει!!! Κλεισμένη με το αιρκοντίσιον είμαι και μόνο αυτό με ευχαριστεί! Πήγαμε προχθές μια βόλτα και γυρίσαμε σε μια ώρα αφού κολλούσαμε στην κυριολεξία! Μου την έχει βαρέσει όλο αυτό να σε πω την αλήθεια!!!!

    Φιλιά πολλά πολλά!!!!

    Υ.Γ. Τί όμορφο τετραδιάκι καλέ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν κανεις δουλειες ακομη ΚΙ ΕΣΥ, τοτε δεν εχω καθολου τυψεις που δεν κανω εγω :):):)

      Πολυ υγρασια, εκνευριστικη αυτη η αισθηση να νιωθεις μονιμως να κολλας.

      Το τετραδιακι 99 λεπτα απο τα Jumbo φιλεναδα :) Πηρα ακομη ενα, να γραφω τα φεσια στη δουλεια :):):)

      xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

      Διαγραφή
    2. τα φέσια....χαχαχαχαχα!!!! Μάλλον πρέπει να πάρω κι εγώ ένα!!!

      Διαγραφή
  4. Αυτή η ζέστη μας έχει διαλύσει...άντε να δούμε πότε θα δροσίσει...
    και ψιτ...κοριτσάκι χαμογέλα!!
    Μην αφήνεις τίποτα να σε πάρει από κάτω...αργά ή γρήγορα όλα γίνονται...και οι δουλειές και όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δικιο εχεις Μαρακι, αργα ή γρηγορα ολα παιρνουν τον δρομο τους :)

      καλημεραα

      Διαγραφή
  5. Ε, καλά μην το παίρνεις και βαριά.. Κι εγώ όποτε βρω ευκαιρία τεμπελιάζω, το σπίτι στον αυτόματο..Κάνουμε τα απαραίτητα μέχρι να έρθει μέρα να έχουμε όρεξη και να φέρουμε τα πάνω κάτω σε 3-4 ώρες..δεν το παθαίνεις;
    Καλά λέει το Ισμηνάκι.. smile ;-)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βερα μου πολυ σωστη σε βρισκω. Χθες το μεσημερι με επιασαν τα κεφια και σκεφτομουν οτι εχω μια ωρα μεχρι να ξαναγυρισω στη δουλεια. Μεσα σε μια ωρα μπορω να φερω τα πανω κατω σε καποιες γωνιες που τις βλεπω ακατασταστες κι εκνευριζομαι. Τελικα ομως δεν το εκανα :):)... νικησε η ζεστη :)

      καλημερααα

      Διαγραφή